انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی واجرای نانو عایقهای رنگی و شفاف در - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
هورامان طرح ،

طراحی و اجراي نانو عايق هاي رنگی , شفاف ( رطوبتي حرارتي ) در بام ، استخر ، نما ، قاب پنجره و شيشه

معرفي بيشتر :

1 ) نانو عايق هاي شفاف :
اين عايق ها داراي سه نوع كلي ميباشند :

نوع اول (عايق رطوبتي) :
با اجراي اين عايق مايع و شفاف بر روي بام ( و يا نماي باران خور ساختمانها) هم ميتوان سطوح مورد نظر را در برابر نفوذ رطوبت كاملا عايقكاري كرد و هم اينكه از كم شدن كيفيت مصالح زيرين(سيمان ، بتن ، سنگ واجر) در برابر گذرزمان جلوگيري نمود .

نوع دوم (پوشش و عايقي انتي استاتيك) :
با اجراي اين پوشش مايع و شفاف بر روي نماي ساختمانهاي نوساز( و نماهايي كه هنوز زياد كثيف نشده اند ) هم ميتوان سطح مورد نظر را دربرابر نفوذ الاينده ها و نشستن گرد وغبار عايق نمود وهم اينكه به دليل وجود ويژگيهاي فناوري نانو در ساختار مولكولي اين عايق از كيفيت و رنگ متريالهاي اصلي نما نيز در برابر تاثير گذر زمان ميتوان محافظت كرد ، بنابراين براي هميشه نماي اين ساختمانها تميز و شفاف باقي خواهند ماند .

نوع سوم (عايق حرارتي سد كننده پراكنش پرتوهاي فرابنفش و فروسرخ) :
با اجراي اين مايع شفاف بر روي شيشه پنجره ها افزون بر اينكه از عبور 99% از پرتوهاي فرابنفش ((uv) بسيار مضر ، سرطان زا و تغييردهنده رنگ سطوح) و 70% از پرتوهاي فروسرخ ((ir) انرژي گرمايي نور) به داخل ساختمان جلوگيري ميگردد ، از خروج گرماي درون ساختمان به بيرون (در فصول سرد) از راه شيشه ها نيز ميتوان تا 70% جلوگيري كرد (انرژي گرمايي) .
همچنين با توجه به اينكه اتلاف انرژي از محل شيشه ها در ساختمانها در حدود 40% از كل اتلاف انرژي در انها ميباشد با اينكار ميتوان از به هدر رفتن مقادير زيادي انرژي در ساختمانها پيشگيري نمود و درضمن با اجراي اين عايق بر روي شيشه پنجره هاي دو جداره نيز ميتوان كارايي انها را تا حدود زيادي(40%) افزايش داد .

2 ) نانو عايق هاي رنگی ( با ايجاد طرح هايي ابتكاري در سطح ) :
با توجه به اينكه نسل جديد عايق هاي نانو به ويژگي هاي ممتازي همچون رنگین فام بودن و عايق بودن در برابر نفوذ سرما و گرما نيز مجهز شده اند( افزون بر ويژگي عايقكاري انها كه به شكلي سه بعدي بوده(نفوذ به زيرسطح) و دليل ان نيز در ساختار نانويي انها مي باشد ، مانند ديگر عایقهای مرسوم كه در برابر شرايط اب و هوايي گوناگون و پرتوهاي فرابنفش بسيار اسيب پذير مي باشند نبوده و سطح مورد نظر را در ابعادي مولكولي عايق مينمايند ) ، گروه معماري هورامان طرح با ارايه طرحي نوين اين ويژگيها را به شكلي هنرمندانه به كارگرفته و با همكاري هنرمندان نقاش و طراح با ايجاد طرح هايي زيبا و ابتكاري در بام ساختمان ، استخر و ... فضاها و رنگهاي زننده اي را كه تا كنون باعث شده اند ما كمتر از زيبايي حضور در اين مكانها بهره مند شويم را تبديل به فضاهايي بسيار دلنشين و كارامد گردانيم ( + ساخت الاچيقي جديد(با طرحي خلاقانه)) .

ديگر زمينه هاي كاري ما :

طراحی معماري ساختمانهاي مسكوني ، ويلايي و تجاري (و برجهاي هرمي) + طراحی نماهاي ساختماني و نظارت در اجرا + طراحی داخلي فضاهاي خاص ( , كافي شاپ ، رستوران و ... ) .

طراحی و ساخت نوعي الاچيق جديد با طرحي ابتكاري و داراي فضايي بسيار كارامدتر( دلنشين ، خلاقانه و سازگار با فرهنگ ايراني ) .

با تشكر از شما
گوراني

گروه معماري هورامان طرح



آگهی دهنده
گورانی
  • قیمت : به نوع و متراژ پروژه بستگی �
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، بلوار کشاورز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 334028
بازدید : 1529
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
گورانی
  • قیمت : به نوع و متراژ پروژه بستگی �
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ، بلوار کشاورز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com