انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزشگاه زبان تخصصی فروغ دانش ویژه مکالمه و آیلتس

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 بهمن 1401
از آنجا که یادگیری زبان انگلیسی یک نیاز مبرم برای کلیه افراد با هر سن و یا هر گونه شغل و هر سطح تحصیلات به حساب می آید و از طرفی میلیون ها نفر هستند که مایل به یادگیری آن هستند اما به دلیل مشغله کاری یا نداشتن وقت وفرصت و همچنین امکانات، نبود آموزشگاه با کیفیت در نزدیکی شان، بالا بودن هزینه های ثبت نام ، طولانی بودن دوره ها، کاربردی نبودن آنها و غیره هنوز به این هدف اساسی نتوانسته اند جامه عمل بپوشانند لذا با کمال افتخار و خرسندی به شما مژده می دهیم از آنجا که طلایه دار ارایه خدمات متنوع، با کیفیت و البته متفاوت در عرصه آموزش زبان انگلیسی هستیم خدمات مجازی خود را به شرح ذیل اعلام میداریم:
دوره های مجازی فروغ دانش (توتالین) هم به صورت آفلاین و هم تواماً آنلاین می باشد.
مخاطبین این دوره ها عموماً بزرگسال هستند. به همین دلیل به دلیل مشغله کاری و درسی و دانشگاهی با وجود اینکه خیلی از شما عزیزان موسسات مختلف را تجربه کرده اید و یا به دلیل طولانی بودن دوره ها (فرسایشی بودن آنها) ، یا کم بازده بودن (پایین بودن کیفیت آموزشی) و یا به دلیل شرایط خاص خود شما مجبور به ترک دوره شده اید. مزایای روش توتاین:
1- دوره های مجازی ما هم کوتاه مدت است (6 یا حداکثر 12 ماهه برای هر دوره از صفر تا 100) ،
2- هم کیفیت آموزشی خود را اعم از محتوای آموزشی و همچنین نحوه ارایه و تدریس مان را تضمین میکنیم ،
3- و مهمتر اینکه دوره های ما با توجه به نیاز و شرایط شما به صورت غیر قابل رقابتی با سایر دوره های موجود انعطاف پذیر و کاملاً کاربردی می باشد.
مزیت مهم دیگر دوره های توتالین پایین بودن هزینه آن است. ( به صورت میانگین ماهیانه 150 تا 200 هزار تومان) که با در نظر گرفتن این همه امکانات و مزایا و هم در مقایسه با سایر کلاسهای حضوری و یا مجازی دیگر بسیار مناسب و اقتصادی است.
داوطلبین دوره های آموزش مجازی تضمینی از 100 درصد تخفیف کتاب و سی دی ها برخوردار می باشند و رایگان دریافت می کنند.
(هزینه کتاب و سی دی ها برای هر دوره به صورت کامل با 50 درصد تخفیف 280هزار تومان می باشد که با ارسال رایگان درب منزل پست میگردد.)
مزیت متمایز دیگر ما ثبت نام رایگان در باشگاه مشتریان و استفاده از جوایز نقدی و غیر نقدی آن می باشد (بدون قرعه کشی ) . جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان حتماَ در اسرع وقت با مشاورین ما تماس بگیرید.
توجه توجه توجه :
مزیت آخر و بی نظیر دوره های ما :
این ویژگی در مقایسه با کلیه روشهای موجود چه حضوری یا غیر حضوری در کل کشور تک بوده و روش توتالین را منحصر به فرد نموده است:
ممکن است به دلایل شخصی ، کاری یا خدا ناکرده بیماری و یا هر دلیل دیگری نتوانید با کلاس هماهنگ باشید و از دوره جا بمانید و نیاز داشته باشید دوره را تکرار کنید. بر خلاف روشهای دیگر که باید مجدد هزینه دوره را کامل پرداخت کنید، در دوره ویژه توتالین فقط کافیست 20 درصد ارزش کل دوره را پرداخت نموده (حق عضویت دوره یعنی حدوداً ماهی 30 تومن) و مجدداً در دوره ثبت نام شده و از مزایای کامل ذکر شده آن بهره مند شوید. نکته قابل توجه این است که هیچ محدودیتی برای شرکت در دوره ها وجود ندارد و با هزینه خیلی خیلی ناچیز و کم برای بار دوم یا بیشتر در دوره ها شرکت نمایید. این تضمین واقعی ما هست نه یک شعار تبلیغاتی. آیا بهتر از این هم میشود؟!
بنابر این بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای همین الان طبق دستور العمل ذکر شده ثبت نام نموده سپس با موسسه تماس گرفته تا مشاورین ما مشخصات شما را ثبت نمایند. (ویژه دوره های تضمینی است)
با توچه به محدود بودن ظرفیت کلاسها و خوشبختانه استقبال عالی دوطلبین دوره اولویت با عزیزانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نموده اند.

تلفنهای دفتر مرکزی: 33864877- 33863878
تلفن واحد شرق تهران (غیر حضوری): 77698338
نمابر:77698337
مدیریت : آقای داوودی
آگهی دهنده
آقای داودی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 287408
بازدید : 18680
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
آقای داودی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com