انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مدیریت استراتژیک و مطالعات راهبردی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مرکز مشاوره مدیریت سرآمد در جهت توسعه فضای کسب و کار خدمات مشاوره ای در حوزه مدیریت استراتژیک و مطالعات راهبردی را به مدیران و صنایع محترم کشور ارایه می نماید.

در راستای جهانی شدن کسب وکار و سرعت بی سابقه تغییرات آن ، لازم است شرکت‌ها حداقل برای بقاء خود ، برنامه ها و اقداماتی را تدوین و بر آن اساس حرکت کنند تا با اتکا به آن‌ها در برنامه ریزی و جهت دهی اعمال و اقدامات خود اهتمام ورزند.
در حقیقت سازمان هایی موفق اند و به عنوان رهبر می‌ توانند در بازار خود را معرفی نمایند که بتوانند تغییرات را پیش بینی نموده و بر آن اساس برنامه ریزی و اقدام نمایند. بر این اساس سازمان ها نیازمند اجرا و ایجاد برنامه هایی هستند که بتواند تمام تلاش ها و اقدامات سازمانی را در راستای آینده و ماموریت سازمان به کار برند. یکی از ابزارهای مفیدی که می­تواند به سازمان ها کمک نماید تا اهداف و جهت گیری ها را مشخص نموده و تغییرات محیطی را هدایت نمایند ، برنامه ریزی استراتژیک است. در حقیقت برنامه ریزی استراتژیک به سازمان ها کمک می­کند تا توانمندی لازم را جهت کسب اهداف خود به دست آورند ، توانمندی ها و منابع کلیدی خود را با محیط خارجی تطبیق دهند و به طور کلی میزان مزیت رقابتی خود را در حضور و سهم خود از بازار افزایش دهند.
از این رو سازمان ها و موسسات با ماموریت های متفاوت نیازمند بهره گیری از متدولوژی های مختلفی جهت تدوین استراتژی بوده و باید از ابزارها و چارچوب های گوناگونی استفاده نمایند.
از این رو مرکز مشاوره مدیریت سرآمد با بهره گیری از زبده ترین متخصصان از دانشگاه های معتبر در زمینه مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک ، مطالعات بازار و بازاریابی و با بهره گیری از تجربیات متعدد در زمینه تدوین و اجرای برنامه ریزی استراتژیک ، تدوین و اجرای برنامه­ بازاریابی آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه های برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت راهبردی اعلام می­دارد.

مرکز مشاوره مدیریت سرآمد
ارایه دهنده مشاوره مدیریت و مهندسی سیستم در زمینه های مدیریت استراتژیک ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت فرآیندها و مدیریت بازاریابی و فروش
www.saramad.co
09397272623
09195367760
saramadco@ymail.com
آگهی دهنده
مرکز مشاوره مدیریت سرآمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 350914
بازدید : 1493
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
مرکز مشاوره مدیریت سرآمد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com