انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه جوراب بافی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بازرگانی شریعت در جهت ارائه دستگاه های توانمند جوراب بافی ایشائو که از کیفیت و تکنولوژی ژاپنی در سروو موتور و درایو موتور بهره برداری می نماید آماده ارائه خدمات می باشد.
این دستگاه ها از سیستم ضبط و بارگذاری برنامه ها توسط فلش مموری بهره برداری می نماید که توانایی ذخیره سازی بیش از 50 نقشه رادر هر کدام از فلش مموری ها دارا می باشد.
از مزیت های دیگر این دستگاه ها و کارخانه توانمندی و تخصص ویژه تولید این کارخانه در ساخت انواع دستگاه های جوراب بافی یک سیلندر کامپیوتری توسط آنها می باشد. بطور مثال این کارخانه از تکنولوژِی ساخت دستگاه های جوراب بافی با قطر دهنه سیلندر 4/5 اینچ و بالاتر را دارد. که در چین و حتی کره معدود کارخانه ای قادر به ساخت آنها می باشد.
فقط در کره کارخانه برادر قادر به ساخت چنین دستگاه هایی می باشد. این کارخانه قادر به ساخت دستگاه برای انواع جوراب های ورزشی با کیفیت عالی جهت تولید جوراب های علا از قبیل جوراب های فوتبالی / جوراب های طرح دارقلاب بافی/ جوراب هاب کاموا بافی/ جوراب های شلواری برای بانوان با سیلندر های بیش از 350 سوزن... می باشد.
این دستگاه های جوراب بافی از درب جوراب انداز بزرگ و لوله های مناسب برای جوراب ها به هر اندازه بهره میبرد. در ضمن قدرت مکش مکنده های دستگاه به تناسب دستگاه ها تغییر می کند.
در صورت نیاز و بنا به سفارش مشتری این کارخانه قادر به تولید دستگاه هایی با توان بافت در 2 فس بافت نیز می باشد. که امکان بافت ژاکارد را نیز به توانمندی های این دستگاه اضافه می نماید.
برد های این دستگاه ها از بردهایی با تکنولوژی جدید بردهای 3 لایه بهره می جوید از مزیت های این بردها ولتاژ کمتر مصرفی آنها نسبت به بردهای دیگر می باشد و کارخانه سازنده این بردها گواهینامه بین المللی ایزو در ساخت را دارا می باشد و از قدمت و تخصص بالایی بهره می جوید.
کارخانه ایشائو کلیه قطعات و ابزارهای دستگاه را در کارخانه خود به طور بسیار دقیق و تخصصی تولید می نماید دارای 10 دستگاه CNC و دستگاههای مختلف تراشکاریبه طور گسترده می باشد. کارخانه ایشائو دارای گواهی نامه ایزو در تولید و گواهی نامه استاندارد ساخت کشور چین می باشد.
تضمین یکسال گارانتی کامل تعویض و یا تعمیرات قطعات معیوب (به غیر از قطعات مصرفی دستگاهاز قبیل سوزن و..) رایگان توسط تولیدی پاناز تعهد می گردد و 10 سال تامین قطعات در قبال دریافت وجه آن نیز انجام می گردد.
دستگاه های ایشائو از تکنولوژی بافت با دو سوزن خواب بهره می جوید که توتنایی تولید بیشتر را برای این دستگاه ها را نسبت به دیگر دستگاه ها فراهم می نماید.
از دیگر مزیت های این دستگاه ها سیستم طراحی ابزارهای آن می باشدکه بسیار ساده و کارآمد طراحیگردیده به طوری که بافنده به راحتی توانایی مشاهده و عیب یابی دستگاه را دارد. این دستگاه را افراد ناشی با مختصر آموزشی قادر به راه اندازی میباشد.و برنامه های کامپیوتر آنها طوری طراحی گردیده که قابلیت یادگیری سریع را برای بافنده فراهم می نماید.
تلفات سوزن و خرابی دستگاه در صورت کارکرد راه اندازی درست توسط افراد با تجربه در بتفندگی بسیار نا چیز می باشد.
تعداد توپهای دستگاه 6 توپ می باشد. از مزیتهای دیگر این دستگاه استفاده از شیر برقی هایی با قابلیت تمیز کردن و استفاده مجدد آنها می باشد که عمر این شیر برقی ها را زیاد و امکان خطا را کم می کند.
قسمت بالای دستگاه به گونه ای ساخته شده که از دو سری چرخ دنده و یک میله یکسره از موتور تا چرخ دنده ها رابهره می جوید که دقت کارکرد در بافت پسدوز دس
آگهی دهنده
آقای شریعت
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان خیام بازار مزینی کوچه کدخدا کوچه نیک رخ پلاک 2 طبقه 3 تولیدی پاناز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 289859
بازدید : 44543
دسته بندی : پوشاك
آگهی دهنده
آقای شریعت
  • قیمت : 0
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان خیام بازار مزینی کوچه کدخدا کوچه نیک رخ پلاک 2 طبقه 3 تولیدی پاناز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com