انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پورتال مدارس پرداد

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396

همانطور كه مي دانيد در عصر كنوني مهم ترين مقوله در جامعه اطلاعاتي مبحث اينترنت و IT مي‌باشد كه اين مقوله براي مراكز اموزشي از حساسيت بيشتري برخوردار است.
اينترنت دنيايي لايتناهي از اطلاعات است كه هر كس مي‌تواند در ان سهمي داشته باشد. امروزه رشد روزافزون كاربران اينترنت در كشور ما و تبديل شدن ان به بازار مناسب جهت تبليغات و جلب مشتري براي مراكز اموزشي و با توجه به رقابت سنگين بين مراكز اموزشي غير انتفاعي نياز به تبليغات در بازار هدف براي شناساندن توانمنديهاي مراكز اموزشي يكي از مهمترين بخش‌هاي بازاريابي مي‌باشد. توجه براي رسيدن به اين هدف نياز به ابزاري درخور ان مي‌باشد كه بهترين انها سايت اينترنتي مي‌باشد چرا كه ايجاد چنين نمايشگاه دائمي اين امكان را به مراكز اموزشي مي‌دهد كه با ارتباط مستقيم و دائم (۲۴ساعته) با مشتريان بالقوه خود در كوتاه‌ترين زمان ممكن و با سرعت زياد تعامل سازنده‌اي با مخاطب خود داشته باشند و اين ميسر نمي‌شود مگر با داشتن يك سايت پويا. لذا با توجه به اين مهم ، شركت اروين سامانه پرداد بعنوان پيشگام ارائه راه حل‌هاي جامع پورتال و وب‌سايت امادگي خود را جهت همكاري و معرفي خدمات شما از طريق وب‌سايت اعلام مي‌دارد.

اين پورتال كه ويژه‌ي مدارس طراحي شده ، اين امكان را به شما مي‌دهد كه بدون داشتن هرگونه اطلاعات فني و برنامه نويسي به مديريت سايت خود بپردازيد و با مديريت هوشمندانه‌ي خود بتوانيد خدمات بهتر و بيشتري به كاربران خود كه شامل كادر اداري ، كادر اموزشي ، دانش اموزان و اولياي دانش اموزان هست ، بدهيد.

وب‌سايت ويژه‌ي مدارس با كمترين هزينه قابل اجرا و برنامه ريزي مي‌باشد و ايجاد صفحات دلخواه با توانايي ويرايش متون به صورت گرافيكي را دارد.

اطلاع رساني اينترنتي به كاربران و ارتباط سريع و سهل الوصول اوليا و مربيان و همچنين ارسال موارد درسي و انضباطي دانش اموزان از محاسن اين نرم افزار مي‌باشد كه مطمئنا رضايت خانواده‌ها را در پي خواهد داشت.

ارسال اخبار و بخشنامه هاي مفيد براي كاربران و همچنين ايجاد اموزش مجازي براي همكاران و دانش اموزان باعث كاهش هزينه‌ها و عدم ايجاد خلل اموزشي در مواقعي كه كاربران حضور فيزيكي در مدرسه ندارند را مي‌شود. در اين مبحث اموزش خانواده‌ها براي اشنايي با اينترنت ، باعث رضايت انها و ارتباط نزديك مربيان با اوليا مي‌شود كه اين امر گامي است در جهت ايجاد دولت الكترونيك كه همانا منفعت مادي و معنوي را نيز در پي خواهد داشت.

امكانات پورتال:

* ايجاد نا محدود صفحه و زير صفحه
* مديريت كتابخانه
* مديريت دفتر مدرسه
* تنظيمات كلاس
* مديريت موارد انضباطي
* مديريت نمرات و ايجاد كارنامه
* مديريت كادر اداري
* مديريت دانش اموزان
* مديريت اولياء دانش اموزان
* مديريت معلمان
* مديريت بانك سوالات
* معرفي مدرسه
* معرفي رشته‌هاي تحصيلي مدرسه
* معرفي رشته‌هاي ديگر (اطلاع رساني به دانش اموزان در رابطه با كنكور و دانشگاه)
* متون متحرك
* قابليت اجرا در انواع مرورگرها
* مديريت گروههاي خبري
* مديريت و ارشيو اخبار
* قابليت اضافه سازي زبان به سايت بدون محدوديت
* قابليت مديريت و ثبت نام در دوره هاي اموزشي در سايت
* امار سايت
* مديريت لينكها
* مديريت ابزارك‌ها
* مديريت گالري (تصاوير ، فيلم)
* Download, Upload بدون نياز به FTP
* جستجوگر سايت و جستجوگر
آگهی دهنده
شرکت آروین سامانه پرداد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 289101
بازدید : 1717
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت آروین سامانه پرداد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com