انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات تخصصی میزبانی و دامنه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خدمات تخصصی میزبانی و دامنه
خدمات ویژه دامنه و میزبانی وب و طراحی سایت

دیگر زمان آن فرا رسیده است تا شما هم ، خدمات یا محصول خود را در فضای ارتباطی بین المللی اینترنت و نیز در بین کاربران ایرانی ، بصورت هدفمند و با کمترین هزینه و بیشترین برآیند تبلیغ کنید...

گام اول - ثبت دامنه ( دامین ) : ثبت دامنه یا ثبت دامین با پسوند دلخواه شما ، این آدرس پس از ثبت به صاحب نام تعلق داشته و امکان اخذ مجدد آن در زمان مشخص برای هیچ شخص حقیقی و حقوقی وجود نخواهد داشت.

گام دوم - میزبانی وب سایت ( هاستینگ ، هاست ) : پس از ثبت آدرس و طراحی سایت ، به یک یا چند سرویس دهنده جهت نگهداری و ارائه اطلاعات سایت نیاز می باشد که این امکان بروی سرورهای ما در آمریکا و کانادا مهیا می گردد. این سرویس به همراه پست الکترونیک به تعداد مورد نیاز ارائه می شود. ( سرویس های ثبت دامنه و میزبانی وب بصورت مجزا هم قابل ارائه می باشد. )

گام سوم - طراحی صفحات وب : طراحی وب سایت توسط تیم طراحی با تکنیکها و نرم افزارهای روز دنیا اجرا می گردد. طراحی سایت با در نظر گرفتن بخش معماری اطلاعات ، طراحی عناصر تصویری و گرافیک و برنامه نویسی انجام می گردد. ( ممکن است به درخواست مشتری سیستم مدیریت محتوا بجای طراحی سایت استفاده گردد. )

گام چهارم - سیستمهای مدیریت محتوا : CMS به مفهوم سیستم مدیریت متون می باشد که مجموعه ای از ابزارها که برای درج، ویرایش و حذف اطلاعات از یک وب سایت طراحی شده است . بطورکلی برای کاربران یک CMS نیازی به دانش فنی جهت ایجاد صفحات وب نمی باشد.که این قابلیت قابل ملاحظه ای برای اینگونه نرم افزارها می باشد.
مزایا:
• بدون نیاز به دانش فنی جهت ساخت صفحات و مدیریت آن
• استفاده آسان و محیط کاملا فارسی
• قابل انعطاف و اعمال تغییرات جدید به آسانی
• مطابق با استانداردهای وب و قابل انعطاف برای هماهنگی با موتورهای جستجوگر
• آموزش اولیه جهت کاربری آسان و بهینه سیستم
• پشتیبانی شبانه روزی جهت پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی شما
• قابلیت توسعه طبق صلاحدید و سلیقه مشتری

گام پنجم - توسعه کاربری سایت : افزایش آمار بازدید کنندگان و توسعه حضور شرکتها و موسسات بر روی اینترنت که خدمات زیر را شامل می شود :
الف : ثبت در موتورهای جستجو (Search Engine Submission )
ب : تبلیغات اینترنتی در سایتها ی پر بیننده (Banner Advertising )
پ : تبادل تبلیغات با وب سایتهای معتبر و پر بازدید ( banner exchange )
ت : ارسال همزمان ایمیل تبلیغاتی شما و معرفی وب سایت شما به بیش از 4 میلیون کاربر فعال ایرانی
ث : معرفی وب سایت شما در خبرنامه های مرتبط ( ثبت در پیکهای تبلیغاتی شهری طرف قرارداد در استان مرکزی )

گام ششم - راهکارهای تجارت الکترونیک : مشاوره و ایجاد بستری مناسب جهت خرید و فروش کالا و خدمات ، بصورت مجازی و الکترونیکی روی سایت های پر بازدید و معتبر ایران از دیگر خدمات ما می باشد.

بسته های سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) کاملا فارسی با کاربردهای :
پورتالهای جامع سازمانی ( Web Portal ) ، آلبومهای عکس ( Photo Gallery ) ، تالارهای گفتگو ( Forum ) ، اتاقهای گفتگوی آنلاین ( Chat Rooms & Services ) ، سیستمهای دانلود و آپلود فایل و اطلاعات ( Download & Upload Services ) ، فرمهای ارسال آنلاین اطلاعات ( Mail Form ) ، دایرکتوری وب لینک ( Web Link ) ، سیستمهای تبلیغات ( Adv Services ) ، پایگاههای خبری و تحلیلی ( News ) ، سیستمهای وبلاگ ( Weblog Services & System ) ، موتوره
آگهی دهنده
هوشمند افزار پندار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 271808
بازدید : 3147
دسته بندی : هاستينگ و دامنه
آگهی دهنده
هوشمند افزار پندار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com