انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز فروش هاردهای اکسترنال و حرفه ای

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
راهکار نوین ذخیره سازی اطلاعات ارزشمند شما

تا چند سال پیش داشتن یک هارد بیرونی( اکسترنال) برای بیشتر علاقه مندان به کامپیوتر آرزویی دست نیافتی و البته تحقق آن بسیار پر هزینه بود. اکنون، با کاهش چشمگیر قیمت این محصولات و همچنین به دلیل به کارگیری درگاه\" یو اس بی\" در بیشتر تجهیزات صوتی و تصویری دامنه کاربرد آنها از بایگانی اطلاعات کامپیوتری به بایگانی فیلم، موزیک و عکس نیز گسترش پیدا کرده است.

شرکت پرداد سیستم، از نخستین عرضه کنندگان هارد های اکسترنال در بازار کامپیوتر می باشد. ما محصولات خود را از بزرگترین سازندگان مانند وسترن دیجیتال، سیگیت و مکستور عرضه می کنیم. هاردهای اکسترنال در سه خانواده اصلی 2.5 اینچی، 3.5 اینچی و تحت شبکه عرضه می گردند. در زیر شرح مختصری از هر کدام از این خانواده ها آمده است.


HDD, External 2.5 inch
در ظرفیت های 160 تا 500 گیگابایت را شرکتهای Seagate ، Western و مکستور در مدلهای Free Agent ، Passport و Mini ارایه مینمایند. این مدلها تنها با یک کابل USB به کامپیوتر ، نوت بوک یا هر دستگاه دارای \"یو اس بی\" متصل میگردند و نیازی به آداپتور تغذیه برق ندارند. ابعاد تقریبی این سری ها 15X13X8 mm میباشند. سرعت تبادل داده ها تا 480Mbps میرسد. ویژگی این خانواده، کوچکی و قابلیت حمل آسان آنها میباشد ولی در عین حال گران تر از سری 3.5 اینچی هستند

HDD, External 3.5inch
این سری از هاردهای بیرونی همراه آداپتور جهت تغذیه برق هارد ارایه میگردد. ابعاد تقریبی آنها تقریبا به اندازه یک کتاب دیکشنری جیبی میباشد. که در مدل های Only USB ، با درگاه ارتباطی یو اس بی و مدلهای کومبو با در گاه های ارتباطی USB و 1394‌و برخی مدلها با درگاه e-Sata موجود هستند. این هاردها از ظرفیت 500 گیگا بایت تا 2000 گیگا بایت – 2 ترا بایت – عرضه میشوند. این خانواده برای کسانی که سهولت حمل اولویت اول نمی باشد ولی ظرفیت و قیمت اهمیت بیشتری دارد، گزینه مناسبی است.

HDD, External, Network
گزینه ای عالی برای همه شرکتها و سازمانهای کوچک تا بزرگ، با اتصال هارد به یک سوکت از شبکه ، هارد به طور خودکار یک آدرس IP میگیرد . بدین ترتیب هر کاربری در هر مکانی که قادر به اتصال به شبکه شرکت باشد و با داشتن اجازه دسترسی میتواند فایل های خود را به اشتراک بگذارد یا به فایلهای مشترک دیگر دسترسی یابد. هارد با یک واسط RJ45 به شبکه متصل میگردد و در ظرفیت های 500 تا 2000 گیگا بایت – 2ترا بایت - در دسترس میباشد. سرعت تبادل داده ها در این خانواده، بسته به سرعت شبکه از صد تا یک گیگا بیت می باشد.

شماره تلفن های و ایمیل های زیر آماده پاسخگویی به پرسشهای شما می باشد:

تلفن :44059281- 44059230(021)
همراه: 09124244585
ایمیل: vistamehr@gmail.com ، سایت : www.pareshop.com
ارتباط آنلاین ، در همه روزهای کاری: vistamehrk@yahoo.com






آگهی دهنده
محمد خسروی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار کاشانی - مجتمع کامپیوتر یاران - پلاک 42
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 270568
بازدید : 1505
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
محمد خسروی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بلوار کاشانی - مجتمع کامپیوتر یاران - پلاک 42
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com