انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید وفروش بخاری مرغداری کم مصرف

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت اندیشه سبز سازنده انواع بخاری مرغداری و هیتر گلخانه نتیجه سالها تجربه خود را با دانش روز اروپا آمیخته و هیتر حرارتی کم مصرف آژاکس را با الگوبرداری از کوره های هوای گرم هلندی به صورت انبوه وبا قیمت مناسب، طراحی وتولید نموده است، کوره هوای گرم آژاکس ساخت شرکت اندیشه سبز ایمن ترین، و با کیفیت ترین وکم مصرف ترین هیتر و بخاری صنعتی تولید شده در ایران می باشد .
کوره هوای گرم آژاکس طرح هلند ساخت شرکت اندیشه سبز در سه سبک (سه استاندارد ) وسه شکل متفاوت برای استفاده در1- گلخانه ، به عنوان هیتر مخصوص گلخانه 2- در مرغداری، وبه عنوان بخاری مخصوص مرغداری و 3-در کارخانه، و کارگاه و انواع سوله به عنوان بخاری کارگاهی طراحی و تولید نموده است .هر کدام از این سه نوع هیتر آژاکس دارای سیستم ها یکسان ولی دارای شکل و ساختار خارجی متفاوت وبا توجه به ویژگی های 1- گلخانه 2- مرغداری و 3-محل های کارخانه ای و کارگاهی و نمایشگاهی جهت گرمایش انواع سوله ساخته شده است .
برخی از ویژگی های هیتر جت ها و بخاری های فن دارآژاکس :
برخی ازعلت های کاهش مصرف سوخت در کوره های هوای گرم آژاکس :
1-در قسمت د یگ هیتر حرارتی آژاکس به جای استفاده از چدن ویا فولاد ضخیم که به عنوان سدی ضخیم در مقابل انتقال گرما عمل میکرد و علاوه بر پوسیده شدن سریع براثرگرمای مشعل و رطوبت محیط ، مانع انتقال گرمای داخل دیگ به بیرون می شد از استیل استنلس خالص (استیل نگیر) استفاده شده که علاوه بر عمر بسیار طولانی به عنوان هادی بسیار عالی گرما، گرمای داخل دیگ را به آسانی به محیط وارد میکند وبازدهی دستگاه را بسیار افزایش می دهد،
2- سیستم های وای پاس دستگاه دارای چهار رادیاتور وسه پاس میباشد و گرما پس از خروج از دیگ وارد چهار رادیاتور میشود و دوباره و سه باره جلوی فن قرار می گیرد تا جلوی اتلاف انرژی از طریق اگزوز گرفته میشودو تمامی گرمای ایجاد شده توسط مشعل به داخل سالن منتقل گردد به بیان ساده تر گرمای ایجاد شده توسط مشعل به مقدار زیادی توسط دیگ ، رادیاتورها ، پاس ها ، و لوله های موجود در هیتر داخل دستگاه جلوی فن گردش می کند تا اینکه تمامی گرما وارد سالن گردد و هیچ گرمای بر خلاف هیترهای معمولی از طریق دود کش تلف نشود !!؟؟(خلاف این موضوع را شمادر بخاری ها و هیترهای معمولی می بینید که دود کش از خود بخاری گرم تر است!؟)
3-تمامی بدنه دستگاه به صورت دو جداره ساخته میشود و میان دو جداره از 2اینچ عایق پشم سنگ استفاده می گردد و این مسله جلوی اتلاف انرژی از طریق بدنه را میگیرد به نوعی که بدنه کوره هوای گرم به هیچ وجه داغ نمیشود و این موضوع یعنی گرما به جای تلف شدن از طریق بدنه از طریق فن وارد سالن میگردد.
4-در هیتر های آژاکس ساخت شرکت اندیشه سبز به جای استفاده از فن های معمولی ( آکسیال) تماما از فن های حلزونی ( سانتریفیوژ ) استفاده می شود ، که علاوه بر مصرف کم تر برق و صدای کم کار انتقال گرما را از دستگاه به بیرون بهتر انجام می دهند و در نتیجه علاوه بر پرتاب شدید گرما به عمق مرغداری و گلخانه از اتلاف انرژی از طریق دریچه های هیتر نیز جلو گیری می شود.
5-هیتر های آژاکس به صورت تمام اتوماتیک طراحی گردیده اند به این معنی که دمای مورد نظر توسط شما به دستگاه داده می شود و هیتر به صورت اتوماتیک درجه حرارت سالن را با خاموش و روشن شدن خودکار دقیقا روی درجه حرارت دلخواه شما تنظیم می کند به این طریق از روشن ماند بیش از اندازه دستگاه جلو گیری به عمل می اید و در نتیجه در مصرف سوخت صرفه جوی می شود.
6-....
علاوه بر این مسائل هیتر آژاکس یکی از ایمن ترین سیستم های گرمایشی به حساب می آید که مجهز به ترمستات ایمنی ، rtp ، فیوز و دریچه اطمینان می باشد . که به علت طولانی شدن مطلب از ذکر آنها در اینجا خود داری می شود .
ایمنی ، مصرف کم ، استفاده از استیل خالص در کوره و بدنه دستگاه و زیبای و همچنین تولید انبوه و در نتیجه قیمت مناسب هیتر جت آژاکس را به یکی از انتخاب های ایده آل برای گرمایش مرغداری و یا استفاده به عنوان بخاری گلخانه و یا تامین گرمایش سایر محل ها تبدیل کرده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخاری های کارگاهی آژاکس با دفتر شرکت اندیشه سبز تماس حاصل فرمایید.
ماشین سازی برادران اسکندری تاسیس 1372
تولید کننده سیستم های حرارتی ، برودتی ، رطوبتی ، دیجیتالی
آدرس دفتر مرکزی : ارومیه – خیابان خیام جنوبی – روبه روی فروشگاه بزرگ تخت جمشید – کوچه تربیت – مجتمع علم جو – شرکت اندیشه سبز
آدرس کارخانه : شهرک صنعتی فاز 2توسعه خیابان مهارت ماشین سازی برادران اسکندری
آدرس فروشگاه مرکزی:ارومیه – کمر بندی خاتم النبیا - جنب تراشکاری ا
آگهی دهنده
ماشین سازی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه - خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم کوچه تربیت ساختمان ئعلم جو طبقه اول واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 305845
بازدید : 4261
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
ماشین سازی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه - خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم کوچه تربیت ساختمان ئعلم جو طبقه اول واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com