انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

viewsonic viewpad 10 تبلت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش تبلت ويندوز ViewSonic ViewPad 10 نو با 1 سال گارانتي اواژنگ با يك عدد كاور كشي داراي 2 سيستم عامل ويندوز 7 و اندرويد مشخصات :
تبلت ViewPad 10 يكي از محصولات اين شركت است كه ديگر هيچ محدوديتي براي كاربرانش باقي نگذاشته است. با ارائه پشتيباني از هر دو سيستم عامل ويندوز 7 و اندرويد در اين تبلت ، كاربران مي توانند امور كاري خود را در سيستم عامل ويندوز 7 انجام بدهند و نگران از دست دادن نرم افزار افيس نباشند. در عين حال كاربران مي توانند از سادگي و زيبايي محيط اندرويد لذت ببرند ، بازي هاي رايانه اي و گشت و گذار در محيط اينترنت را با ان تجربه كنند و در هر لحظه و هر كجا به شبكه هاي اجتماعي دسترسي داشته باشند. اين تبلت در دو نسخه همراه با اندرويد 1.6 (سيستم عاملي كه به سرعت در تمام دنيا فراگير شد) عرضه مي شود كه در يكي ، از سيستم عامل ويندوز 7 خانگي و در ديگري از ويندوز 7 حرفه اي استفاده شده است. قابل ذكر است كه سيستم عامل اندرويد در اين تبلت ، قابليت ارتقا به نسخه 2.2 را نيز دارد. تفاوت ديگر در اين دو نسخه وجود حافظه هاي SSD با ظرفيت هاي 16 و 32 گيگابايت مي باشد. همچنين حافظه هاي SDRAM 1 گيگابايتي DDR3 براي پردازش اطلاعات نيز در اين محصول قرار داده شده است و تا 2 گيگابايت قابليت ارتقا دارد.

ViewPad 10 مجهز به يك صفحه نمايش 10.1 اينچي LCD است كه در ان قابليت multi-touch يا همان شناسايي چند لمس انگشت در يك لحظه ، نيز تعبيه گرديده تا اعمال دستورات به راحتي و با سرعت بيشتري انجام شود. همچنين اين صفحه نمايش از نور پس زمينه LED بهره مي برد و قابليت نمايش تصاويري به وضوح 1024 x 600 را نيز دارد. اين تبلت مجهز به پردازنده اتم N455 Pine Trail مشابه با برخي از نت بوك ها مي باشد كه قابليت پردازش 1.66 گيگاهرتزي را دارد. اما تفاوت ان در حالت ويندوز در نرم افزار PC Mark Vantage با امتياز 1485 نمايان مي شود. امتيازي در حدود 150 واحد بيشتر از نمونه هاي مشابه در نت بوك ها. چيپ گرافيكي اين محصول Intel GFX 200 مگاهرتزي است كه در حالت اندرويد امتياز 194 را در FPS2D كسب كرده است تا امتيازي در حدود 3 برابر امتياز ميانگين مي باشد. شايان ذكر است كه اين محصول سرعت بيشتري در راه اندازي هر دو سيستم عامل نسبت به محصولات مشابه دارد.

اصولا تبلت ابزاري است كه اتصال اسان به محيط اينترنت از پيش نياز هاي ان به شمار مي رود ، به همين منظور در اين محصول Wi-Fi 802.11 b/g/n تعبيه شده است. حال اگر قصد داريد با دوستان خود برقراري ارتباطات تصويري داشته باشيد ، شركت ويوسونيك در تبلت ViewPad 10 خود دوربين 1.3 مگاپيكسلي را قرار داده است تا تصاوير قابل قبولي از شما در به معرض نمايش بگذارد. اين تبلت همچنين داراي بلوتوث 2.1 نيز مي باشد. در رابطه با درگاه هاي ارتباطي اين تبلت مي توان به 2 درگاه USB 2.0 ، يك درگاه mini VGA و جايگاه كارت هاي Micro SD اشاره كرد. G-Sensor از ديگر ويژگي هاي اين محصول است و شما اجازه مي دهد تا با چرخاندن تبلت خود ، تصوير در حال نمايش نيز به سرعت دوران شود. با در نظر گرفتن قابليت تعويض بين دو سيستم عامل در هر لحظه ، مي توان Viewpad 10 شركت ويوسونيك را يكي از انعطاف پذير ترين تبلت هاي موجود در بازار دانست.

اگر به دنبال محصولي مي گرديد كه علاوه بر امكانات بالا و سخت افزار قدرتمند ، از نكات مثبت هر دو سيستم عامل ويندوز و اندرويد نيز بهره ببرد ، ViewSonic Viewpad 10 انتخاب مناسبي است.
ViewSonic ViewPad 10 - 32GB

مشخصات كلي:

وزن 785 گرم
پردازنده: Intel Pine Trail N455, Mobile NM10 Express Chipset 1.66GHz

حافظه: 1GB DDR3

ديسك درايو: ديسك درايو حافظه اي SSD 32 GB

صفحه نمايش: صفحه نمايش لمسي LCD Capacitive - اندازه 10.1 اينچ

امكانات: WiFi - بلوتوث - كارت خوان - دوربين - قطب نما - حسگر ژيروسكوپ - USB

ساير مشخصات: Microsoft Windows 7 Home Premium و Android 2.2 - كاركرد باتري 4 ساعت

720 تومن



آگهی دهنده
حسین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 319029
بازدید : 4273
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
حسین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com