انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دکتر نبی اله شریعتی - متخصص گوش حلق بینی حنجره

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دکتر نبی اله شریعتی سامانی، بعنوان یکی از اساتید و متخصصان برجسته جراحی زیبایی و جراحی گوش، حلق، بینی و سر و گردن در کشور نامی شناخته شده است. دکتر نبی اله شریعتی سامانی، درتاریخ 1332 متولد شد و پس از طی دوران تحصیلات ابتدایی تا دبیرستان، در 1351 موفق به اخذ دیپلم گردید. دکتر نبی شریعتی سامانی بدلیل توانمندیهای خاص خود و علاقه وافری که به علوم پزشکی داشت، در سال 1352 وارد دانشکده پزشکی اصفهان شده و در سال 1385 موفق به اخذ درجه دکترا در طب گردید. دکتر نبی اله شریعتی سامانی، بمدت دو سال در بخش جراحی زنان و مامائی بیمارستان امین اصفهان به انجام فعالیتهای تحقیقاتی اشتغال داشت و سپس در سال 1372 پس از پذیرش در رشته گوش و حلق و بینی و حنجره دانشگاه تهران (بیمارستان امیر اعلم )، دوره دستیاری را در رشته گوش و حلق و بینی و جراحی سروگردن، به پایان رساند.
دکتر نبی شریعتی سامانی از دستیاران فعال و دانش پژوه در گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران محسوب می گردید بگونه ای که پس از اتمام دوره رزیدنتی، بمدت یک سال در همین بخش به کارهای تحقیقی اشتغال داشته و بعنوان عضو هئیت علمی دانشگاه، فعالیتهای خود را در زمینه اهداف آموزشی و علمی ادامه داد.
تز تحقیقاتی دکتر نبی اله شریعتی سامانی، در زمینه درگیری گوشی بیماران بهجت در ایران در گروه تحقیقات و روماتولوژی بیمارستان شریعتی با موفقیت ارائه شد، بطوریکه موفق به ارائه مقاله 1332 Audio vestibular involvement in Behcet’s Disease (BD) در ششمین کنفرانس بین المللی بیماری بهجت در پاریس در تاریخ 30 July 1993 گردید.
در کنار همه این موفقیتها، دکتر نبی اله شریعتی سامانی از سالهای 75 در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران مشغول به کار است و تاکنون بعنوان استادیار و مدیریت گروه گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن در این دانشگاه مشغول فعالیت های ارزشمندی را ارائه نموده است. در سالهای 77 لغایت 79 ریاست بیمارستان امیرالمومنین را بعهده داشته و طی سالهای 73 لغایت 80 نیز در فعالیتهای بالینی و تحقیقاتی و کنفرانس های علمی در دانشگاه تهران و بیمارستان امیر اعلم حضور گسترده ای داشته است.
ایشان در سال 88 بعد از گذراندن کلیه دوره های تخصصی و فوق تخصصی و ارائه مدارک لازم ، به عضویت جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا در امدند که صفحه ایشان در سایت جامعه جراحان پلاستیک صورت اروپا به نشانی www.eafps.com قابل مشاهده می باشد.

تلفن تماس : 88663400 021 - 88887146 021
فکس : 88663524 021

وبسایت
http://facetopclinic.com/
آگهی دهنده
دکتر نبی شریعتی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میرداماد غربی - نرسیده به جردن - زیر پل - ساختمان باران - پ 408 - ط دوم - واحد 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 342034
بازدید : 27785
دسته بندی : پزشك
آگهی دهنده
دکتر نبی شریعتی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : میرداماد غربی - نرسیده به جردن - زیر پل - ساختمان باران - پ 408 - ط دوم - واحد 17
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com