انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اعطاي نمايندگي سامانه هاي هوشمند آبياري اسپروز

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت گلستان دژ توليد کننده سيستم هاي هوشمند آبياري و مانیتورینگ در ايران و مبتکر روشهاي نوين آبياري ، جهت کشف هاي بازار هاي فروش بيشتر ، و معرفي محصولات هوشمند آبياري و مانيتورينگ همچنين نهادينه نمودن فرهنگ استفاده از سامانه هاي هوشمند آبياري و مانيتورينگ به تمامي شرکت هاي و فروشگاه هاي عرضه محصولات آبياري ، باغباني و ... علاقمند و متقاضي اقدام به اعطاي نمايندگي فعال مينمايد .
تمامي محصولات ساخته شده توسط شرکت با سود عالي و همراه با گارانتي معتبر شرکت و پس از گذراندن آزمايش هاي متعدد به نمايندگان و مصرف کنندگان ارائه ميگردد .
توضيح اينکه سامانه هاي آبياري و مانيتورينگ تجهيزات الکترونيکي بر پايه تجهيزات بيسيم و معمولي هستند که با نصب آنها ميتوان فرآيند آبياري را با تنظيم يک جدول زمان بندي به مجموعه واگذار نمود، که ميتوان آبياري را در ساعات نيمه شب انجام نمود ، متناسب با نياز گياه آبياري را انجام داد و در زمان ، هزينه و انرژي (آب) صرفه جويي کلان نمود. با نصب تجهيزات مانيتورينگ ميتوان کنترل ايستگا ه هاي پمپاژ ، استخر ها ، آب نما ، آبشار مصنوعي و تجيزات آبياري مشابه را بصوت بيسيم و معمولي و يا از طريق کامپيوتر و بوسيله نرم افزار اسپروز در دست گرفت ، که در راستاي آن عمر تجهيزات آبياري بالا رفته و متناسب با نوع کارکرد ميتوان فعاليت ادوات آبياري را تنظيم و زمان بندي نمود و در مصرف برق ، آب و هزينه استهلاک تجهيزات آبياري صرفه جويي نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه های هوشمند آبیاری و مانیتورینگ اسپروز به وبسایت www.golestandej.com مراجعه فرمایید.
جهت کسب اطلاعات بيشتر و شرايط نمايندگي با شماره هاي زير تماس حاصل نماييد :
09169082036 (چشمه ) تلفکس : 3364726 0611 و يا با ايميل زير مکاتبه نماييد : info@golestandej.com
وبسايت : www.golestandej.com
آگهی دهنده
اسپروز
  • قیمت : مطابق با لیست قیمت /پروژه های سفارشی با توجه به مک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 305609
بازدید : 2866
دسته بندی : نمايندگي
آگهی دهنده
اسپروز
  • قیمت : مطابق با لیست قیمت /پروژه های سفارشی با توجه به مک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com