انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ترمیم مو کاشت مو کاشتن مو مو موهای موها پروتز مو

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بعضی از هم وطنان عزیز که دچار ریزش مو هستند با آنکه به زیبایی خود علاقه مندند ولی دنبال ترمیم مو یا کاشت مو نمی روند زیرا فکر می کنند این کار سلامتی آنها را به خطر می اندازد یا برای آنها عوارض جانبی دارد . در گذشته کاشت مو ( آنهم مصنوعی ) با روشهای ابتدایی و پرزحمتی همراه بود زیرا دانش این رشته به جایی نرسیده بود ولی هم اکنون کاشت موی طبیعی و قابل رشد به سهولت قابل انجام است و شما می توانید نسبت به ترمیم موی خود با اطمینان و بدون نگرانی اقدام کنید. کاشتن موی طبیعی و زنده که درست مثل موهای قبلی شما عمل می کند و با واکنشهای بدن شما کاملا هماهنگ است ، باعث آسودگی خاطر شما خواهد بود و دیگر به ترمیم مو بعنوان یک ریسک و کار پراز اما و اگر نگاه نمی کنید . چون کاشتن مو دیگر به یک تخصص تبدیل شده و از مرحله آزمون و خطا گذشته و نه تنها به شما مشتری محترم ضمانت لازم داده می شود بلکه نمونه های قبلی این کار را می توانید ببینید و از آنها پرس و جو کنید تا ببینید این کاشت مو برای آنها عوارض سوئی داشته یا حتی الان احساس ناراحتی دارند یا نه، و خواهید دید همه ی آنها به شما می گویند که این موها را مانند موهای اولیه و طبیعی خود می بینند و حس نمی کنند چیز زائدی به بدن آنها اضافه شده باشد که از آن معذب باشند و آنوقت چقدر خوشحال می شوید که حس کنید لااقل 10 سال جوانتر به نظر می رسید .
موسسه ی ترمیم موی گلهای تهران با 15 سال سابقه ی مفید در این رشته برای موهای ثابت با ضمانت آماده ارایه خدمات خود به شهروندان عزیزی است که هم به سلامتی خود بها می دهند و هم به زیبایی خود . در عصرحاظر که حتی جوانان و نوجوانان دچار ریزش مو می شوند، زیبایی ظاهری آنها در این سن کم واقعا تحت تاثیر قرار می گیرد و بعضی از آنها که دچار ریزش شدید می شوند خیلی بد منظر می شوند و از این مساله رنج می برند و اعتماد بنفس و روحیه خود را از دست می دهند. غافل از اینکه با مراجعه به یک موسسه ترمیم مو میتوانند این وضع را برعکس کنند و احساس های بد را از خود دور کنند و به آرامش و نشاط روحی برسند .
گلهای تهران از ابتدای تاسیس خود با دانش روز دنیا پیش رفت و هر تکنولوژی جدیدی که در جهان ارایه شد آنرا به خدمت گرفت و اکنون با اطلاع از کلیه روش های کاشت مو و ترمیم مو بهترین روش را برای هر مراجعه کننده بکار می گیرد . شما پس از 15 سال کسب تجربه در یک حرفه و پیش رفتن با علم روز آن رشته و انجام موفق یک کار بدفعات زیاد دیگر در آن رشته کارکشته خواهید بود و هر کسی با اطمینان کامل می تواند به شما مراجعه کند . متاسفانه آقایان برعکس خانمها روی وضعیت ظاهری خود حساسیت کمی دارند ، به دوست عزیزی که موهایش ریخته بود گفتم از اینکه موهایت ریخته احساس بدی نداری ؟ گفت دارم ولی چکار کنم باید با آن بسازم و به آن فکرنکنم . در صورتی که در اطراف او اینهمه تبلیغات کاشت مو وجود داشت و او با بی اعتنایی از کنار آنها گذشته بود .
ترمیم مو در اکثر کشورهای جهان به یک چیز عادی تبدیل شده و هیچ ترس و نگرانی ای از آن وجود ندارد و افراد زیادی از کاشت موی طبیعی استفاده می کنند . آنهایی هم که استفاده نمی کنند اکثرا مدل کم پشت موهایشان را در آن زمان بیشتر دوست دارند . شما دوست عزیزی که دچار ریزش مو هستی حداقلش این است که می توانی با موسسه ما تماس بگیری و تمام سوالات و ابهاماتی که در خصوص ترمیم مو یا کاشت مو داری با متخصصان ما مطرح کنی و جواب های قانع کننده را دریافت کنی تا دید شما نسبت به کاشت مو کاملا عوض شود و آنوقت در هر فرصتی که صلاح دانستی و برای شما مناسب بود نسبت به ترمیم مو های خود اقدام نمایی ، کاشت مو هایی یکدست و کاملا شبیه موهای قبلی شما چهره تان را واقعا زیبا می کند و روحیه شما را به نحو بسیار ملموسی ارتقا می دهد. در این مرکز خدماتی نظیر پروتز مو ، موهای کراتینه ، hair line ، مزوتراپی و PRP ارایه می شود. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما بصورت رایگان تمام پرسشهای شما را پاسخ دهند و شما را در رسیدن به بهترین انتخاب یاری نمایند .
شماره های تماس : 88767064 و 88766039 و 09121442558
آدرس موسسه: تهران – پل سید خندان – اول سهروردی شمالی– کوچه حاج حسنی– پلاک3– آقای سینا

برای مشاهده متن کامل تر و دقیق تر و عکسهای برگزیده به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید :
http://ads4ad.blogfa.com/page/hair-repair-gt.aspx
آگهی دهنده
آقای سینا
  • قیمت : best
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران – پل سید خندان – اول سهروردی شمالی– کوچه حاج حسنی– پلاک3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 302454
بازدید : 12547
دسته بندی : كاشت و ترميم مو
آگهی دهنده
آقای سینا
  • قیمت : best
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران – پل سید خندان – اول سهروردی شمالی– کوچه حاج حسنی– پلاک3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com