انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش مانیتور اسپیکر alesis m1 active - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مانیتور m1 active mkii اپديتي از مدل مانیتورهاي ميدان نزديك محبوب كمپاني السيس است.كابينت اين مانیتور از جنس MDF سخت با لمينت خاكستري تيره ، در ابعاد 15x8.5x10 اينچ ساخته شده است .همچنين از فيبر شيشه جهت اصلاح اكوستيكي (ميرايي) ان استفاده شده است .

يونيت بيس / ميد رنج از يك درايور 6.5 اينچي به همراه يك كوايل 1.5 اينچي بهره مي برد . توئيتر ان يك اينچ و از يك نخ ابريشمي مخصوص و به شكل گنبدي مي باشد. مخروط ووفر از فيبر كربن نان وون ساخته شده كه نسبت به ووفرهاي معمولي و مرسوم بسيار مقاومتر مي باشد. كراس اور توئيتر ان در 2kHz واقع شده است. پاسخ فركانسي اين مانیتور خطي و با تالرنس 2dB در محدوده 50Hz – 20kHz مي باشد و در محدوده 40Hz حدود 10dB پايين تر است .جهت كاليبريشن اين مانیتور اكولايزري در نظر گرفته نشده است.

مخروط ووفر توسط يك لاستيك نرم احاطه شده است و كوايل ان نيز در بخش عدسي شكل از جنس نومكس قرار دارد. ماكسيمم پيك SPL هر مانیتور 118 دسي بل در فاصله يك متري و در فركانس 80 هرتز تا 3 كيلو هرتز حدود 105 دسي بل و بيشتر از مقدار لازم براي يك مانیتور ميدان نزديك مي باشد.

داراي دو امپلي فاير مجزا درون كابينت ، يكي به توان 25 وات براي توئيتر و ديگري با توان 75 وات جهت ووفر مي باشد. نسبت سيگنال به نويز اين امپلي فايرها در خروجي 112dB است. خروجي هواي باكس اين مانیتور در جلوي ان قرار داده شده ، بنابراين نيازي به داشتن فضاي زياد در پشت ، هنگام استفاده نيست. پشت مانیتور يك ورودي كمبو (Combo Jack) با پشتيباني بالانس و غير بالانس ، گردونه كنترل ولوم ورودي ، دكمه پاور و ورودي برق قرار دارند.

تست در شرايط استاندارد نشان داد كه اين مانیتور توانايي پخش يك صداي خالص به همراه جزئيات با تونال بالانس و ايميجينگ بسيار خوب را داراست. ساختار و جنس توئيتر ان سبب مي شود تا جزئيات در فركانس هاي بالا بسيار دقيق و حقيقي شنيده شوند بدون حالت تهاجمي كه در توئيتر هاي از جنس فلز وجود دارد. همچنين فركانس هاي پايين (Bass) ان دقيق ، كنترل شده و واقعي به گوش مي رسد. جنس و ساختار اكوستيكي كابينت موجب شده صداي بيس در فركانسهاي پايين تر از 50 هرتز نيز قابل قبول باشد. رفتار صوتي اين مانیتور ان را در ليست مانیتورهاي مهم و جدي قرار مي دهد كه نمايشگر يك صداي حقيقي با جزئيات دقيق جهت دستيابي به يك ميكس خوب مي باشد كه به شما اجازه مي دهد در مدت زمان طولاني بدون خستگي گوش با ان كار كنيد. در نهايت با توجه به هزينه اي كه براي اين مانیتور مي پردازيد هر انتظاري را كه از يك مانیتور كوچك داريد براي شما براورده مي كند



آگهی دهنده
ehsan sharbati
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 352034
بازدید : 6102
دسته بندی : ادوات موسيقي
آگهی دهنده
ehsan sharbati
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com