انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آمونیوم سولفات

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 3 دي 1402
سولفات آمونیوم ازت 21% ازبک

ازت فراوان ترين عنصر موجود در جو ميباشد. و در بين عناصر پر مصرفترين عنصر بوده كه بصورت يونهاي نيترات NO3-1 و آمونيم NH4+1 و اوره CH4N2O از طريق ريشه ها جذب و پس از انتقال به برگها در سنتز اسيدهاي آمينه دخالت و نهايتا پروتئينها را ميسازند.
ازت بخش مهمي از ساير تركيبات آلي نظير رنگدانه كلروفيل و كوآنزيم ها را تشكيل ميدهد. ازت رشد رويشي درخت را تحريك ميكند و در صورت مصرف زياد منجر به ايجاد بافتهاي نرم و افزايش پاجوش و تنه جوش در درخت شده و بر فرآيند توليد محصول اثر معكوس ميگذارد .
ازت خاك از دو منبع كودهاي آلي و شيميايي تامين ميگردند. كودهاي حيواني و كودهاي سبز عمده ترين منابع آلي تامين ازت ميباشند. كود اوره با 46% ازت و نيترات آمونيوم با 33.5% ازت و نيترات پتاسيم با 20.5% ازت و ... از عمده ترين كودهاي شيميايي و منبع تامين ازت ميباشند .
نيترات يك آنيون بسيار محلول است كه بوسيله خاك جذب نمي شود و از اينرو براحتي ميتواند بطرف ريشه ها حركت كند و يا بوسيله آبشويي از دسترس گياه خارج شود. اوره نيز متحرك و علي رغم جذب آسان ميتواند با آبشويي از دسترس خارج شود، اما آمونيوم بار مثبت دارد و مثل ساير كاتيونها جذب ذرات خاك ميشود و از اينرو تحرك و آبشويي آن محدود است .
اوره بطور كامل در آب محلول بوده و از اينرو تنها تركيب مطمئن براي استفاده در تانك كود ميباشد. ساير تركيبات ازت امكان انحلال كامل در آب را نداشته و ار اينرو توصيه ميگردد به هيچ عنوان از اين كودها در تانك كود استفاده نكنيد. بي دقتي در اين امر به گرفتگي سراسري قطره چكانها منجر ميگردد .
در مورد مصرف كود ازت هميشه به نسبت بين ماده آلي كربن C و ماده معدني ازت N توجه داشته باشيد. بهترين نسبت C/N = 10 ميباشد كه بسيار ايده آل ميباشد شما سعي كنيد اين نسبت در عمل به كمتر از 2 كاهش نيابد از اينرو قبل از تامين كمبود ازت از طريق كود شيميايي به افزايش ماده آلي خاك اعتنا كنيد در غير اينصورت درختي با قدرت رويش بالا و توان زايشي محدود را به ارث خواهید برد .

سولفا ت آمونیوم مورد نیاز شما را تأمین می نمائیم .
چینی ، ازبک و ایرانی
پودری – کریستال - بسته بندی در کیسه 50 kg
تحویل در مرزسرخس
و یا در محل درخواستی

اطلاع از مشخصات کالا با تماس تلفنی


عمویی
09366553537
02188970262
amosulphate@yahoo.com
آگهی دهنده
عمویی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 279806
بازدید : 7709
دسته بندی : خدمات كشاورزي و دامداري
آگهی دهنده
عمویی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com