انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش ویژه هیتر و بخاریهای صنعتی ksb

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش ویژه هیتر و بخاریهای صنعتی KSB
شركت كوهسار سفير باختر با تجربه توليد انواع سيستم هاي حرارتي و انواع متفاوتي از هیتر ، كوره هواي گرم ، و بخاري مرغداري و هیتر گلخانه ، و انواع بخاري كارگاهي ، جديدترين ساخته خود ؛ هیتر كم مصرف KSB را خدمت هم ميهنان گرامي معرفي مي نمايد.
كوره هواي گرمKSB نسل جديد هیتر هاي حرارتي KSB طرح اسپانيا مي باشد كه نسبت به نمونه قبلي داراي 15 درصد مصرف سوخت كمتر بوده و با داشتن راندمان حرارتي 91.5 درصد كم مصرف ترين كوره هواي گرم ساخت ايران مي باشد . اين كوره هواي گرم كه داراي ويژگي هاي منحصر به فرد بوده و داراي بازده حرارتي بسيار ايده ال مي باشد. از اين گرماساز به عنوان هیتر مرغداري و هیتر گلخانه و صد البته به عنوان بخاري كارگاهي و بخاري كارخانه اي جهت گرمايش فضا هاي صنعتی مورد استفاده قرار مي گيرد.
مهمترين موضوعي كه در هیتر هاي گلخانه اي ، مرغداري ، و بخاري كارگاهي وجود دارد اتلاف انرژي از طريق دود كش و بدنه دستگاه مي باشد. احتمالا تمامي شما متوجه شده ايد كه در همه انواع گرماساز ها حتي در بخاري هاي خانگي دود كش (اگزوز) گرماساز داراي حرارت بالاي بوده و بسيار داغ است و گاها دود كش سيستم هاي گرمايشي از خود دستگاه نيز گرم تر مي باشد و حتما به اين موضوع توجه كرده ايد كه داغ بودن لوله بخاري يعني اتلاف شديد انرژي از طريق دود كش!! به عبارت ديگر هر ميزان گرما كه از طريق دودكش تلف شده و به فضاي ازاد وارد مي شود به اين معنا خواهد بود كه گرماي كمتري وارد سالن و فضاي داخلي شما مي گردد.
در هیتر ها و كوره هاي هواي گرم ساخت ايران به دليل استفاده از تكنولوژي بسيار قديمي ، گرماي بسيار زيادي از طريق دود كش تلف مي گردد و شما به هيچ وجه امكان لمس كردن دود كش و اگزوز و يا حتي بدنه هیتر را نداريد.
شايد در اين چنين حالتي و به ظاهر استفاده از بخاري هاي صنعتی بدون دود كش يا به اصطلاح جت هیتر (بخاري موشكي) مفيد به نظر برسد ولي واقيعت اين است كه در جت هیتر و بخاري موشكي علاوه بر گرما ، گازهاي دي اكسيد كربن و منو اكسيد كربن و البته اتيلن و ساير بخارات حاصل از احتراق نيز به همراه گرما وارد سالن مي شود. و علاوه بر امكان ايجاد خفگي در محل به دليل مدار بسته نبودن و پخش شعله مستقيم بسيار خطر ناك بوده و امكان بروز اتش سوزي در محل بسيار زياد است . در فضا هاي گلخانه اي جت هیتر باعث افزايش غلظت منو اكسيد كربن و دي اكسيد كربن و اتيلن در محيط گلخانه مي شود كه باعث نورس شدن و كاهش وزن محصولات گلخانه اي مي گردد و از سوي ديگر وارد شدن كربن نيز صدماتي شديد را به گلخانه استفاده از اين نوع هیتر وارد مي سازد.در سالن هاي مرغداري نيز در صورت استفاده از هیتر موشكي مجبور به استفاده بيش از حد از فن تهويه جهت تعويض هواي سالن مي باشيم اين موضوع در اوايل جوجه ريزي كه تهويه هواي زيادي مورد نياز نمي باشد باعث افزايش اتلاف بسيار زياد سوخت مي گردد چرا كه هواي كه به واسطه فن ها وارد سالن مرغداري مي گردد بسيار سرد مي باشد و نياز به مصرف سوخت بيشتر براي گرم كردن هوا وجود دارد ، از سوي ديگر غلظت بالاي دي اكسيد و منو اكسيد كربن باعث در مرغداري باعث كاهش ضريب تبديل دان مرغ به گوشت مرغ در مرغداري شده و باعث كاهش قابل ملاحظه راندمان و سود دهي مرغداري مي گردد علت اين مطلب كاهش اكسيژن گيري طيور عنوان مي شود.
سيستم هیتر KSB كه با الگو براداري از نمونه هاي اروپاي ساخته شده است به گونه اي است كه كمترين پرت انرژي را از طريق دود كش و بدنه داشته و داراي بالاترين راندمان مي باشد به گونه اي كه شما مي توانيد به راحتي دود كش اين بخاري عظيم الجثه را لمس كنيد و يا حتي صورت خود را به دود كش و يا بدنه ان بزنيد به عبارت بهتر اين گرماساز تقريبا تمام انرژي توليد شده توسط مشعل را به غير از دود و بخارات خطرناك ومضرر حاصل از احتراق را وارد سالن مورد نظر مي نمايد و با انتقال صحيح اين گرما توسط چند عدد فن قوي به داخل سالن حداكثر بهره برداري را از سوخت مي نماييد بدون اينكه فضاي داخل سالن را با استفاده از دود و يا گاز هاي دي اكسيد و يا منو اكسيد كربن و يا اتيلن و يا ساير گازهاي ديگر مسموم نمايد.

كاهش عملي ميزان مصرف سوخت در دستگاه هاي گرماساز فقط با كاهش پرت گرما در سيستم و بالا بردن تبادل حرارتي مقدور خواهد بود ارزش حرارتي هر ليتر گازوئيل و يا هر 1.2متر مكعب گاز معادل 8500كيلو كالري مي باشد به عبارت بهتر حداكثر ميزان گرماي كه با سوزاندن يك ليتر گازوئيل مي توان توليد كرد 8500كيلو كالري مي باشد حال هر قدر كه سيستم هیتر داراي راندمان بالا تري باشد ميزان بيشتري از اين گرما وارد سالن شده و ميزان كمتري پرت مي شود ، به عبارت بهتر وقتي راندمان حرارتي هیتر 5
آگهی دهنده
شرکت کوهسار سفیر باختر
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آذربایجان غربی – ارومیه – باند پایین شیخ تپه نرسیده به میدان بهداری – طبقه فوقانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 326057
بازدید : 1576
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت کوهسار سفیر باختر
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : آذربایجان غربی – ارومیه – باند پایین شیخ تپه نرسیده به میدان بهداری – طبقه فوقانی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com