انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مزایای کنترل هوشمند روشنایی و bms - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سيستم کنترل هوشمند روشنایی ساختمان شما را از نظر روشنایی هوشمند نموده و شما به دلخواه خود قادر به کنترل روشنایی ها خواهيد بود مانند کنترل روشنایی ها با ريموت ، کنترل روشنایی با ميزان شدت نور ، کنترل روشنایی ها با حضور افراد ، کنترل روشنایی ها با تايمر ، کنترل روشنایی ها با برنامه از پيش تعيين شده ، کنترل پرده ، رقص نور و .....
توضيحات بالا تعاريف صنعت smart lighting است كه زير شاخه اي از صنعت BMS يا Home Automation مي باشد .
در جامعه ما به اشتباه باوري رواج پيدا كرده كه کنترل روشنایی فقط از طريق سنسور sensor يا چراغهاي سنسور دار امكان پذير است ، در صورتي كه اينها يكي از راههاي کنترل و صرفه جويي در مصرف برق يا صرفه جويي در مصرف انرژي مي باشد . حال بايد بدانيم كه با به كار بردن يك تكنولوژي متداول و اشنا به نام وايرلس (wireless) مي توان با استفاده از ريموت و بدون حذف كليدها ، راحتي و اسايشي را به كاربر هديه كرد كه هم از انرژي بهتر استفاده نمايد و هم راحت تر ان را به کنترل خود در اورد .
از اين سيستم ها مي توان براي ساختمان هاي اداري و مسكوني و همچنين مكانهاي عمومي ساختمان استفاده نمود ، كه براي ساختمانهاي اداري در اتاق ها ، سالن هاي كنفرانس ، اتاق جلسات ، كريدوره ، راهروه ، انباري ، سرويس بهداشتي و مكان هاي عمومي قابل استفاده است . و براي ساختمان هاي مسكوني در اتاق خواب ، سالن يا اتاق پذيرايي ، نشيمن ، اشپزخانه ، كريدور ، راهرو ، راه پله ، انباري و ....... قابل استفاده مي باشد.
لازم به ذكر است كه در سيستم هاي سرويس بهداشتي مي توان فن تهويه سرويس بهداشتي را با روشنایی هماهنگ نمود . برخي از سيستم هاي بالا از اختراعات بخش R&D شركت بوده و داراي شماره ثبت اختراع مي باشد .
فعاليت شركت مهندسين مشاور مهستان نوپرداز محدود به سيستم هاي فوق نبوده و علاوه بر موارد بالا در سيستم هاي دوربين مدار بسته (cctv) ، سيستم امنيتي ، کنترل تردد مديريت پاركينگ دزدگير اعلان حريق سرمايش و گرمايش تهويه مطبوع موتورخانه و ديگر سيستم هاي مرتبط با سيستم مديريت ساختمان فعاليت مي نمايد .
مهندسين مشاور مهستان نوپرداز امادگي خويش را جهت ارائه مشاوره رايگان به علاقمندان اعلام ميدارد www.mehestan.ir www.mehestan.org



آگهی دهنده
www.mehestan.ir
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شریعتی- سه راه طالقانی-جنب بانک ملت - پلاک 154- واحد 16
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 321459
بازدید : 2120
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
www.mehestan.ir
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شریعتی- سه راه طالقانی-جنب بانک ملت - پلاک 154- واحد 16
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com