انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش طراحي و نصب سيستم هوشمند آبياري اسپروز

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 30 بهمن 1396
شرکت گلستان دژ سازنده کنترلرهاي هوشمند آبياري و مانيتورينگ در ايران، سازنده و مجري کنترلر هوشمند اسپروز ميباشد و با توجه به ساخت آن توانايي هرگونه تغيير وسفارشي سازي بر حسب نياز خريدار دستگاه و با توجه به مکان نصب سيستم را دارا ميباشد.
جهت کسب اطلاعات بيشتر و دريافت کاتالوگ با شماره تلفن 09169082036 ( چشمه) تماس حاصل فرماييد و يا با ايميل info@golestandej.com مکاتبه نماييد.
تلفکس: 3364726-0611
وبسايت : www.golestandej.com


سامانه هاي هوشمند آبياري تجهيزاتي هوشمند بر پايه مدلهاي بيسيم و معمولي هستند که با نصب آنها در فضاهاي سبز و زمين هاي کشاورزي کل فرآيند آبياري و همزمان کنترل تجهيزات آبرساني مانند پمپها ، ايستگاه هاي پمپاژ و تجهيزات روشنايي را با برنامه هايي که از قبل براي آن بطور ثابت يا از طريق کاربر تعريف ميشود به عهده مي گيرند . با هر بودجه اي قابل اجرا هستند و معمولاً تمام هزينه هاي خرج شده را در سال اول بهره برداري برميگردانند .استفاده از سامانه هاي آبياري مشکلات و اتلاف آب توسط انسان را حذف و در فضاهاي سبز وسيع بهره وري نيروهاي باغبان را افزايش ميدهد .
در بخش فضاي سبز و باغداري ميتوان با تجهيز زمين هاي فضاي سبز و باغ مرکبات به تجهيزات آبياري تحت فشار و نصب سيستم هوشمند آبياري بر روي تجهيزات آبياري تحت فشار فرآيند هوشمند سازي و مکانيزه کردن آبياري را انجام داد . با نصب ايستگاههاي سيستم هوشمند آبياري و تقسيم زمين مورد نظر به چندين واحد آبياري، ميتوان فرآيند آبياري را حتي با سرانه کم آب (حق آبه) انجام داد . بوسيله سامانه بيسيم سيستم هوشمند آبياري و برقراري ارتباط بيسيم ايمن و بدون نويز هيچگونه محدوديتي در مساحت و هکتار زمين يا باغ تحت پوشش سيستم هوشمند آبياري وجود نخواهد داشت.
وجه تمايز اصلي سيستم آبياري اسپروز نسبت به سيستمهاي ديگر آبياري را ميتوان در کنترل و برنامه ريزي آن جستجو نمود بطوريکه سيستم اسپروز نياز به هيچ گونه تخصص خاص ، آموزش و يا آمادگي قبلي ندارد و هر فردي ميتواند اقدام به استفاده و تنظيم برنامه زمان بندي آبياري آن نمايد .

اهميت استفاده از اين سامانه ها زماني نمود پيدا ميکند که با اجراي سيستم آبياري تحت فشار در کنار نصب سامانه هاي هوشمند آبياري کاهش چشمگير مصرف آب حاصل ميشود . و آب فقط به مقدار مورد نياز به گياه ميرسد . همچنين سامانه هاي هوشمند با استفاده از سنسور هاي خود ميتوانند کاربر را از خطاهاي موجود در فرآيند آبياري از قبيل شکستگي لوله ها ، روشن نشدن پمپها يا ايستگاه ها ي پمپاژ آگاه سازند
ويژگي هاي سيستم هوشمند آبياري و مانيتورينگ اسپروز :
نصب ريموت کنترل(همراه با عکس ريموت ، و اينکه براي همه مدل ها قابل نصب و حذفه )
قابليت افزايش ظرفيت شبکه
استفاده در مدلهاي کيوسک ، کامپيوتري ، ديواري
قابليت نصب سنسور
طرح توسعه و کنترل متمرکز فضاهاي سبز
کنترل ايستگاه هاي آبياري تا 16000 ايستگاه و 160000 خروجي !!!!
جدول برنامه ريزي آبياري انعطاف پذير : برنامه ريزي روزانه ، هفتگي ، ماهانه تا سالانه

ويژگي برتر ديگر سيستم اسپروز ، استفاده از آن بوسيله نرم افزار اختصاصي در برخي مدلها و بيسيم بودن آن است ، در حقيقت کاربر ميتواند در واحد زمان از فاصله ي چند کيلومتري بوسيله نرم افزار سيستم هوشمند آبياري فرمان شروع زمان آبياري را صادر نمايد و پس از گذشت زمان مورد نياز تنها با کليک بر روي يک دکمه زمان آبياري را به پايان برساند و يا صدور فرمان شروع و پايان زمان آبياري را بعد از تنظيم جدول زمان بندي به خود سيستم هوشمند آبياري واگذار کند.
در جديدترين مدلهاي ساخته شده اساس کار سيستم هوشمند آبياري اسپروز بر پايه استفاده از امواج راديويي و استفاده از فرستنده و گيرنده است ، استفاده از اين تکنولوژي امکانات فوق العاده زيادي را براي راحتي کار با سيستم اسپروز در پي داشته . با نصب يک فرستنده که به واحد کنترل مرکزي و نرم افزار سيستم هوشمند آبياري متصل است و استقرار گيرنده در فاصله اي ده ها کيلومتري از فرستنده که خود گيرنده به تجهيزات سيستم اسپروز در زير زمين و در مسير ورودي آب متصل است ميتوان ورود آب به فضاي سبز ، ميزان ورود آب ، زمان ورود آب به فضاي سبز و تنظيم سيستم هوشمند آبياري براي آبياري در روزها ، هفته ها و ماه هاي ديگر را کنترل نمود . ميتوان دستگاه را براي آبياري در هفت روز هفته ۳۰ روز ماه و ۳۶۵ روز سال تنظيم کرد.
آگهی دهنده
چشمه
  • قیمت : مطابق با لیست قیمت /پروژه های سفارشی با توجه به مک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اهواز -کیانپارس - خ شهید چمران - نبش خ شهریور شرقی - پ 31 طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 275580
بازدید : 8584
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
چشمه
  • قیمت : مطابق با لیست قیمت /پروژه های سفارشی با توجه به مک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : اهواز -کیانپارس - خ شهید چمران - نبش خ شهریور شرقی - پ 31 طبقه سوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com