انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کنترل هوشمند موتورخانه زیمنس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سیستم کنترل هوشمند موتورخانه/ زیمنس آلمان/2سال گارانتی کامل

کاهش هزینه گاز و برق موتورخانه 30الی 70 درصد
ویژگی های سیستم کنترل هوشمند موتورخانه SIEMENS
1- دارای نمایشگر گرافیکی
2- کنترل حداقل و حداکثر دمای دیگ و آب گرم مصرفی به صورت مجزا
3- جلوگیری از یخ زدگی در ساعات خاموش پمپ سیرکولاسیون
6- کنترل کلیه مدارهای رادیاتور، گرمایش از کف و مبدلهای حرارتی
7- قابلیت سازگاری با کلیه بویلرهای گازی و گازوئیلی، پانلهای خورشیدی، پمپ های حرارتی
10- نظارت و ارتباط از راه دور از طریق اینترنت، تلفن و ارسال SMS
11- قابلیت تغییر حالت کنترلی از اتوماتیک به دستی

سیستم های کنترل هوشمند ، سبب بهینه سازی مصرف انرژی(متوسط60 درصد) ، سطح کارایی و بهره وری سیستم ها و امکانات موجود در ساختمان می شودسیستمهای کنترل هوشمند موتورخانه محصول شرکت SIEMENS آلمان و سیستم خانه هوشمند و محصولات مرتبط محصول شرکت Busch-Jeager آلمان (وابسته به گروه ABB) می باشند

شرکت آرمان صنعت/ مرکز جامع بهسازی و مدیریت انرژی
بناب/برج بلور/طبقه اول/واحدهای 89 و95
04127234909/04127235695/09149209640
www.ArmanSanat.co




60 درصد کاهش هزینه مصرف انرژی (برق و گاز)

استفاده بهینه از کلیه تجهیزات و امکانات در بالاترین راندمان کاری و مناسبترین شرایط کاری جهت دست یابی به صرفه جویی و بهره وری مناسب، از اهداف ممیزی انرژی است. مدیریت صحیح انرژی منتجه از ممیزی کارآمد انرژی میباشد تا روشهای عملی را جهت نوسازی یا بهسازی انرژی، با هزینه اولیه کم و موثر ارایه دهد.


سیستم مدیریت هوشمند انرژی

شرایطی ایده آل ، همراه با مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها را پدید می آورد. این سیستم ها ضمن کنترل بخشهای مختلف ساختمان و ایجاد شرایط محیطی مناسب ، سبب بهینه سازی مصرف انرژی(متوسط60 درصد) ، سطح کارایی و بهره وری سیستم ها و امکانات موجود در ساختمان می شود.سیستمهای هوشمند مدیریت انرژی محصول شرکت SIEMENS آلمان و سیستم خانه هوشمند و محصولات مرتبط محصول شرکت Busch-Jeager آلمان (وابسته به گروه ABB) می باشند.



اتوماسیون صنعتی

واحد اتوماسیون شرکت طراح و مونتاژکننده تابلو های برق و راه اندازی خطوط تولید کارخانجات صنعتی با محصولات ABB و عرضه کننده انواع تجهیزات تابلویی و انواع سافت استارترها و درایوهای ABB می باشد. درایو ها دور موتور را از صفر تا چندین برابر دور نامی موتور و بطور پیوسته تغییر میدهند. تنظیم دور در الکترو موتورها علاوه بر منعطف نمودن پروسه های صنعتی حدود 15 تا 30 درصد امکان صرفه جوئی انرژی الکتریکی را فراهم می آورد.


آبگرمکن و گرمایش محیط با کلکتورهای خورشیدی:

کلکتورهای بکار رفته در آبگرمکن های خورشیدی از بهترین برند موجود بوده و از راندمان بسیار بالایی برخوردار می باشند. در ایران میتوان در میانگین سالیانه، حداقل 70% از انرژی مورد نیاز جهت گرمایش آب را از طریق آبگرمکن خورشیدی تامین نمود.

- کلکتور مدل A : این نوع کلکتور از بهترین ابزربرهای روز دنیا که تولید شرکتهای آلمانی سولویس یا آلانود است ساخته می شود.و از نوع صفحات تخت تحت فشار با راندمان بالا و سطح جاذب 2متر مربع(بیشترین سطح جاذب) می باشد (کلکتور مدل A)

- کلکتور مدل B : این نوع کلکتور از بهترین ابزربرهای نوع هیت پایپ بوده و از نوع صفحات لوله خلاء سه لایه می باشد.لوله های خلاء سه لایه موجب گردیده تا این نوع آبگرمکن دارای راندمان بالایی باشد. و بدلیل دارا بودن ابزربر میله ای_مسی تعبیه شده درون لوله های خلاء ، تنها آبگرمکن نوع لوله ای تحت فشار موجود می باشد (آبگرمکن با کلکتور مدل B)

- کلکتور مدل C : این نوع کلکتور از نوع صفحات لوله خلاء سه لایه می باشد.لوله های خلاء سه لایه موجب گردیده تا این نوع آبگرمکن دارای راندمان بالایی باشد. (آبگرمکن با کلکتور مدل B)

- کلکتور مدل D: این نوع کلکتور از بهترین ابزربرهای نوع وکیوم تیوپ (لوله خلاء)بوده و از نوع صفحات لوله ای و با سطح جاذب 2متر مربع می باشد (آبگرمکن با کلکتور مدل D)


چراغها و لامپ های فوق کم مصرف LED

مناسبترین جایگزین برای لامپهای کم مصرف و چراغهای متعارف پرمصرف موجود هستند البته به شرطی که میزان روشنایی این چراغها قابل رقابت با چراغهای قدیمی باشد.در همین راستا این شرکت محصولات LED خود را با بالاترین میزان روشنایی، با 90 lm/w الی 120 lm/w (بالاترین لومن موجود) عرضه کرده است که نه تنها با این محصولات می توان حداقل 60% در مصرف
آگهی دهنده
سیروس نیک نام
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 345378
بازدید : 2798
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
سیروس نیک نام
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com