انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمایندگی فروش انحصاری دستگاه های رنگپاش پودری

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
امروزه استفاده از دستگاه های رنگپاش پودری الکتروستاتیک در تمامی کارخانجات و کار گاه های صنعتی مرسوم و جزء لاینفک میباشد. به زبان ساده تر و عامیانه استفاده از دستگاه های رنگپاش پودری ساخت کشور آلمان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا که شامل 50 برنامه پاشش منحصر به فرد برای پاشش انواع قطعات کاری ، سیستم تمیز کردن اتوماتیک گان(پیسوله پاشش) جهت تعویض سریع رنگ، نشستن رنگ پودری براحتی در گوشه ها و کنج قطعات کاری، عمر مفید بالای 10 سال کمک شایانی به صنعتگران عزیز و همکارانمان در بخش صنعت رنگ پودری مینماید.
این دستگاه ساخت کشور آلمان-سوییس بوده و با برند تجاری واگنر wagner به همکاران عزیز عرضه میگردد.
همچنین این شرکت دارای سیستمهای پاشش پودری لعاب نیز میباشد که در دنیا کاملا انحصاری و پیشرفته در اختیار این شرکت میباشد.
لازم به ذکر است ما آماده هرگونه همکاری ، مشاوره و راهنمایی جهت آماده سازی خطوط رنگ پودری اتوماتیک و دستی را به مشتریان خود داریم .
یک از مهمترین افتخارات شرکت ما ارائه خدمات پس از فروش تمامی دستگاه های رنگپاش پودری در ایران و خاورمیانه میباشد.امروزه با وجود برخی از مارک ها و برندهای تجاری مربوط به دستگاه های رنگپاش پودری و نیاز روز افزون مشتریان عزیز به لوازم و قطعات یدکی دستگاه های رنگپاش پودری شامل :
نازل تخت-نازل گرد-الکترودتخت-الکترودگرد-مغزی انژکتور- کسکید – صفحه فلودایز – مخزن تمام استیل- گان رنگپاش پودری-بورد الکترونیکی کنترل یونیت- منبع تغذیه و غیره... و هرگونه سرویس و تعمیرات را برای مشتریان عزیز و گرامی با تامین قطعات یدکی ارجینال و مشابه انجام داده و آماده هر گونه مشاوره و طراحی را برای شما در اسرع وقت فراهم منماییم.
لازم به ذکر است در صورت نیاز مشتریان و صنعتگران عزیزبه هرگونه لوازم و قطعات یدکی ارجینال و مشابه دستگاه های رنگپاش پودری خود میتوانند از تمامی قطعات یدکی در دفتر مرکزی این شرکت بازدید نمایند و بامشاهده قیمت و کیفیت آن اطلاع کافی به عمل بیاورند.
همچنین یادآوری مینماییم تمامی لوازم و قطعات یدکی با دستگاه تزریق و پرس و CNC با تکنولوژی مدرن روز ساخته میشود و هیچکدام بوسیله دستگاه تراش و دست ساخت نمیگردد که خود باعث عمر بالای فطعات و بهتر کارکردن دستگاه های موجود میگردد.
امروزه تمامی همکاران که در ساخت و فروش دستگاه رنگپاش پودری فعالیت مینمایند میتوانند لوازم دستگاه های پاشش پودری خود را شامل انواع بدنه گان های پاشش پودری مدل اپتی- ایزی و نوردسون از این شرکت همراه با بدنه کسکید تهیه نمایند. همچنین انواع مخزن رنگ پودری و صفحه فلودایز و انواع بورد الکترونیکی نیز قابل دسترسی و فروش به سازندگان عزیزدستگاه رنگپاش پودری میباشد.
آگهی دهنده
محمد رحیم پور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 306867
بازدید : 6213
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
محمد رحیم پور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com