انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

كارواش اتوماتيك پاريزان صنعت نماينده انحصاري واش

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کارواش های اتوماتیک واشتك ساخت آلمان برترین کارواش اتوماتیک در دنیا از لحاظ طول عمر، کیفیت بالای شستشو و خشک کن، کاربری آسان، هزینه پایین نگهداری و تكنولوژي می باشد. نماینده انحصاری کارواش های واشتك در ایران شرکت پاريزان صنعت می باشد.

انواع کارواش های اتوماتیک واشتك آلمان

کارواش های دروازه ای
کارواش های تونلی
انواع باس واش – کارواش های خودروهای سنگین (اتوبوسي و كاميوني)

شركت wash tec از ادغام سه شركت وزومات (vesumat) كاليفرنيا كلايدنت (California klident) و روهه (rohe) ايجاد گرديد كه داراي قويترين و بهترين تكنولوژي ساخت و طراحي دستگاههاي اتوماتيك كارواش ميباشد.
اين شركت با فروش بيش از 35 هزار دستگاه كارواش در دنيا يكي از پيشگامان اين صنعت محسوب ميشود.شعبات آن علاوه بر بازار ها و كشورهاي اروپايي و آمريكا در بيش از 65 كشور ديگر وجود دارد و همه روزه در سرتاسر جهان بيش از 3 ميليون دستگاه اتومبيل توسط كارواش هاي توليدي wash tec شسته مي شود.اين شركت داراي 600 شبكه سرويس خدماتي متعلق به خود و بيش از 400 شبكه در اختيار كشورهاي مختلف جهان است.در حال حاضر سريعترين كارواش جهان ساخت اين كمپاني بوده چون ميتواند يك اتومبيل معمولي را در زماني كمتر از 5/2 دقيقه بشويد.در سيستم هاي جديد wash tec از سيستم هاي بازيافت آب استفاده شده و بدين ترتيب تا 90 درصد آب مصرفي مورد استفاده مجدد قرار ميگيرد و بدين منظور برنده جايزه ها ي متعدد زيست محيطي شده است.مدل هاي دروازه اي تونلي و سنگين امكان شستشوي هر خودرو با هر ابعادي را به سادگي فراهم ميكند .
برس هاي مدل softec اين كمپاني امكان شستشوي نرم بدنه اتومبيل ها را فراهم مي آورد. بر خلاف برس هاي سنتي و معمولي كه از جنس پلي اتيلن هستند softec پلي اتيلن حبابدار بوده كه هيچ گونه اثري از خراش و يا ساييدگي از خود بر جاي نمي گذارد وباعث درخشندگي متفاوت خودرو نيز ميشود در سال 2005 در بين انواع برس هاي ديگر برنده جايزه كيفيت شستشو گرديد.
همچنين شركت پاريزان صنعت با بيش از 36 سال تجربه در زمينه ساخت و طراحي و واردات ماشين الات تعميرگاهي و نصب بيش از 20 كارواش اتوماتيك واشتك نماينده رسمي آن شركت در ايران بوده و به پشتوانه مهندسين و تكنسين هاي آموزش ديده خود اطمينان خاطر در مشتريان جهت پشتيباني فني را تضمين مينمايد.
تلفن تماس واحد مهندسي فروش و مشاوره : 6101390 0261
www.parizansanat.com
داخلي : 120 و 121 همراه : 09122501263
آگهی دهنده
مهران نبوي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 278322
بازدید : 4403
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
مهران نبوي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com