انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ملزومات كشت و پرورش قارچ خوراكي

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بهترین نوع هوا ساز و رطوبت ساز و مه پاش مخصوص سالن قارچ را از شرکت اندیشه سبز بخواهید.
ماشن سازی اندیشه سبز بزرگترین سازنده تجهیزات و ملزومات کشت و پرورش قارچ خوراکی در ایران شامل رطوبت ساز ، مه ساز ، مه پاش ، هوا ساز و ایرواشر می باشد.
هوا ساز های ساخت این شرکت در دونوع ایرواشر دار و بدون ایرواشر ساخته شده و مجهز به بهترین نوع قطره گر ، واتر پمپ ، دمپر برقی و سایر ملزومات می باشد. این دستگاه بنا به سفارش مشتری دارای چیلر مستقل ( چیلر سرخود) بوده و نیاز به نصب به چیلر را ندارد و به راحتی توانای تامین سرمایش و یا گرمایش مورد نیاز سالن های کشت و پرورش قارچ را دارا می باشد.
تمامی هوا ساز های ساخت شرکت اندیشه سبز با استفاده از ورق گالوانیزه روسی و با پوشش رنگ کوره ای و پودری و یا اپکسی ساخته شده و کاملا در مقابل رطوبت و حرارت و ضربه مقاوم می باشد تابلو کنترول های این دستگاه مجهز به انواع سنسور های کنترول دما و رطوبت با ملزومات کامل بوده و توانی کنترول تمامی ایتم های لازم برای کشت و پرورش قارچ را دارا می باشد. تمامی سیستم های این نوع هوا ساز ها با درنظر گرفتن آخرین دست آوردهای صنعت کشت و پرورش قارچ برای به دست اوردن حداکثر راندمان در سالن های کشت و پرورش قارچ دکمه ای و یا صدفی طراحی شده اند.
شرکت اندیشه سبز به پشتوانه نزدیک به دو دهه ساخت تجهیزات و ملزومات صنعت قارچ در حال حاضر به بلوغ فنی کامل رسیده و با تولید سالانه 2000 دستگاه انواع رطوبت ساز و مه پاش و هواساز به عنوان بزرگترین سازنده این دستگاه در کشور مطرح شده و برای اولین بار موفق به صاردات این محصولات به سه کشور جمهوری آذربایجان ، ارمنستان ، و عراق شده است .
رطوبت ساز ها و مهپاش های ساخت شرکت اندیشه سبز با نام تجاری مینیاتور به عنوان یکی از شناخته ترین نوع دستگاه های تولید رطوبت در ایران مطرح بوده و در 12 سایز متفاوت برای سالن های با ابعاد گوناگون طراحی و تولید شده است.
با توجه به سوء استفاده عده ای سود جو لطفا در هنگام خرید محصولات این شرکت به نام و نشان اندیشه سبز و شماره ثبت 9699 درج شده روی کالا دقت فرمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخته های این شرکت به وب سایت های زیر مراجعه و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمایید.
www.iran-mashin.com
www.mehsaz.com

گروه صنعتی اندیشه سبز
شماره ثبت 9699

آدرس دفتر فروش: ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم و نور مجتمع علم جو ماشین سازی اندیشه سبز

آدرس فروشگاه مرکزی : بزرگ راه خاتم النبیا – رو به روی درب پشتی ترمینال شهرستان – ابتدای باند پایین بزرگ راه – فروشگاه مرکزی اندیشه سبز

آدرس کارخانه : ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه – بلوار مهارت – پلاک 11، 19 و 20

به اطلاع مشتریان گرامی می رساند دفتر تهران شرکت اندیشه سبز به نشانی خیابان جمهوری بین گلشن و باستان ساختمان مروارید واحد 19 خریداری شده و به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد.

تلفن دفتر فروش: 2246272-2246271-0441
تلفن فروشگاه مرکزی :2346612-2341796-0441
فکس :2246156-2246157-0441
همراه فروش :
اسکندری 09143403463--- قصابی 09144473924—علیزاده 09144485590

ارسال برای سرتاسر ایران و دریافت وجه کالا هنگام تحویل کالا
آگهی دهنده
گروه فني منهدسي انديشه سبز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 349183
بازدید : 4598
دسته بندی : ضايعات
آگهی دهنده
گروه فني منهدسي انديشه سبز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com