انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید فروش انواع بخاری مرغداری کم مصرف

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت انديشه سبز سازنده انواع بخاری مرغداری و هيتر گلخانه نتيجه سالها تجربه خود را با دانش روز اروپا اميخته و هيتر حرارتي کم مصرف اژاكس را با الگوبرداري از كوره هاي هواي گرم هلندي به صورت انبوه وبا قيمت مناسب ، طراحي وتولید نموده است ، كوره هواي گرم اژاكس ساخت شركت انديشه سبز ايمن ترين ، و با كيفيت ترين وکم مصرف ترين هيتر و بخاری صنعتي تولید شده در ايران مي باشد .
كوره هواي گرم اژاكس طرح هلند ساخت شركت انديشه سبز در سه سبك (سه استاندارد ) وسه شكل متفاوت براي استفاده در1- گلخانه ، به عنوان هيتر مخصوص گلخانه 2- در مرغداری ، وبه عنوان بخاری مخصوص مرغداری و 3-در كارخانه ، و كارگاه و انواع سوله به عنوان بخاری كارگاهي طراحي و تولید نموده است .هر كدام از اين سه نوع هيتر اژاكس داراي سيستم ها يكسان ولي داراي شكل و ساختار خارجي متفاوت وبا توجه به ويژگي هاي 1- گلخانه 2- مرغداری و 3-محل هاي كارخانه اي و كارگاهي و نمايشگاهي جهت گرمايش انواع سوله ساخته شده است .
برخي از ويژگي هاي هيتر جت ها و بخاری هاي فن داراژاكس :
برخي ازعلت هاي كاهش مصرف سوخت در كوره هاي هواي گرم اژاكس :
1-در قسمت د يگ هيتر حرارتي اژاكس به جاي استفاده از چدن ويا فولاد ضخيم كه به عنوان سدي ضخيم در مقابل انتقال گرما عمل ميكرد و علاوه بر پوسيده شدن سريع براثرگرماي مشعل و رطوبت محيط ، مانع انتقال گرماي داخل ديگ به بيرون مي شد از استيل استنلس خالص (استيل نگير) استفاده شده كه علاوه بر عمر بسيار طولاني به عنوان هادي بسيار عالي گرما ، گرماي داخل ديگ را به اساني به محيط وارد ميكند وبازدهي دستگاه را بسيار افزايش مي دهد ،
2- سيستم هاي واي پاس دستگاه داراي چهار رادياتور وسه پاس ميباشد و گرما پس از خروج از ديگ وارد چهار رادياتور ميشود و دوباره و سه باره جلوي فن قرار مي گيرد تا جلوي اتلاف انرژي از طريق اگزوز گرفته ميشودو تمامي گرماي ايجاد شده توسط مشعل به داخل سالن منتقل گردد به بيان ساده تر گرماي ايجاد شده توسط مشعل به مقدار زيادي توسط ديگ ، رادياتورها ، پاس ها ، و لوله هاي موجود در هيتر داخل دستگاه جلوي فن گردش مي كند تا اينكه تمامي گرما وارد سالن گردد و هيچ گرماي بر خلاف هيترهاي معمولي از طريق دود كش تلف نشود !!؟؟(خلاف اين موضوع را شمادر بخاری ها و هيترهاي معمولي مي بينيد كه دود كش از خود بخاری گرم تر است!؟)
3-تمامي بدنه دستگاه به صورت دو جداره ساخته ميشود و ميان دو جداره از 2اينچ عايق پشم سنگ استفاده مي گردد و اين مسله جلوي اتلاف انرژي از طريق بدنه را ميگيرد به نوعي كه بدنه كوره هواي گرم به هيچ وجه داغ نميشود و اين موضوع يعني گرما به جاي تلف شدن از طريق بدنه از طريق فن وارد سالن ميگردد.
4-در هيتر هاي اژاكس ساخت شركت انديشه سبز به جاي استفاده از فن هاي معمولي ( اكسيال) تماما از فن هاي حلزوني ( سانتريفيوژ ) استفاده مي شود ، كه علاوه بر مصرف کم تر برق و صداي کم كار انتقال گرما را از دستگاه به بيرون بهتر انجام مي دهند و در نتيجه علاوه بر پرتاب شديد گرما به عمق مرغداری و گلخانه از اتلاف انرژي از طريق دريچه هاي هيتر نيز جلو گيري مي شود.
5-هيتر هاي اژاكس به صورت تمام اتوماتيك طراحي گرديده اند به اين معني كه دماي مورد نظر توسط شما به دستگاه داده مي شود و هيتر به صورت اتوماتيك درجه حرارت سالن را با خاموش و روشن شدن خودكار دقيقا روي درجه حرارت دلخواه شما تنظيم مي كند به اين طريق از روشن ماند بيش از اندازه دستگاه جلو گيري به عمل مي ايد و در نتيجه در مصرف سوخت صرفه جوي مي شود.
6-....
علاوه بر اين مسائل هيتر اژاكس يكي از ايمن ترين سيستم هاي گرمايشي به حساب مي ايد كه مجهز به ترمستات ايمني ، rtp ، فيوز و دريچه اطمينان مي باشد . كه به علت طولاني شدن مطلب از ذكر انها در اينجا خود داري مي شود .
ايمني ، مصرف کم ، استفاده از استيل خالص در كوره و بدنه دستگاه و زيباي و همچنين تولید انبوه و در نتيجه قيمت مناسب هيتر جت اژاكس را به يكي از انتخاب هاي ايده ال براي گرمايش مرغداری و يا استفاده به عنوان بخاری گلخانه و يا تامين گرمايش ساير محل ها تبديل كرده است. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد بخاری هاي كارگاهي اژاكس با دفتر شركت انديشه سبز تماس حاصل فرماييد.
ماشين سازي برادران اسكندري تاسيس 1372
تولید كننده سيستم هاي حرارتي ، برودتي ، رطوبتي ، ديجيتالي
ادرس دفتر مركزي : اروميه – خيابان خيام جنوبي – روبه روي فروشگاه بزرگ تخت جمشيد – كوچه تربيت – مجتمع علم جو – شركت انديشه سبز
ادرس كارخانه : شهرك صنعتي فاز 2توسعه خيابان مهارت ماشين سازي برادران اسكندري
ادرس فروشگاه مركزي:اروميه – کمر بندي خاتم النبيا - جنب تراشكا
آگهی دهنده
ماشین سازی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه خیابان خیام جنوبی کوچه تربیت ساختمان علم جوطبقه 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 313708
بازدید : 1618
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
ماشین سازی اندیشه سبز
  • قیمت : بستگی به نوع
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه خیابان خیام جنوبی کوچه تربیت ساختمان علم جوطبقه 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com