انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سقف کاذب کشسان اکستنزو فرانسهEXTENZO

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سقف کاذب کششی اکستنزو فرانسه
برترین سقف کاذب کشسان در جهان
پوششهاي كشسان EXTENZO با موارد مصرف براي سقف ها و ديوارها امروزه در نزد طراحان و معماران به عنوان يك محصول دوست داشتني و منحصر به فرد كاربرد وسيعي پيدا كرده است.
اكستنزو همواره به پيچيده ترين تخيلات ذهني طراحان جامه عمل پوشانده و امكان نامحدود طراحي را در اختيارشان قرار داده است بطوريكه حتي اگر تمام سقفهاي كاذب و دكور داخلي دنيا ازاكستنزو ساخته شود باز هم براي هر سقف يا دكور جديد يك طرح خاص (Unique) وجود خواهد داشت.امروزه تعيين سبك,حالت و فضاي يك محل,ديوارها وسقفها نيز به اندازه مبلمان,چيدمان اشياء و وسايل اهميت دارد.پوششهاي كشسان اكستنزو با ضخامت حداكثر 05/0 الي 10/0 ميليمتر در بيش از 120 رنگ با انواع پوشش هاي براق ,مات,شفاف و بافت مخمل در كوتاهترين زمان ممكن نصب ميشود(قابليت نصب روزانه 300متر مربع )
اين تكنولوژي از نوع بسيار خاص PVC با وزن 180 گرم و تحمل بار 200 كيلوگرم در هر متر مربع در برابر ضربات ناگهاني از انعطاف بسيار بالائي برخوردار بوده و در صورت ورود ضربه به سطح آن خاصيت كشساني ,امكان بازگشت به حالت اوليه مورد نظر را به آن ميدهد.
اين پوشش داراي خاصيت ضد باكتري و دافع گرد وغبار بوده لذا از لحاظ بهداشتي براي اتاقهاي عمل و آزمايشگاه ها بسيار مناسب است.نوعي از اين پوشش ها با نام ترانسلوسيد قابليت خاص فيلتر و تسطيح نورهاي طبيعي و مصنوعي را دارا ميباشد.اين قابليت به طراحان امكان تغيير فضاهاي داخلي را به كمك نور مي دهد. اين تكنولوژي در طراحي ويترينهاي فروشگاهي ,رستورانها و كافي شاپها ,سالنهاي انتظار و صحنه سازي تاتر وسينما وديگر اماكن كه در آنها اصل تغيير رنگ نور مد نظر است كاربردي نامحدود دارد.

نوع لاكر(يا براق) با رفلكس بسيار بالا بعلت امكان نصب بسيار تخت ميتوانند همانند يك آينه بزرگ فضا را در ذهن بيننده بسيار گسترده تر جلوه دهد.همچنين در هر نوع اجراي تخت يا 3D با رفلكس خود ميتواند به ميزان قابل توجهي در كاهش تعداد منابع نور و در نتيجه كاهش مصرف انرژي موثر واقع گردد.

از خواص ديگر ميتوان به امكان مكرر باز كردن و نصب مجدد در كوتاهترين زمان اشاره كرد لذا با توجه به اينكه ريلهاي اكستنزوفقط در لبه محيط سقف نصب ميگردد با باز كردن شيت آن كليه تاسيسات و تجهيزات پشت سقف كاذب به راحتي در دسترس قرار ميگيرد.

تعويض رنگ ,طرح و تعميرات در كوتاهترين زمان و بدون صدا و هر گونه آلودگي ديگر باعث مي گردد كه در ساختمانهاي تجاري,بيمارستانها و كليه مكانهايي كه هزينه مادي و معنوي توقف فعاليت ساختمان بسيار بالاست بدون ايجاد اختلال در فعاليت ساكنين و استفاده كنندگان ساختمان بالاترين صرفه اقتصادي و ايمني را بوجود آورد.

تمامي مواد اوليه كه در ساخت اكستنزو به كار رفته از مواد قابل بازيافت در طبيعت مي باشد.اين پوشش از سرايت بيماريهاي ميكروبي در محيط جلوگيري مي نمايد و بيش از 50 نوع ميكروب,باكتري و قارچ را از بين برده آنها را از محيط دفع مينمايد.

از خواص ويژهEXTENZO ميتوان به موارد ذيل به اختصار اشاره كرد:
• عدم محدوديت در طرح ومكان .
• انعطاف پذيري و مقاومت بالا در برابر ضربات ناگهاني .
• تنوع بيش از يكصد رنگ مات-براق-متاليك.
• تعديل كننده آلودگي هاي صوتي و محيطي .
• قابليت چاپ هر نوع تصوير وطرح با عدم محدوديت در ابعاد چاپ.
• عدم ذوب,اشتعال و ايجاد گازهاي سمي هنگام آتش سوزي.
• سهولت نصب و جمع آوري در كوتاهترين زمان .
• خنثي كننده و تعديل كننده انواع بوهاي محيطي.
• ضد بخار و ضد آب(ايده آل براي استخر,سونا و سالن هاي ورزشي).
• عدم تغيير شكل در دماي محيطيc °10- تا c °60+
• خاصيت چشمگير آكوستيك از جمله جذب صدا (مناسب براي سالنهاي آمفي تاتر و همايش )
• خاصيت ضد باكتري و دافع گرد و غبار(مناسب براي اتاق عمل و آزمايشگاه)



شرکت ویرا سازه پارس(نماینده انحصاری اکستنزو فرانسه در ایران)
15 سال گارانتی و خدمات پس از فروش
www.virasazehpars.com

/www.extenzo.com/
extenzoiran@yahoo.com
22631632-021
22778113-021
09123679746
آگهی دهنده
سیامک رحیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 321434
بازدید : 16424
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
سیامک رحیمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com