انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انواع سالن هاي بادي تا متراژ 10000 مترمربع

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 30 آذر 1398
شركت کالا بهمن پارس با توجه به 16 سال سابقه كار مفيد در احداث پروژه هاي مدرن تفريحي ، پاركها و مهد كودكها توانسته است خدمات شايسته و نويني در عرضه محصولات و تجهيزات تفريحي در سطح گسترده اي از كشور و صادرات آن به ديگر كشورها ارائه نمايد.
لذا با توجه به اين مهم و كمبود فضاهاي فوق اين شركت گوشه اي از خدمات خود را به شرح ذيل جهت كليه گروههاي سني اعلام مي دارد :
1-انواع اسباب بازيهاي بادي-سالنهاي بادي از 10 تا 5000 متر مربع- استخر بادي – وسايل بازي بادي مخصوص روي آب
2- مجموعه وسايل بازي پلي اتيلن و چوبي
3- مجموعه وسايل قلعه هاي بازي پلي اتيلن
4- مجموعه وسايل بازي پارك آبي ( ساحل- دريا- استخر – رودخانه- درياچه )
5- مجموعه وسايل بازي مهد كودكها
6-مجموعه وسابل ورزشي مخصوص پاركها
لذا با توجه به رزومه فوق اين شركت توانسته است در بخش طراحي و توليد سازه هاي بادي به ابداع و اختراعي نوين و بكر دست يافته و آن را به نام خود ثبت نمايد.
اين مهم طراحي و توليد يك مجموعه پارك بادي مي باشد كه به طور كامل فضاي بيروني و داخلي آن ( سالن ) و وسايل بازي داخل آن به همراه ديگر فضاها همچون رستوران – پاركينگ – تماماً بادي و ازجنس pvc الياف دار غير قابل اشتعال توليد گرديده است .
در اين سيستم شما 2 ماه پس از عقد قرارداد و تهيه زمين مورد نظر با توجه به فضاي مورد نياز و وسايل داخل آن مي توانيد مجموعه پارك بادي پرتابل خود را با 12 ماه گارانتي و قابل استفاده در تمام فصول از اين شركت تحويل و بهره برداري نمائيد .
اين فعاليت اقتصادي ، بي نظير و سرشار از سودي بسيار عالي مي باشد چرا كه جزء طرحهاي زود بازه بوده و طبق نظر كارشناسي پيمانكاران اين شركت ، در خصوص تحقيقات بازار و نياز مصرف كننده صد در صد مخاطبين نسبت به خريد و سرمايه گذاري و استفاده از آن ، ابراز تمايل نموده .چرا كه شما پس از 2 ماه به اصل سرمايه گذاري خود و سود حاصل از آن رسيده و سهام دار خدمتي شايسته به هموطنان عزيزمان خواهيد بود .
لذا مزيد امتنان است چنانچه پس از مطالعه و بررسي طرح فوق نياز به هر گونه توضيح ، بيشتر داشتيد با ما تماس گرفته تا به سوالات شما با دقت و تامل پاسخگو باشيم .جهت كسب اطلاعات بيشتر لطفاً از سايت www.salonbadi.com ديدن فرمائيد.
لازم به ذكر است تصاوير طرح پيوست مي باشد .
اميد به آنكه بتوانيم با فعاليتي شايسته و صحيح شما را در بخشي از كارهايتان ياري نمائيم .

02176250067
09121053257
09191300062
آگهی دهنده
کالا بهمن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 304816
بازدید : 4381
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
کالا بهمن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com