انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آسانسور و پله برقی و پلکان متحرک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مهندسی پارسا آسانبر کسری یکی از معتبرترین و شاخص ترین شرکتهای آسانسوری فعال در زمینه خرید و فروش انواع آسانسور و پله برقی و راهرو و رمپ برقی می باشد . پارسا آسانبر علاوه بر خرید و فروش انواع آسانسور ، پله برقی و راهروهای متحرک در زمینه مشاوره ، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری ، پشتیبانی و تعمیرات انواع آسانسور ،بالابر، پله برقی و راهرو متحرک و رمپ برقی فعال می باشد . شرکت پارسا آسانبر در ضمن در زمینه خرید و فروش و خدمات پس از فروش قطعات ، تجهیزات و لوازم آسانسور ، بالابر ، پله برقی ، راهرو متحرک و رمپ برقی فعالیت می نماید .
پارسا آسانبر نماینده رسمی شرکت کلیمن آلمان بوده و کلیه محصولات شرکت Kleemann (کلمن) شامل انواع آسانسور ، بالابر ، پله برقی ، راهرو متحرک و رمپ برقی را در سطح کشور ارائه و خدمات پس از فروش و گارانتی آنرا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.
پارسا آسانبر علاوه بر نمایندگی شرکت کلیمن Kleemann(کلمن) نماینده انحصاری شرکت KOYO چین بوده و کلیه محصولات شرکت کویو شامل انواع آسانسور ، بالابر ، پارکینگهای مکانیزه و طبقاتی ، پله برقی ، رمپ برقی و راهروهای متحرک را در سطح کشور توزیع نموده و کلیه خدمات نصب و راه اندازی ، گارانتی ، تعمیر ، سرویس و نگهداری و خدمات پس از فروش محصولات کویو را به مشتریان خود عرضه می نماید.
شرکت پارسا آسانبر حدوداً 8 سال با شرکتهای کویو چین (KOYO ) و کلیمن (Kleemann ) (کلمن) آلمان از طریق دفتر یونان همکاری نزدیک داشته و از تجربیات و دانش فنی این شرکتها در ارائه کلیه خدمات به مشتریان خود بهره می برد.
شرکت پارسا آسانبر کسری عضو رسمی و فعال سندیکای آسانسور وپله برقی ایران وخدمات وابسته می باشد ودارای پروانه (جواز) طراحی ومونتاژ آسانسور وپله برقی از وزارت صنایع جمهوری اسلامی ایران است.
از تخصصهای اصلی شرکت پارسا آسانبر فعالیت در زمینه آسانسور هیدرولیک و کششی گیرلس در انواع با موتورخانه و بدون موتورخانه می باشد . در ضمن شرکت پارسا آسانبر با بهره گیری از دانش بازرگانی روز در زمینه واردات وصادرات نیز فعال می باشد وامکان ارائه خدمات بازرگانی اعم از واردات وصادرات آسانسور را دارا می باشد.
محصولات شرکت عبارتند از : انواع آسانسور کششی ، آسانسور هیدرولیک ، آسانسور خودرو بر ، آسانسور پانوراما و پانورامیک ، پارکینگ طبقاتی ، پارکینگ مکانیزه ،جک ماشین بر ،تجهیزات هیدرولیک آسانسور وبالابر ، آسانسور تخت بر و بیمارستانی ، آسانسورهای صنعتی با درجات حفاظتی بالا ، ضد انفجار ، ضد حریق و آتش سوزی ، مقاوم در برابر زلزله ،آسانسورهای گیرلس دارای موتورخانه یا بدون موتورخانه ،آسانسور شیشه ایی ، آسانسورهای باربر با تناژ بالا ، انواع پله برقی ،راهروی متحرک ، رمپ برقی و سایر تجهیزات ، قطعات و لوازم مربوط به آسانسور و پله برقی می باشد .
آگهی دهنده
داود اشتیاقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : یوسف آباد - خ 54 - پ 10- واحد 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 304410
بازدید : 6585
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
داود اشتیاقی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : یوسف آباد - خ 54 - پ 10- واحد 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com