انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بخاری گازی وشومینه گازی باقیمت استثنایی

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 18 دي 1399
گروه صنعتي جزيره مرکزپخش عمده وفروش انواع بخاري وشومينه گازي با در سرتاسرايران
ليست بخاري هاي موجود:
1-نيک کالا:
کيفيت بخاري هاي گازي نيک کالا امروزه فقط به ظاهر آراسته و طراحي صنعتي آن نيست . در اين بخاري ها با ارتقاء بازدهي حرارتي حدود 20 درصد مصرف گاز کاهش يافته و با صرفه جويي مبلغي را که براي خريد بخاري پرداخت شده است از طريق صرفه جويي به شما باز مي گردد . طراحي بخاري زيبا بوده و استاندارد ملي ايران ، استاندارد CE و TSE کيفيت محصول را تاييد کرده اند .
2-لورچ:
شركت لورچ در سال 1356 با توليد آبگرمكن مخزني نفتي و بخاري نفتي تأسيس و شروع به كار كرده و بعد از آن بلافاصله توليد آبگرمكن گازي را شروع و در سال 1364 بخاري گازي را بر توليدات خود افزوده و در حال حاضر با توليد 16 نوع كالا مشغول به كار مي باشد . اين شركت از بهترين مواد اوليه جهت بالا بردن كيفيت خود استفاده نموده و مي‌توان ادعا كرد كه توليدات اين شركت از بالاترين سطح كيفي در مقابل كالاي مشابه برخوردار مي‌باشد.
3-آبسال:
بخاري ديواري مدل 463 آبسال قابل استفاده با گاز طبيعي مي باشد . اين بخاري علاوه بر مصرف کم سوخت بازدهي بسيار زيادي دارد . اين بخاري را مي توان در کمال راحتي در داخل منزل ، دفتر کار و هر محل مشابهي با ايمني کامل مورد استفاده قرار گيرد .
اين بخاري تنها مي تواند بصورت ديواري نصب شود و به دليل حجم و وزن كم براحتي بر روي ديوار نصب شده و فضاي كمي را اشغال مي نمايد . بدنه اين بخاري داراي پوشش رنگ كوره اي مي باشد كه به روش الكتروستاتيك و تمام اتوماتيك اجرا مي شود .
4-هايلان:
بازده 99?
- نصب و استفاده آسان
- داراي پايه جدا شونده
- بدون نياز به جريان برق
- روشن شدن با فشار يك دگمه
- مجهز به سيستم ODS (سنسور ايمني )
- مجهز به سيستم ايمني نظارت بر شعله
- داراي جرقه زن الكتريكي
- داراي شير كنترل
- داراي رفلكتور مقعر جهت انتقال حداكثر گرما
- حداكثر قدرت حرارتي : 5000 كيلوكالري بر ساعت
- ابعاد : طول 58.1 * عمق 49.2 * ارتفاع 64 سانتي متر
- فشار گاز ورودي : 178 mmH2O
- وزن : 10 كيلو گرم
- داراي يك سال ضمانت نامه شركت فروزشگرسهند
5-اشکان گاز:
شركت اشكان گاز با استفاده از مواد اوليه و تكنولوژي توليد ، تلاش مي كند تا رضايت مشتريان عزيز را بر آورده سازد . اين شومينه داراي هيزم چدني با ماندگاري و دوام بيشتر مي باشد . مواد اوليه و لوازم استفاده شده در بخاري از مرغوبترين نوع بوده و شير گاز دستگاه BM با لوازم اسپانيايي است .
6-آزمايش:
محصولات آزمايش با مدرن ترين ماشين آلات ، زير نظر كارشناسان خبره و با استفاده از مرغوب ترين مواد اوليه و جديدترين تكنولوژي توسط افراد مجرب توليد و عرضه مي گردد. اين محصول تحت ليسانس شركت LAMINOX ايتاليا و منطبق بر استاندارد اروپايي EN449 توليد مي گردد.جسگر OSD در اين بخاري با كنترل ميزان اكسيژن در محيط در صورتي كه ميزان اكسيژن به مقدار كمتر از 18 درصدكاهش يابد كه معادل با افزايش گاز منواكسيدكربن مي باشد باعث خاموش شدن بخاري خواهدشد .
7-برفاب:
بخاري شومينه برفاب داراي طرحي زيبا مطابق با انواع دکوراسيون و داراي قدرت گرمادهي فوق العاده 10000 کيلوکالري در ساعت مي باشد .
بخاري به همراه يک سيني زير جهت قرار دادن مناسب بر روي زمين عرضه مي گردد . اين محصول در دو رنگ مسي و نقره اي توليد شده است .

جهت کسب اطلاعات بيشترودريافت کاتالوگ بخاري ها باماتماس بگيريد09134003354
آگهی دهنده
سلمان
  • قیمت : تفاوت درقیمت راباماتجربه کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : 09134003354
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 306975
بازدید : 12419
دسته بندی : برقي و گازي
آگهی دهنده
سلمان
  • قیمت : تفاوت درقیمت راباماتجربه کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : 09134003354
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com