انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شرکت آنا التک

آگهی رایگان
بروزرسانی : پنج شنبه 8 مهر 1400
عرایضی چند با مشتری گرامی : بطور کلی محصولات حفاظتی - امنیتی در کل و محصولات اعلام حریق خصوصا ، دارای جایگاه و حساسیت ویژه ای دربین تمام محصولات مصرفی عمومی انسانها میباشد.وظیفه وکارکرد محصولات حفاظتی با سلامت جان و مال انسانها گره خورده و هرگونه مشکل کیفی در اینگونه تجهیزات ، تاثیر مستقیم و بدیهی و پراهمیت بر جان ومال انسانها خواهد داشت. بنابراین تولید کننده وتامین کننده اینگونه محصولات عملا وظیفه ومسئولیت سنگینی بر دوش خودقرار داده و ناگزیر است که در تولید این محافظان جان ومال انسانها ، دقت و تلاش و مجاهدت ویژه ای نموده وصرفا به فکر کیفیت ومرغوبیت سنسورها وقطعات تولیدی خاص بوده و اهمیت جان ومال مردم را بیشتر از اهمیت سود ومنافع شخصی خویش تلقی نماید.
شرکت آناائل تک به شماره ثبت ملی 35675 از سال 87 فعالیت خودرا در زمینه توزیع و واردات این سیستم ها آغاز نموده وبا تمام برندهای خارجی وداخلی این رده از محصولات امنیتی آشنایی کامل داشته و با توجه به کاستی ها و مزایای برندهای گوناگون مخصوصا برندهای ایرانی و قیمت بالای برندهای خارجی تصمیم به طراحی و تولید این محصولات ، با سطح کیفی محصولات خارجی و رده قیمتی محصولات تولید داخل گرفت.با توجه به سابقه همکاری با شرکتهای ترک و تایوانی وتوانایی طراحی مدارات الکترونیکی توسط این شرکتها درسطوح بالا و تامین قطعات الکترونیکی اورجینال غربی و تایوانی ، این تصمیم با یاری خداوند منان به خوبی پیش رفت و توجه متخصصین و همکاران مجرب و خبره را به خود جلب کرد و در اندک مدتی کار به جایی رسید که همکاران وسواسی و خرده گیر ما که جز محصولات غربی و ترک حاضر به خرید هیچ محصول دیگری از بازار نبودند با رغبت و علاقه وابراز شگفتی از کیفیت بالای این محصول ، اقدام به انتخاب وخرید محصولات اعلام حریق آنا برای تمام پروژه های خود نموده و به لطف خدا پس از مدتی تمام همکاران مخصوصا همکاران باتجربه و با سواد و متخصص ازسراسر کشور ، محصول آنا را هم ارز محصولات غربی و ترک تشخیص داده و نیازی به خرید محصولات گران وارداتی احساس نکردند.
ما هرگز تن به تهیه قطعات الکترونیکی بی کیفیت و درجه سه ندادیم حتی مواقعی که به خاطر دردسترس نبودن قطعات مرغوب ، تولید خود را متوقف نمودیم !
با قاطعیت تمام اعلام میداریم که تمام قطعات الکترونیکی مورد استفاده و بردهای الکترونیکی وارداتی از تایوان ، تماما اورجینال بوده و مراحل تست سه مرحله ای خط تولید ومونتاژ ما امکان هرگونه خروج محصول معیوب را به صفر رسانده است.
این ادعای ما مبتنی بر تجربیات همکاران استفاده کننده و مشریان عزیز بوده وحاضر به اثبات آن برای شما مشتری جدید وهمکار شاغل در این شغل خطیر میباشیم. یا حق
تماس ضروری : 09127239060 بهنام عباسلو
آگهی دهنده
شرکت آنا اِل تِک
  • قیمت : 00
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان دامپزشکی - روبروی کوی البرز - پلاک 7
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 343393
بازدید : 4348
دسته بندی : برقي و گازي
آگهی دهنده
شرکت آنا اِل تِک
  • قیمت : 00
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان دامپزشکی - روبروی کوی البرز - پلاک 7
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com