انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انتقال Data از بستر برق ساختمان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
PLC به صورت خلاصه دستگاهی است که می‌تواند جایگزین مطمئنی به جای کابل و بی‌سیم در شبکه‌های موجود کامپیوتری شود. با PLC میتوان بدون استفاده از کابل شبکه، کانالهای پلاستیکی و آهنی نصبی روی دیوارها و... شبکه‌ی کامپیوتری مطمئنی برای هر مجموعه‌ای ایجاد نمود. با اتصال تمام دستگاههای انفورماتیکی همانند کامپیوتر، چاپگر، دستگاه حضور و غیاب، دوربین مدار بسته و... را از طریق کابل‌های برق موجود در ساختمان بهم متصل نمود.
در اوایل سال 1388 اولین نسل PLC با سرعت 200Mbps مطابق با سیستم برقی ایران با علامت تجاری RSM طراحی و به بازار انفورماتیک ایران ارائه گردید.اولین نسل PLC از طرف بیش از 50 مجموعه خصوصی، دولتی، آموزشی مورد استقبال قرار گرفت (بانک ملت، بانک تجارت، دانشگاه میبد، سازمان اوقاف و امور خیریه، فولاد مبارکه...)که به دلیل کیفیت خاص کالا حتی یک مورد خرابی نیز در این باره گزارش نگردید.
نسل جدید PLC با فناوری جدید(سال 2011) 500Mbps دارای مزایای زیر نسبت به نسل اول میباشد:
1) دستگاه PLC جدید دارای یک پریز برق مجهز به تثبیت کننده بر روی خود بوده که باعث اشغال پریز برق مورد استفاده نمیشود. این تثبیت کننده، قابلیت جلوگیری از نوسانات برقی را دارا میباشد. سیستم Power Saving تعبیه شده در دستگاه PLC این قابلیت را ایجاد مینماید که در زمان عدم استفاده از دستگاه مصرف برق را به صفر برساند. این دستگاه به علت استفاده از نویز فیلتر، قادر به استفاده در کنار موتورهای برقی، کوره های القایی و دستگاههای بیمارستانی نیز میباشد.
2) PLC نسل دوم تنها PLC موجود در ایران با نرخ سرعت انتقال اطلاعات 500Mbps میباشد. این سرعت حتی میتواند تمام نیازهای مورد نظر کاربران حرفه‌ای را نیز پوشش دهد.
3) به دلیل برخورداری از فناوری OFDM، (روش انتقال اطلاعات به صورت زاویه دار به جای انتقال خطی و پشت سرهم در روشهای مرسوم) میزانData Loss صفر است. این PLC تنها مدل موجود در ایران است که با ایجاد 4096کانال جداگانه بر روی یک مسیر تمامی اطلاعات ارسالی را بدون هیچ مشکلی انتقال میدهد.
4) دستگاه PLC به علت استفاده بسیار بالای آن در دنیا (صنایع، دفاتر تجاری، خانه‌های هوشمند، مراکز آموزشی و...) دارای استاندارد IEEE1901 شده که با تمامی استانداردهای IEEE 802.3,802.3u سازگاری کامل دارد.
آگهی دهنده
جلیل وفایی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان گاندی، خیابان پنجم شماره 22
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 334451
بازدید : 4382
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
جلیل وفایی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان گاندی، خیابان پنجم شماره 22
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com