انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

واردات و پخش انواع کیف و کفش زنانه مارک دار کلی و

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه ویکی
طراح , وارد کننده وعرضه گروه ویکی از سال 1382 فعالیت خود در زمینه کیف و کفش زنانه و دخترانه آغاز نموده و این افتخار را دارد که محصولات کننده وارداتی کیف و کفش خود را به فروشگاههای معتبرسراسر کشور ارسال مینماید.
بهترین و جدیدترین مدلهای کیف و کفش زنانه و دخترانه با مارکهای
versace & fonce & mp & min men & t.n.x.g & amber & onlynal & chloe ...
از جمله کیف مجلسی، کیف کلاسیک، کیف اسپرت، کیف فانتزی و کیف مدرسه میباشد و در این جهت توانسته است محصولات زیبا در رنگهای مختلف و طرحهای بی نظیر با کیفیت عالی را ارائه نماید.
گروه ویکی همواره تلاش میکند مدلهای روز کیف و کفش را مطابق با سلایق شما عزیزان تهیه نموده و تمامی فاکتورهای لازم را از قبیل مد ,طراحی بی نظیر,کیفیت جنس و یراقهای استفاده شده و درآخر قیمت مناسب را در زمینه لحاظ نماید.

یکی ازخصوصیات مثبت گروه ویکی که محصولات ما را از دیگر محصولات وارداتی و تولیدی داخل کشور متمایز میسازد همان کنترل کیفیت آن است که تمامی محصولات وارداتی کنترل کیفیت شده وکیفیت آن تضمینی میباشد.
از دیگر ویژگیهای گروه ویکی این است که با استفاده از تنوع محصولات وارداتی و به روز بودن وبا بهرگیری از مدیریت و برنامه ریزی و شناخت سلایق خانم های ایرانی و توجه به متد روز دنیا جهت تامین نیاز جامعه شیک پوشان ایران زمین اقدام می نماید.
گروه ویکی به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و واردات و پخش کیف وکفش زنانه و دخترانه این افتخار را دارد تا مهمترین عامل پیشرفت و توسعه خود را مواردی چون توجه به نیازهای به روز خانم ها ودخترخانمها در طراحی و انتخاب محصولات و همچنین واردات اجناس مرغوب بر اساس استانداردهای لازم و کنترل کیفیت محصولات همراه با سرویس دهی مناسب به خانم ها ذکر کرد.
جهت مشاهده مجموعه جدید و منحصر به فرد کیفهای شب عید شامل کیفهای مجلسی . کیف کلاسیک . کیف اسپرت و کیف فانتزی به بخش نمایشگاه مراجعه نمائید.
گروه ویکی آماده دریافت پذیرش و سفارش در سراسر کشور میباشد.. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفنهای گروه ویکی تماس حاصل فرمائید. 09121491766-09123544435-09121161311-44094037- com
vicygroup.com
آگهی دهنده
محمدرضا محمدیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 349282
بازدید : 6870
دسته بندی : پوشاك
آگهی دهنده
محمدرضا محمدیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com