انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش لنز نرم طبي جديد- اطلاعات در مورد انتخاب لنز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مصرف كننده لنز طبي

راحتی در لنزهای طبی تنها چیزی است که هر مصرف کننده عدسی های تماسی به دنبال آن است و شرکت های سازنده این محصول نیز با نوآوری در این زمینه به دنبال ارائه بهترین محصول و جدید ترین تکنولوژی ها برای مشتریان خود هستند. بدیهی است هیچ لنز طبی برای چشم تمامی مصرف کنندگان لنز ایده آل کامل نمی باشد و در این میان لنزی بیشترین مخاطب را به خود اختصاص می دهد که ببیشترین میزان رضایت، راحتی و آرامش را برای درصد کثیری از مصرف کنندگان خود به وجود آورد.
احساس مطلوب استفاده از یک لنز خوب نه تنها خود مصرف کننده را تشویق به استفاده مجدد از همان برند می نماید بلکه این فرد ، خود به عنوان مشوق دیگران در استفاده از لنز خوب عمل می نماید.عکس این قضیه نیز در منصرف کردن مصرف کننده و دیگران در استفاده از لنز نرم طبی صادق می باشد.
آسایش استفاده از لنز شامل مراحل مختلفی می گردد که شامل موارد زیر می گردد:
لحظه اولیه استفاده از لنز
مدت زمان استفاده از لنز در طول روز
استفاده در ساعات پایانی روز
استفاده شبانه روزی (در هنگام خواب)
کارایی نرمال در مدت زمان مصرف از یک جفت لنز.
استفاده از لنزهای کوتاه مدت تعویض مکرر یکی از راهکردهایی است که مدت زمان مصرف لنزهایی که مواد ناشی از پروتئین و چربی اشک چشم را جذب کرده و به صورت رسوب بروی سطح خود نگه می دارند کاهش داده و باعث عدم رشد میکروارگانیسم های مضر در محیط لنز و چشم گردیده و همینطور با انتقال اکسیژن بالاتر از هوا به قرنیه سلامت چشم ها را بیشتر حفظ می کنند.
لنز سیلیکون هایدروژل کوتاه مدت ایرسافت که از کارخانه مکس ویژن می باشد در اواخر سال 2012 به بازار دنیا ارائه گردیده است. ماده سازنده این لنز Filcon1 بوده و با دارا بودن 47 درصد آب جزء لنزهای سیلیکون هایدروژل با در صد بالای آب برای راحتی بیمار در بین سیلیکون هایدروژل های موجود در بازار جهان می باشد.
ایر سافت تنها لنزی است که با میزان اکسیژن رسانی (Dk/t)=190 fatt بیشترین میزان انتقال اکسیژن را در بین لنزها سیلیکون هایدروژل داراست .
طراحی غیر کروی ایرسافت عدم تطابق کانونی را به حداقل رسانده و مصرف کننده را از شفافیت فوق العاده در دید و راحتی بالاتر بهره مند می سازد.ضمنا با بهره گیری از طراحی هوشمند انحناء ، احساس جسم خارجی ناشی از لنز را از بین می برد.
این سیستم انحصاری چند انحنایی با ایجاد یک لایه اشکی با ضخامت مناسب فشار لنز بروی قرنیه را کاهش داده و موجب انتقال اکسیژن بهتر به قرنیه، حرکت راحت لنزها به هنگام پلک زدن، از بین بردن سلول ها و ذرات آلوده و انتقال آنها به خارج از محیط چشم، جلوگیری از عفونت و التهاب وخشکی چشم می گردد
طراحی نیمه گرد لبه لنز و استفاده از تکنولوژی Air Edge باعث افزایش گردش عبور لایه اشکی، انتقال اکسیژن راحت تر، سهولت در پلک زدن و عدم احساس لنز به عنوان یک عامل خارجی در چشم می گردد.
عامل انحصاری و پیشرفته Almoist+ باعث مرطوب نگه داشتن هر چه بیشتر لنز گردیده و باعث حفظ لایه چربی اشک می شود. این فاکتور نیز جزء عوامل ایر سافت می باشد که ایجاد راحتی اولیه در هنگام گذاشتن و احساس رضایت در ساعات پایانی روز را برای مصرف کننده به همراه دارد.اضافه نمودن اسید هیالورونیک به این لنز باعث کاهش جذب رسوبات پروتئینی و افزایش زمان شکست اشک می گردد. رسوبات پروتئینی باعث التهاب و تحریک قرنیه و عدم رضایت مصرف کننده از مصرف طولانی لنز می گردد.اضافه نمودن عامل Almoist+ راحتی بی نظیر و رضایت حداکثری از دید را به همراه می آورد. میزان سفتی (Modulus) در این لنز 0.7Mpa می باشد.
ایر سافت اشعه مضر ماورای بنفش را بلوکه می کند و از چشمها در برابر آنها حفاظت می نماید.
طراحی بی نقص و تکنولوژی فوق العاده ایر سافت که تلفیقی از بهترین عوامل به کار رفته در برترین لنزهای دنیا می باشد آنرا به لنزی بی همتا در ارائه راحتی ، دید بی نظیر ، رضایت متداوم و استفاده همیشگی برای مصرف کننده تبدیل نموده است.

لنز ایده آل محصولی است که بدون ایجاد هیچ مشکلی مصرف کننده را به استفاده دائمی از آن لنز تشویق نماید.
آگهی دهنده
محمودي
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 302373
بازدید : 14211
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
محمودي
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com