انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

استخدام تمام جویندگان کار در کشور

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
استخدام تمام جویندگان کار در کشور

با سلام به همه جوانان عزيز و جويندگان كار در كل كشور ! اگر تا به حال جستجوهاي شما در وب نتيجه لازم را نداده و هنوز كار مناسبي براي خود پيدا نكرده ايد مي خواهم كاري به شما پيشنهاد دهم كه اگر درست مفهوم آنرا متوجه شويد مي توانيد تلافي تمام دوران بيكاري خود را درآوريد . اين كار از نظر من زيباترين خدمتي است كه شما مي توانيد به دوستان و همشهريان خود بكنيد . يك اشتغال و استخدام فوري با حقوق و مزايا و در آمد عالي در انتظار شماست . استخدام ما به طور نامحدود از سراسر كشور است و هر كسي در هر سن و سالي (حتي دانش آموزان ) مي توانند استخدام شوند ، كار ما شاغل و بيكار و بازنشسته نمي شناسد . با يك برخورد خوب و روابط عمومي بالا و همت عالي به درآمد دلخواه تان برسيد

بسياري از افراد تحصيل كرده كه جوياي كار اند دنبال يك استخدام سي ساله با حقوق بالاي يك ميليون در ماه اند كه آنهم پشت ميز بنشينند و چهار تا كاغذ را امضا كنند و ساعت 2 بعد از ظهر هم در خانه باشند !!!! اينگونه افراد با توقع بالايي كه دارند هرگز در زندگي موفق نمي شوند . اينطور كارها اگر هم پيدا شود بسيار كم است و جوابگوي عموم جويندگان كار نيست و تازه اگر هم براي كسي چنين كاري پيدا شد بعد از مدتي همان پشت ميز نشيني و انجام كار تكراري و هر روزه براي او عذاب آور مي شود و آرزو مي كند كه كار ديگري برايش پيدا شود. استخدام در شركتها و كارخانجات هم محدود است و باز عده زيادي بايد دنبال اشتغال ديگري باشند . تازه حقوق اين كارهاي شركتي هم ثابت و محدود است . بسياري مشاغل هم نياز به سرمايه بالا يا مدرك و تخصص ويژه دارند كه يك تازه فارغ التحصيل احتمالا سرمايه آنرا ندارد .
ولي من مي خواهم به همه ي جويندگان كار چه تحصيل كرده و چه غير تحصيل كرده ، آقا يا خانم ، پير يا جوان در هر شهر يا روستايي كه هستند يك شغل بسيار خوب پيشنهاد كنم .
عزيزان همان طور كه مي بينيد و مي شنويد هم اكنون اينترنت در كشور ما بصورت بسيار سريعي در حال گسترش است و بسياري از خدمات در كشور دارد بصورت اينترنتي ارايه مي شود مثل ثبت نام در انواع كنكورها و خدمات بانكها و فرم استخدام انواع شركتها و نهادها و كارت سوخت و ....و بسياري از شركتها و توليدكنندگان ، محصولات و خدمات خود را در اينترنت معرفي مي كنند هم بدليل ارزان بودن آن هم بدليل افزايش روز افزون و سريع تعداد مخاطبان آن و بدلايل مختلف ديگر . اكنون عده زيادي داراي سايت اينترنتي هستند يا در اينترنت تبليغات مي كنند و كالا يا خدمات و خلاصه هنر خود را در آنجا معرفي مي كنند و براي خود يك بيزينس راه انداخته اند . ولي هنوز هم عده زيادي هستند كه با اينترنت و امتيازات آن آشنا نيستند و بيشتر تبليغات خود را در تلوزيون يا راديو يا روزنامه يا نيازمندي هاي كاغذي شهرشان يا بصورت تراكت و تابلو هاي تبليغاتي شهرها مي دهند كه يا هزينه هاي بسياري دارد يا مثل نيازمنديها تعدادش و اثرش محدود است .
كار ما طراحي سايت هاي بسيار حرفه اي براي اشخاص ، شركتها يا سازمانها است كه تمام توانايي هايشان را به بهترين شكل آنجا معرفي كنند . ما مي خواهيم اينگونه با شما كار كنيم كه شما در شهر و محل زندگي تان با افراد و شركتها يا حتي صاحبان مشاغل كوچك و واحدهاي صنفي صحبت كنيد و به آنها در خصوص لزوم داشتن يك سايت اينترنتي براي معرفي خودشان و مكانيزه و اتوماتيك كردن خدماتشان اطلاع رساني كنيد .
دوستان عزيز شايد در نگاه اول شما فكر كنيد اين كار فايده ندارد و جواب نمي دهد ولي اگر شما مقداري در اينترنت كند و كاو كنيد مي بينيد كه غير از شركتها و توليد كنندگان و كارخانجات بزرگ حتي صاحبان مغازه ها و مشاغل كوچك نيز به سمت ايجاد يك سايت براي معرفي نامحدود كار خود روي آورده اند ، يكبار براي هميشه ، پس مطمئن باشيد اين كار جواب مي دهد . حتي افردي كه خدمات سيار مثل كلاس خصوصي انجام مي دهند نيز به سمت داشتن سايت شخصي روي آورده اند . پس شك نكنيد كه اين كار جواب مي دهد و به شما پيشنهاد مي كنيم كه همين امروز شروع كنيد و دنبال مشتري سايت برويد . اگر 10 نفر هم به شما جواب نه دادند و يا سايت داري برايشان ناآشنا و عجيب بود اصلا مايوس نشويد كافي است يك نفر به شما جواب مثبت بدهد همين براي شما بس است . شما براي سفارش سايت به سراغ مطب پزشكان ، باشگاه هاي ورزشي ، دفاتر اسناد رسمي و وكلا ، مدارس ، مشاور املاكي ها و موسسات كنكور و زبان و خوشنويسي و نقاشي و غيره برويد . جا براي كار بسيار زياد است و دامنه ي مشتريان بسيار وسيع است ، بيشتر از آنكه فكرش شود . هر كسي را ديديد كه كمي با كامپيوتر و اينترنت آشناست فورا با او در مورد داشتن يك سايت شخصي صحبت كنيد،به او بگوييد اين سايت براي او
آگهی دهنده
lمسئول طراحی وب آسان تبلیغ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 304287
بازدید : 5906
دسته بندی : ساير بازار كار
آگهی دهنده
lمسئول طراحی وب آسان تبلیغ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com