انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سولفات امونیوم وارداتی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
كيميا پارس شايانكار 09121083929

سولفات امونیوم ازت 21%

ازت فراوان ترين عنصر موجود در جو ميباشد. و در بين عناصر پر مصرفترين عنصر بوده كه بصورت يونهاي نيترات NO3-1 و امونيم NH4+1 و اوره CH4N2O از طريق ريشه ها جذب و پس از انتقال به برگها در سنتز اسيدهاي امينه دخالت و نهايتا پروتئينها را ميسازند.
ازت بخش مهمي از ساير تركيبات الي نظير رنگدانه كلروفيل و كوانزيم ها را تشكيل ميدهد. ازت رشد رويشي درخت را تحريك ميكند و در صورت مصرف زياد منجر به ايجاد بافتهاي نرم و افزايش پاجوش و تنه جوش در درخت شده و بر فرايند توليد محصول اثر معكوس ميگذارد.
ازت خاك از دو منبع كودهاي الي و شيميايي تامين ميگردند. كودهاي حيواني و كودهاي سبز عمده ترين منابع الي تامين ازت ميباشند. كود اوره با 46% ازت و نيترات امونیوم با 33.5% ازت و نيترات پتاسيم با 20.5% ازت و ... از عمده ترين كودهاي شيميايي و منبع تامين ازت ميباشند.
نيترات يك انيون بسيار محلول است كه بوسيله خاك جذب نمي شود و از اينرو براحتي ميتواند بطرف ريشه ها حركت كند و يا بوسيله ابشويي از دسترس گياه خارج شود. اوره نيز متحرك و علي رغم جذب اسان ميتواند با ابشويي از دسترس خارج شود ، اما امونیوم بار مثبت دارد و مثل ساير كاتيونها جذب ذرات خاك ميشود و از اينرو تحرك و ابشويي ان محدود است.
اوره بطور كامل در اب محلول بوده و از اينرو تنها تركيب مطمئن براي استفاده در تانك كود ميباشد. ساير تركيبات ازت امكان انحلال كامل در اب را نداشته و ار اينرو توصيه ميگردد به هيچ عنوان از اين كودها در تانك كود استفاده نكنيد. بي دقتي در اين امر به گرفتگي سراسري قطره چكانها منجر ميگردد.
در مورد مصرف كود ازت هميشه به نسبت بين ماده الي كربن C و ماده معدني ازت N توجه داشته باشيد. بهترين نسبت C/N = 10 ميباشد كه بسيار ايده ال ميباشد شما سعي كنيد اين نسبت در عمل به كمتر از 2 كاهش نيابد از اينرو قبل از تامين كمبود ازت از طريق كود شيميايي به افزايش ماده الي خاك اعتنا كنيد در غير اينصورت درختي با قدرت رويش بالا و توان زايشي محدود را به ارث خواهيد برد

سولفا ت امونیوم مورد نياز شما را تأمين مي نمائيم
چيني ، ازيكي و ايراني
پودري – كريستاله - بسته بندي در كيسه 25 kg

تلفن : 09121083929
09123373088
88998130(021)
info@shayankar.ir



آگهی دهنده
صدیقیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 281830
بازدید : 1145
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
صدیقیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com