انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

جاروبرقی روبات - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
جاروبرقی روبات DEEPOO

Deepoo اولين روبات جارو برقي در دنيا با امكانات جديد و منحصر به فرد

Anti-germ Deepoo:
با خاصيت انتي جرم خود ، سلامتي را براي شما و خانواده تان به ارمغان مي اورد. تمام سطوح ، محفظه گردو غبار ، فيلترهاي جاروبرقی روبات Deepoo با تكنولوژي نانو + Ag ساخته شده است.اين ويژگي توسط انيستيتو علمي تحقيقاتي SIAA در اوزاكا ژاپن به تاييد رسيده است.

براي دوستداران حيوانات خانگي:
اگر حيوانات خانگي را در منزل نگه مي داريد ، Deepoo شما را از جارو كشيدن روزانه براي جمع كردن موهاي حيوانات راحت مي كند.

امكان زمانبندي خودكار روبات:
Deepoo قابليت زمانبندي كار اتوماتيك 2بار در روز را دارا مي باشد.فقط ساعت شروع به كار را براي ان مشخص كنيد ، Deepoo همه كارها را انجام مي دهدو بعد از پايان كار به شارژ بر مي گردد.

جاروبرقی در حالات مختلف:
براي بهره وري بالاتر و بهتر ، روبات جاروبرقی را مي توانيد در حالات مختلف استفاده كنيد . اتوماتيك/حاشيه هاي ديوار و لوازم منزل / كار با دقت بالا/ پاكيزگي يك منطقه خاص

داراي 26 سنسور هوشمند:
Deepoo داراي 26 سنسور مختلف براي اطمينان از درستي كاركرد مي باشد ، به طور مثال سنسور گرد و غبار براي تشخيص شرايط محيط ، سنسور باطري براي تشخيص زمان بازگشت به شارژ و به خصوص سنسورهايي كه در دستگاه براي جلوگيري از اسيب و افتادن ان از سطوح پيش بيني شده است.

بازگشت اتوماتيك به شارژ:
بعد از پايان كار Deepoo به صورت اتوماتيك به دستگاه شارژ بر مي گردد تا خود را براي كار بعدي اماده كند.

كاهش مصرف انرژي:
Deepoo پاكيزگي منزل شما را با مصرف برق كمتر انجام مي دهد.براي مصرف بهينه و جلوگيري از مصرف بيش از حد برق ، به صورت هوشمند پس از شارژ كامل به حالت جريان ضعيف مي رودو برقي مصرف نمي كند.

دفترچه راهنماي فارسي و انگليسي:
براي راحتي خريداران گرامي ، دفترچه راهنماي انگليسي و فارسي با شرح كامل متعلقات دستگاه ، عملكرد و طرز كار ان همراه با Deepoo ارائه مي شود.

سيستم هوشمند اخطار:
Deepoo در شرايط مختلفي كه منجر به عدم كاركرد شود ، به صورت هوشمند به شما اخطار مي دهد.اين شرايط شامل باطري در پايان / پرشدن محفظه/ چرخ ها معلق است و ...

تجهيزات جانبي:
ريموت كنترل ، ديوار مجازي و نوارهاي مرزبندي حاشيه ها همراه با پكيج Deepoo مي باشند.

DEEPOO پيشرو در عرصه توليد لوازم خانگي هوشمند در دنيا

جاروكشيدن روزانه يكي از طاقت فرساترين كارهاي منزل است. تميز كردن گرد و خاك زير مبل ها ، ميز و صندلي و حتي تخت خواب و ساير لوازم خانگي ، يكي از كارهاي وقت گير و پر زحمت است كه كمردرد يكي از شايع ترين عوارض ان مي باشد. جارو روباتDEEPOO به گونه اي طراحي شده است كه زير تمام لوازم منزل و گوشه هاي ديوار را به طور خودكار جارو مي كشد و مي تواند بدون نياز به كمك شما ، بر روي سطوح با كف سنگ ، سراميك ، كفپوش و فرش حركت كند ، زير مبلمان و تخت برود و با برسهاي مختلفي كه دارد همه جا را تميز كند.. حتي مي توانيد زمان اغاز به كار روبات را مشخص نماييد تا به طور اتوماتيك و زماني كه شما در منزل نيستيد شروع به كار نموده و منزل شما را تميز و پاكيزه نمايد ! هوشمندي DEEPOO به حدي است كه نيازي به كمك شما براي شارژ ندارد ، بعد از پايان كار ، به شارژر باز مي گردد !

o اولين روبات جارو برقي در دنيا با امكانات جديد و منحصر به فرد مي باشد كه بيش از 25 ميليون مشتري در سراسر جهان از مدل هاي مختلف ان استفاده مي كنند .DEEPOO با پشتيباني متخصصين در كلاس جهاني و تيم R&D قدرتمند خود توانسته جايزه هاي معتبر بين المللي بسياري را از ان خود كند و اكثر توليدات اين شركت داراي استاندارد Eu Rohs مي باشند .تلاش DEEPOO همواره در جهت شناخت نيازهاي مشتريان خود در مسير بهتر كردن كيفيت زندگي و استفاده از تكنولوژي روز دنيا در كارهاي روزمره خانگي مي باشد .

مزيت DEEPOO نسبت به مدل هاي قديمي تر در طراحي ارگونوميك زيبا و استثنايي ، قدرت مكش بسيار بالاتر ، سنسورهاي بيشتر و هوشمندي بالاتر مي باشد.

برس قوي:
برس قوي به همراه موتور قدرتمند دستگاه ، مي تواند به راحتي پاكيزگي را براي منزل شما به ارمغان اورد.

سيستم اخطار هوشمند:
Deepoo در شرايط خاص از كار مي ايستد و چراغ قرمز رنگ روي LCD ان چشمك مي زند. همچنين بر روي علت ان به صورت چشمك زن ظاهر مي شود.

حالت مختلف كاركرد:
دستگاه در 5 حالت مختلف كار مي كند. حالت مختلف را امتحان كنيد و از پاكيزگي خودكار منز
آگهی دهنده
تله شاپینگ آرش
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 322832
بازدید : 3885
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
تله شاپینگ آرش
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com