انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انواع خم کن لوله و پروفیل ترکیه ای - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
احتراما ضمن معرفي مجدد شركت کندر با قريب به دو دهه فعاليت ثمربخش مشاوره ای ، فني و مهندسي و بازرگاني در زمينه تهيه انواع ماشين ابزار برای صنایع خودروسازي ، نفت گاز و پتروشيمي ، فولاد ، صنایع نيروگاهي و صنایع ريلي ، اینبار مفتخر است ماشين الات فرم دهي خود را به نمایندگي از شركت UZMA MAKINA ترکیه بشرح زير بحضور معرفي نماید:
1) انواع ماشين لوله خمکني ، لوله خمکن نيمه اتوماتيك ، لوله خمکني تمام اتوماتيك NC ، با استفاده از سيستم مندرل و بوستردر ضخامت های كم و زياد ، قابليت کنترل محور خمكاري در انواع شعاع خمكاري و انواع قطر لوله با دقت فوق العاده بالاو صافي سطح كم نظير ، دارای قابليت تغذيه تحت فشار ( PUSH BENDING ) جهت رسيدن به شعاعهای خم بالا ، پشتيباني مطمئن و تهيه و ارائه كليه متعلقات و ملزومات خمكاري شامل ماندرل ، وایپر ، كليه قالبها و قرقره ها ، کنترل پانل TOUCH SCREEN با قابليت بالا و اموزش و اپراتوري بسيار اسان و سريع ، دارا بودن کنترل NC قادر به فرم دهي دو بعدي و سه بعدي كه این محصول را در مقایسه با سایرين منحصر بفرد ساخته است. این محصول رابا دارا بودن CE NORM ميتوان يك محصول كاملا اروپایي بحساب اورد ضمن اینكه از لحاظ قيمتي بسيار رقابتي ميباشد. كليه متعلقات هيدروليكي BOSCH REXROTH بوده و متعلقات الكتريكي SIEMENS ميباشند.
2) انواع ماشين خمکن پروفیل (سه غلطكي) ، پروفیل خم کن ساده يا دستي (پدالي) ، پروفیل خمکني اتوماتيك NC با دقت بسيار بالا (DIGITAL READOUT) ، بدنه فولادي بسيار مستحكم و شفت ها و غلطك های عمليات حرارتي شده و سنگ خورده با قابليت های حركتي بسيار متنوع و ایجاد شعاع خم های متغير و قابليت تنظيم سرعت دوران نامحدود غلطك ها.در انواع خاصي از این نوع ماشين امكان استفاده از ماندرل نيز لحاظ شده است. این محصول در صنایع در و پنجره سازي ، صنایع فولادي و صنایع نفت و گاز و پتروشيمي كاربرد فراواني دارند. کنترلر PLC و متعلقات الكتريكي ساخت SIEMENS بوده و تجهيزات هيدروليكي BOSCH REXROTH ميباشند و دستگاه در حالتهای عمودي و افقي قابل كاربري است.
3) انواع پرس برك های هيدروليكي CNC ، انواع گيوتين ، انواع ماشين پانچ و انواع خمکن ورق ، محصولات ورق كاري این كمپاني را شامل ميشوند كه هر كدام در نوع خود دارای قابليت های كم نظيري ميباشند و در صنایع فولاد و الومينيومي كاربري فراواني دارند. طيف گسترده محصولات و كيفيت بالای هر يك و قيمتهای بسيار رقابتي ، بيانگر ارزش گذاري بر این محصولات ميباشد.
جهت بررسي اجمالي محصولات فوق ميتوانيد به ادرس فرمایيد .
شركت کندر بعنوان يكي از پيشتازان تهيه تجهيزات و ماشين الات صنایع فلزي با بهره گيري از كادري مجرب و تحصيلكرده و پتانسيل قوي بازرگاني خود را موظف به ارائه راه كارهای فني و مهندسي ، بازرگاني وخدمات پس از فروش ميداند لذا خواهشمند است در صورت نياز به هرگونه مشاوره فني و بازرگاني با ما تماس بگيريد.


آگهی دهنده
مهدی اسلامی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : پاسداران میدان هروی مرکز خرید گلستان پلاک 221
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 333099
بازدید : 13735
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
مهدی اسلامی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : پاسداران میدان هروی مرکز خرید گلستان پلاک 221
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com