انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش استثنایی2000 متر یکجا زمین در گدوک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش استثنايي دو هزار متر یکجا زمین در گدوک مازندران بر جاده اصلي و پشت راهدارخانه(جنب كاروانسراي قديم گدوک) و دوغ فروشي معروف گدوک
متري پنجاه و پنج هزار تومان یکجا

مناسب جهت ويلا سازي و يا مجتمع تفريحي توريستي بين راهي عالي

09122443195

و تعريفي از اين منطقه در سايتهاي ديگر
كولر ماشين بي وقفه كار مي كند ، اما از گرماي ظهر تابستاني تهران نمي كاهد ؛ گرمايي كه تو را به سفر به سرزمیني در ميان كوه هاي البرز مي كشاند ، سرزمیني در ميان ابرها و كوه هاي سبز. سفري براي تجربه سكوت و صداي جيرجير برق در دكل هاي فشارقوي. براي رسيدن به مقصد ، جاده فيروزكوه تنها انتخاب است. پس قدم در راهي مي گذاري كه دوستداران تنگه ساواشي ، هر جمعه با تورهاي يك روزه براي ديدن ابشار و كتيبه هاي باستاني طي مي كنند. اما مقصد ، ساواشي نيست. جاده پر است از كاميون هايي كه به جلگه شمالي مي روند. قسمت هايي از جاده هم در دست تعمير است و در فاصله هاي مختلف ، بولدوزرها سرگرم تعريض جاده اند.
نه ديزي هاي رستوران «چهل چشمه» و نه قزل الاهاي «نمرود» هيچ يك ماشين را متوقف نمي كند. براي رسيدن به مقصد بايد از جاده اي كوهستاني و پرپيچ و خم گذشت و سفر در تاريكي در اين جاده مخاطره اميز است. در زير افتاب سوزان ، كوه هاي اطراف جاده سبزتر از گذشته خودنمايي مي كنند. مي گويند علتش بارش باران و برف است. بعد از گذشتن از فيروزكوه ، افق تغيير مي كند. كوه است و مه و اسمان.اينجا «گدوک» است. گدوک هميشه مه الود ؛ گردنه اي كه در گرم ترين روزهاي سال ، انجيرپزان مازني ها ، هم مه الود و سرد است. نزديك تر ، مه به استقبالت مي ايد. ارام و سنگين ، درهم مي پيچد و مي رود تا در انتهاي ذهن و جانت خانه كند. بالاتر در ميان مه ، به رستوران هاي گدوک مي رسي. كساني كه زياد به سفر رفته اند مي دانند كه بهترين رستوران هاي بين راهي انهايي است كه رانندگان كاميون در ان توقف مي كنند و معمولاً انجايي كه اتوبوس ها مي ايستند ، كيفيت خوبي ندارند. اما رستوران هاي گدوک متفاوتند. تقريباً هر نوع ماشيني را در ان مي توان ديد. كاميون ، اتوبوس ، پيكان و بنز فرقي ندارد. دوغ هاي محلي گدوک به ذائقه همه مي خورد. معجوني از اب معدني و سبزي هاي معطر با ماست محلي. اش دوغ محلي هم هست كه در سرماي نافذ گدوک ، گرما را به درونت ميهمان مي كند.



آگهی دهنده
علی رضایی
  • قیمت : پنجاه وپنجهزار تومان متری
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : گدوک مازندران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 319818
بازدید : 3938
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
علی رضایی
  • قیمت : پنجاه وپنجهزار تومان متری
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : گدوک مازندران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com