انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تحصیل در مقطع دکترای حقوق - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تحصیل در روسيه. از انجائيكه مديران اين مجموعه خود اهل كشور مسكو بوده و تحصیلات خود را نيز تا مقطع دكترا در دانشگاههاي مسكو به اتمام رسانيده‌اند لذا با برخورداري از تجارب طولاني حاصله از زندگي و تحصیل و فعاليت علمي-صنعتي در روسيه مي‌توانند بهترين يار و همراه شما در زمينه‌ي امور تحصیلي در روسيه باشند.
جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون دانشگاههاي روسيه لذا از سايت ( www.rusanco.com ) بخش دانشگاهها و ارگانها و سازمانها ديدن فرمائيد.
توجه : مشاوره در مورد تحصیل در روسيه رايگان مي‌باشد جهت حضور در جلسه‌ي مشاوره هماهنگي قبلي با شماره تلفن 66936746 الزاميست.

- جهت اخذ پذيرش تحصیلي در مقطع دکترای حقوق از دانشگاههاي معتبر و مورد قبول وزارت علوم ايران گذر از مراحل زير الزاميست:

1- ترجمه‌ي اخرين مدرك تحصیلي در ايران (هنگام مراجعه به دارالترجمه‌هاي رسمي از انها بخواهيد كه ترجمه‌ي مدارك شما را حتما\" به تاييد وزارت دادگستري و وزارت امور خارجه‌ي ايران برسانند و توجه داشته باشيد كه ترجمه‌ي مدارك تحصیلي شما حتما\" مي‌بايست ممهور به مهر رسمي دارالترجمه ، وزارت دادگستري و وزارت امور خارجه باشد
تذكر 1 : همراه داشتن ترجمه‌ي ريز نمرات اخرين مدرك تحصیلي شما جهت پذيرش در دانشگاه الزاميست.
2- پر كردن فرم مخصوص ثبت نام ، كه به ضميمه‌ي ترجمه‌ي مدارك تحصیلي به دانشگاه مربوطه ايفاد مي‌گردد.
تذكر : فرم فوق الذكر را مي‌توانيد از بخش دانشگاههاي روسيه مندرج در سايت (www.rusanco.com) لود كنيد.
3- اصل پاسپورت با ترجمه رسمي
4- اصل شناسنامه با ترجمه رسمي
تذكر مهم : در صورتي كه مهلت پاسپورت شما رو به اتمام است حتما\" قبل از اقدام به اخذ پذيرش جهت تمديد ان اقدام فرماييد.
مرحله بعد كه توسط ما انجام مي‌گيرد ، تكميل و ارسال مدارك فوق الذكر به دانشگاه مربوطه مي‌باشد. پس از اينكه رئيس دانشگاه با پذيرش شما در دانشگاه موافقت نمود ، كليه مدارك به وزارت خارجه روسيه ايفاد مي‌گردد.
نكته مهم : طبق�شجو به روسيه مي‌بايست الزاما\" توسط وزارت خارجه انجام پذيرد و اين مهم از نظر زماني از لحظه‌ي تحويل مدارك به وزارت خارجه تا لحظه‌ي اخذ پذيرش مقطع دكتري 2الي 3 ماه بطول خواهد انجاميد.

اولين سال تحصیلي شما در روسيه اختصاص به گذران دوره‌ي زبان روسي پيش دانشگاهي خواهد داشت كه اصطلاحا \"پادفكت\" ناميده مي‌شود و هزينه شهريه دانشگاهي دوره‌ي پادفكت بسته به نوع دانشگاه از4000تا 4500 دلار متغير مي‌باشد.
توصيه : تجربه نشان داده است كه بسياري از دانشجويان دوره پادفكت را جدي نگرفته و از اوقات خود استفاده‌ي مفيد نمي‌كنند در صورتي كه مهمترين سال تحصیلي از ديدگاه مديران اين مجموعه كه از تجربيات 17 ساله‌ي تحصیل در روسيه برخوردارند همان دوران اموزش زبان روسي \"پادفكت\" مي‌باشد و با توجه به غني بودن زبان روسي ، دانشجويان جدي و پر كار مي‌بايست حداكثر استفاده را از اين دوران شيرين و پر كار و خاطره‌ساز از ان خود كنند چرا كه درسالهاي بعدي تحصیلي حجم دروس علمي بقدري بالاست كه فرصتي براي مرور كتب اموزشي دوران پادفكت نخواهد بود.

در رابطه با هزينه‌ي تحصیل توجه به نكات زير ضروري است:

نكته 1 : از انجائيكه دانشگاههاي روسيه از تنوع بالايي برخوردارند لذا تعيين هزينه‌ي تحصیلي منوط به تعيين دانشگاه مورد نظر دانشجو مي‌باشد چرا كه هر دانشگاه قيمتهاي مخصوص به خود را داراست و از حيث هزينه‌ي تحصیلي به دانشگاههاي ديگر بستگي ندارد اما حدود كلي نرخ تحصیل در دانشگاههاي روسيه را مي‌توان از قبل دانست كه در همين مقوله در بخش هزينه‌هاي تحصیلي مندرج مي‌باشد.
نكته 2 : نرخ تحصیلي يك دانشگاه معمولا\" با احتساب خوابگاه اعلام مي‌گرد ، بديهي است دانشجوياني كه در طول تحصیل قصد زندگي در خوابگاه را ندارند هزينه‌ي خوابگاه از مبلغ اعلام شده توسط دانشگاه كسر مي‌گردد.
نكته 3 : توصيه‌ي مهم : تجربه ثابت كرده است كه براي يك دانشجوي خارجي كه با زبان و فرهنگ روسيه اشنايي ندارد زندگي در خوابگاه حداقل در 3 سال اول تحصیل مناسب مي‌باشد.

هزينه‌هاي تحصیلي :

- شهريه دانشگاه و خوابگاه در مقطع دكتري معمولا\" از 5000 دلار به بالا مي‌باشد كه بستگي مطلق به نوع دانشگاه دارد.
خدمات ما كه شامل :
1- ثبت نام در دانشگاه
2- اخذ پذيرش تحصیلي از وزارت امور خارجه
3- ارسال پذيرش از مسكو به ايران (هزينه‌ي پست پذيرش به عهده دانشجو مي‌باشد.)
4- اخذ ويزاي تحصیلي
5- ملاقات در فرودگاه مسكو و مشايعت دانشجو از فرودگاه تا خوابگاه دانشگاه مربوطه
6- مشاوره‌ي تحصی
آگهی دهنده
حمیدرضا متقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 326922
بازدید : 1870
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
حمیدرضا متقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com