انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی حرفه ای و اصولی وب سایت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
واحد كارشناسي شركت فناوري اطلاعات جهان مهر با سابقه انجام بيش از 180 پروژه حرفه ای طراحی وب سایت برای سازمان های دولتي و شركت های خصوصي ، اماده ارائه خدمات در این زمينه مي باشد. مواردي كه هنگام ایجاد يك وب سایت باید عبارتند از:

انتخاب نام مناسب برای سایت
(Domain name)

انتخاب ميزبان فضای هاست
(Hosting)

روانشناسي رنگ ها در طراحی وب

وضعيت سایت در موتورهای جستجو

چرا شركت جهان مهر؟

با تعدادي از خدمات منحصر به فرد شركت جهان مهر در زمينه طراحی سایت اشنا شويد!

1- پشتيباني واقعي!

وب سایت های طراحی شده توسط شركت جهان مهر از پشتيباني كارشناسي برخوردار هستند (پشتيباني تلفني و سيستم ارسال تيكت).

2- اموزش حضوري

برای افراد معرفي شده از كارفرما! (اموزش در محل شركت جهان مهر و يا محل مورد نظر مجري انجام خواهد شد).

3- عقد قرارداد رسمي

شامل تعهدات مجري (شركت جهان مهر) همراه با مهر و امضای رسمي شركت (بر خلاف بسياري از گروه های متفرقه كه پس از قرارداد پاسخگويي و خدمات لازم را ارائه نمي كنند).

4- محيط كاربري فارسي!

وب سایت های طراحی شده توسط شركت جهان مهر همگي دارای محيط مديريت فارسي مي باشند. در نتيجه به اساني مي توانيد عملياتي مانند حذف و اضافه كردن عكس ها و مطالب را انجام دهيد(بعد از طي كردن اموزش حضوري).

مهم ترين نكات مورد توجه هنگام طراحی وب سایت:

هنگام طراحی يك وب سایت باید توجه كرد كه طراحی سایت های مربوط به شركت و موسسات بازرگاني ، صنعتي ، حقوقي و تجاري ، با طراحی سایت های انتشاراتي و حتي شخصي ، تفاوت های زيادي از نوع طراحی ، بارگذاري و توليد محتوا دارد. نحوه به كارگيري فونت ها ، اندازه انها ، گرافيك صفحات و حتي طرز نمایش مستندات يك شركت در سایت ان ، در ديد مخاطبان داخلي و خارجي شركت تاثير بسزایي دارد.

نگاه كاربران به سایت های شركتي ديدگاه جستجوي مطالب مورد نظر و استفاده از محتوای الكترونيكي ، يافتن راهنمای بازرگاني و يا صنعتي خاص ، بررسي ويژگي های محصولات توليدي شركت و ارتباط الكترونيكي با مديران شركت و مسائلي از این نوع مي باشد.

بنابراین يك وب سایت باید طوري طراحی شود كه مخاطب با هر رويكردي بتواند در سريعترين زمان ممكن و با اسان ترين روش به موارد درخواستي خود دست يافته و از انها برای ارتباطات بعدي با شركت استفاده نماید.

روانشناسي رنگ ها در طراحی وب
يكي از اصول مهم و بسيار كليدي در طراحی صفحات وب ، توجه به اصل رنگ بندي صفحات و استفاده از رنگ های مكمل و تركيبي مطلوب است كه كاربران بتوانند بر اساس اصل جذابيت و سهولت صفحه ، به مشاهده مطالب ان بپردازند. نتيجه طراحی وب بدون توجه به رنگ و تركيب خطوط و عوامل رواني و يا حتي محيطي يك سایت جالب و كاربرپسند نخواهد بود.

يك اصل كلي كه در مورد رنگ بندي يك صفحه باید به ان توجه كرد این است كه این كار برای چه صفخه ای با چه موضوعي قرار است استفاده شود. يعني توجه به موضوع و عملكرد سایت در رنگ بندي بسيار مهم است.

وضعيت سایت در موتورهای جستجو

يكي از فاكتورهای تعيين كننده تعداد بازديد كننده يك سایت ، محل قرارگيري ان در نتایج موتورهای جستجو مي باشد. طبق امار گرفته شده در ایران ، بيش از 90 درصد كاربران اینترنت برای جستجو از موتور جستجوي گوگل (Google) استفاده مي كنند. همچنين طبق بررسي های صورت گرفته اكثر افراد فقط سایت های قرار گرفته در صفحه اول نتایج جستجو را بررسي مي نمایند. از این رو يكي از مهم ترين كارهای طراحان و مديران سایت ها انجام اصلاحاتي روي محتوای وب سایتشان جهت قرارگيري در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو مي باشد. به مجموعه عملياتي كه جهت بهبود و بهينه سازي يك وب سایت جهت قرار گيري در رتبه های بالاتر موتورهای جستجو انجام مي پذيرد در اصطلاح سئو = Search Engine Optimization مي گويند. در صورت استفاده از خدمات شركت تجارت الكترونيك شركت فناوري اطلاعات جهان مهر در رابطه با طراحی وب سایت ، همچنين به طور رایگان از سرويس های تبليغ در گوگل و سئو نيز مي توانيد استفاده نمایيد.

سایر خدمات جهان مهر در زمينه طراحی وب:

وب سایت های اماده (شخصي ، شركتي ، خبري و حرفه ای)

بهينه سازي وب سایت برای موتورهای حستحو

تبليغ در گوگل

سایر خدمات ما:
بازاريابي و فروش اینترنتي
ازسال پيامك (sms) تبليغاتي
تبليغ در گوگل
ارسال فكس تبليغاتي (fax marketing)
تبليغ در سایت های پربازديد ایراني
طراحی و چاپ بروشو
آگهی دهنده
شرکت جهان مهر
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان سهروردی شمالی- نرسیده به خیابان مطهری – کوچه باغ- پلاک 26 – واحد 10
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 348181
بازدید : 1952
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت جهان مهر
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان سهروردی شمالی- نرسیده به خیابان مطهری – کوچه باغ- پلاک 26 – واحد 10
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com