انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بره ناقلا (اورجینال شرکتی)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ین محصول اورژینال و تولید هنر هشتم بوده و دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت عرضه در فروشگاه های مرتبط سمعی و بصری می باشد . جهت مشاهده شماره مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد به عکس محصول در آدرس زير مراجعه گردد:
http://imgdl.ir/images/133bare_naghola.jpg

کارگردان : مایک میلو
محصول سال : 2007
محصول کشور : انگلستان
زبان : دوبله به فارسی
گروه : کارتون
ژانر : کودک و نوجوان

کارتون بره ناقلا چندین برابر از تام و جری خنده دار تر و محدود به گروه سنی خاصی نیست و پیشنهاد ما برای همه سنین است چون بسیار با طراوت و رنگ های زنده دارد و همچنین داستان ساده و در عین حال بسیار جذاب تر از آنچه فکرش را می کنید میباشد


مجموعه ی بی نظیر و فوق العاده ی زیبای کارتون Shaun The Sheep ویا همان گوسفند ها ی بامزه که شما را با گوسفند های یک دامدار که با کارهای بامزه و جالبی که می کنند ما را وادار به خنده می کند . از سگ دامدار که نگهبان گوسفند ها گرفته تا خوک های شیطون که نقش منفی فیلم هستند که در بعضی قسمت ها گوسفندها و سگ نگهبان را با شیطنت های خود آنها را دچار مشکل می کنند .

در این کارتون گوسفندها با کارهایی که برای نجات خود و دامدار و مخصوصآ سوتی های سگ نگهبان می کنند نشان می دهد که این گوسفندها باهوش تر از بعضی انسان ها هستند!! ، البته فکر خلاق این کارتون یک گوسفند لاغر و بامزه است که با فکر اون مشکل ها حل می شود که از قبیل نجات دیگر گوسفندها از مشکلات ، انجام وظایف عقب مونده ی سگ نگهبان ، اداره کردن بعضی کارهای دامدار و خیلی موارد دیگر که همه ی اینها موجب مهیج شدن این مجموعه شده است .

کارتون shaun the sheep یکی از سری کارتونهای روزانه موفق در سرتاسر دنیاست که طرفداران زیادی هم و یکی از اونها هم من هستم. این کارتون روزانه در یک سری ۳ قسمتی پخش میشه. نوع این کارتون از نوع خمیریه و داستان هم حول یک مزرعه می گرده که تعدادی گوسفند و یک سگ و یک مرد مزرعه دار در اون زندگی می کنند که هر قسمت هم مهمانهایی داره. صاحب مزرعه آدم کودنی است و در عوض گوسفندان بسیار باهوشی همراه با سگ مزرعه داستان رو می سازن اونها همه کارهای انسانی رو انجام میدن از بازی فوتبال و شیرینی پزی و تعمیر رادیو و ... گرفته تا نقاشی و سونای بخارو صافکاری ماشین.
155/739714

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 5,900 تومان
(براي خريد محصول از طريق لينک زير بر روي خريد پستي کليک کنيد و سفارش خود را ثبت کنيد.)
لينک خريد:(براي خريد و کسب اطلاعات بيشتر اين لينک را در قسمت آدرس مرورگر خود کپي کنيد.)
http://iraniankala.com/detail.php?id=620&vendors=51080541&AdsID=21752
آگهی دهنده
آرمین سرخوش افشار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 278320
بازدید : 5775
دسته بندی : DVD و CD
آگهی دهنده
آرمین سرخوش افشار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com