انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چوبینکو - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چوبینکو سلطان استفاده از محيط
گروه صنعتي چوبینکو بزرگترين توليد كننده تختخوابهاي تاشو در ايران
گروه صنعتي چوبینکو با ايجاد بهترين تركيبها از ام دي اف و فلز توانسته محصولاتي بسيار زيبا و با كيفيتي فوق العاده و استثنايي را توليد و به مشتريان خود تقديم نمايد .
ظاهر محصولات چوبینکو به نسبت ساير توليد كنندگان متفاوت بوده و از طرح هاي جذاب CNC و تاجهاي تخت زيبا در انها استفاده شده كه اين موضوع ابتكاري جديد در توليدات تخت تاشو در ايران است .
مشتريان چوبینکو اين اختيار را دارند تا رنگ محصولات مورد علاقه خود را از ميان 50 رنگ متنوع از بهترين و مرغوبترين MDF هاي موجود در بازار انتخاب كنند.
ما تختخوابهاي توليدي خود را با عمقهاي 40 و 60 سانتي متر مي سازيم كه اين ابعاد امكان استفاده بهتري از محيط را به شما مي دهند .
اگر شما علاقمند باشيد ما مي توانيم در فضاي بالاي تختخوابهاي شما يك گنجه بسيار بزرگ و جادار بسازيم تا اين موضوع امكان استفاده بهينه تري از فضا را به شما بدهد .
براي مشترياني كه مي خواهند هزينه كمتري بپردازند نيز ما پيشنهاداتي داريم كه با قيمتهاي بسيار پايين و باور نكردني بتوانند يك تخت تاشو بسيار خوب و با كيفيت داشته باشندزيرا ساخت تخت تاشو تخصص ماست .
چوبینکو به منظور رفاه هرچه بيشتر مشتريان خود مسئوليت حمل و نصب كالاي مشتريان را خود بر عهده گرفته و حمل و نصب كليه محصولات را بصورت رايگان براي مشتريان انجام مي دهد.
مشتريان چوبینکو اين اختيار را دارند تا به نسبت ابعاد و شرايط فضاي منزل خود كالا سفارش دهند و كاركنان ما بسيار خوشنود خواهند شد تا بدون هيچ هزينه اي در منزل شما حاضر شده و بصورت رايگان به شما مشورت دهند و محل نصب تختخوابها را براي شما اندازه گيري نمايند.
براي ما اصلا" ابعاد اتاق و محلي كه شما مي خواهيد در ان تختخواب داشته باشيد اهميت ندارد زيرا بدليل توانايي كه در توليد يراق الات داريم مي توانيم به هر اندازه اي كه شما بخواهيد و فضاي منزلتان اجازه دهد برايتان تختخواب بسازيم و حتي تشك را نيز بصورت سفارشي براي شما تهيه نماييم .
گروه صنعتي H.T.M اولين و تنها توليد كننده جكهاي گازي و ست كامل يراق الات تختخوابهاي تاشو يكي از زير مجموعه هاي چوبینکو است كه بيش از 80 درصد از توليد كنندگان تخت تاشو از يراق الات اين گروه توليدي در محصولاتشان استفاده مي كنند لذا ما كليه جكهاي گازي تختخوابهاي توليدي خود را تا 5 سال گارانتي تعويض مي نماييم .
كليه محصولات چوبینکو از هر نظرداراي 18 ماه گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش مي باشد و شما تنها با يك تماس تكنسين هاي چوبینکو را در كنار خود خواهيد ديد.
برخي از محصولات چوبینکو عبارتند از :
•انواع تختخوابهاي تاشو ديواري عمودي ( كمجا) در ابعاد استاندارد 200×90 ، 140 ، 160 و180 ×80
•انواع تختخوابهاي تاشو ديواري افقي ( كمجا) در ابعاد استاندارد 200×90 ، 140 ، 160 و180 ×80
•انواع تختخواب تاشو ديواري در ابعاد سفارشي
•كمد لباس ، ميز ارايش ، ويترين ، دراور ، عسلي ، ميز كامپيوتر ، كتابخانه و ... از جمله كارهايي است كه كنار تختخوابهاي تاشو ما قابل عرضه مي باشد .
•انواع كاناپه تختخوابشو با عرض 70 ، 80 ، 120 ، 140 و 160
•انواع تختخوابهاي ثابت باكسي در ابعاد 200×90 ، 140 ، 160 و180 ×80
•انواع ميزهاي نهارخوري تاشو در ابعاد 6 و 8 نفره
•انواع ميزهاي جلو مبلي معمولي و تاشو با امكان استفاده براي كار با لپ تاپ و ...

شما مي توانيد براي بازديد از بخشي از محصولات چوبینکو به ادرس دفتر مركزي شركت در مجتمع تجاري دنياي نور واقع در بزرگراه رسالت نرسيده به ميدان رسالت طبقه 4 واحد 2 همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب مراجعه نماييد . و يا از طريق سايت شركت به ادرس : www.CHOOBINCO.com مراجعه نماييد .



آگهی دهنده
جواداکرمی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-نرسیده به میدان رسالت – مجتمع تجاری دنیای نور-طبقه 4 – وحد 2-www.choobinco.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 345498
بازدید : 6105
دسته بندی : لوازم اتاق خواب
آگهی دهنده
جواداکرمی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران-نرسیده به میدان رسالت – مجتمع تجاری دنیای نور-طبقه 4 – وحد 2-www.choobinco.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com