انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارائه دستگاه حکاکی و برش لیزر - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شركت بين المللي پرسناژ با بيش از 19 سال سابقه ارائه كننده ماشين هاي لیزر و ارائه مستمر خدمات پس از فروش در سطح كشورمي باشد. اين شركت در حال حاضر علاوه بر حضور موثر در عرصه فروش ، خدمات پس از فروش و اموزش كاركرد با انواع ماشين هاي لیزر به ارائه خدمات تخصصي در رابطه با صنايع زير بنايي و تامين كليه ماشين الات و تجهيزات مرتبط از مرحله شناسائي تا تامين و نصب و راه اندازي اموزش و خدمات فني مهندسي پس از فروش مي پردازد.

شركت بين المللي پرسناژ با مشاركت فعال در اجراي پروژه هاي بزرگ توليدي به تجهيز مجتمع هاي توليدي صنعتي اقدام مي نمايد . اين شركت با برخورداري از تكنولوژي روز دنيا با كيفيت قابل قبول و قيمت هاي رقابتي از طريق همكاري با Yueming Laser Hans در خدمت مشتريان داخلي و خارجي مي باشد.

خدمات فني ، مهندسي ، اموزشي ، مشاوره اي خدمات ابزار و خدمات جانبي اين شركت را از ديگر شركت ها متمايز نموده است. اين خدمات با هدف استقلال و شكوفائي جامعه صنعتي ايران ارائه گشته تا بتوانيم خدماتي مرتبط با ماشين هاي لیزر ارائه داده در اين مسير براساس ضوابط و چهار چوب شركت نسبت به طي مراحل برنامه ريزي گشته و با تكيه بر تخصص و تجربه بلند مدت مديران مهندسين و كارشناسان اماده ارائه خدمات به مشتريان گرامي است.

ديدگاه كنوني ماموريت شركت بين المللي پرسناژ ، ريشه در رهنمودهاي مديريت ان دارد . ماموريتي كه بيانگر چشم انداز هاي بلند مدت سازمان در قالب انچه مي خواهد باشد و كساني كه مي خواهند به ان ها خدماتي ارائه نمايند .

شركت بين المللي پرسناژ براي موجوديت خود دليلي منحصر به فرد دارد و هدفي خاص را دنبال مي نمايد اين ويژگي كه منحصر به فرد بودن هدف و فلسفه وجودي در ماموريت هاي سازمان منعكس مي گردد كه اين ماهيت بهترين نشان دهنده مزيت رقابتي است. جهت كسب انطباق با نياز مشتريان بازار ايران با استفاده از تكنولوژي روز دنيا ، ضرورت تغيير با توجه به اينكه هر روز بر سرعت ان اضافه مي گردد و تكنولوژي جديدي ظهور مي كند و معادلات بازرگاني را بر هم مي زند ، مديريت شركت وادار به تحول تكنولوژيك در سطح رقابت جهاني نمودكه اين انديشه را هم اكنون اكثر كشور هاي جهان تجارت ازاد تجربه مي كنند و شكل گيري اين بلوك تجاري از ويژگي هاي بارز زمان گرديده است.

شما مي توانيد از طريق روش هاي زير با شركت بين المللي پرسناژ تماس حاصل بفرماييد:

- خط ويژه : 89336
- فكس : 88748325
- سايت : www.personageco.com
E- mail : info@personageco.com
- SMS : 30007650001865

ادرس: تهران ، خيابان اپادانا ، كوچه رهبر ، نبش كوچه يكم ، ساختان پرسناژ



آگهی دهنده
personage
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، خیابان آپادانا ، کوچه رهبر ، نبش کوچه یکم ، ساختان پرسناژ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 320766
بازدید : 1654
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
personage
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، خیابان آپادانا ، کوچه رهبر ، نبش کوچه یکم ، ساختان پرسناژ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com