انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بیمه آتش سوزی صنعتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بیمه آتش سوزی صنعتی

آیا می دانید حتی دارایی هایی که به نحو مطلوبی مراقبت شوند ، نیز با خطر مواجه هستند؟
بهترین مدیران فقط قادرخواهند بود از دارایی هایشان در برابر خطرات قابل پیش بینی محافظت نمایند.

از طریق خرید بیمه آتش سوزی صنعتی بار مسئولیت خطرات غیرقابل پیش بینی را بر دوش بیمه پارسیان قرار دهید.

بیمه آتش سوزی

قرارداد بیمه آتش سوزی توافقی بین شرکت بیمه و فرد حقیقی یا حقوقی که در آن شرکت بیمه پارسیان متعهد می گردد در ازای دریافت حق بیمه ، خسارت وارده به اموال منقول و غیر منقول فرد در اثر وقوع خطرات بیمه شده را جبران نماید.

آیا با بیمه آتش سوزی صنعتی آشنایی دارید؟

با بیمه آتش سوزی صنعتی بیمه پارسیان ، شما می توانید از کلیه اموال و دارایی های واحد صنعتی خود شامل ساختمان ، تاسیسات ، ماشین آلات ، موجودی کالاو ... در برابر خطرات ناشی از آتش سوزی ، صاعقه و انفجار و سایر خطرات که تحت عنوان خطرات اضافی بیمه می شوند ، محافظت نمایید.

موضوع این بیمه جبران زیان های مالی است که بر اثروقوع خطرهای بیمه شده به اموال و دارایی های مورد بیمه وارد می شود.بنابراین در بیمه نامه آتش سوزی خسارت های مالی تامین می شود ، نه خسارت های جانی.

آیا می دانید برای پرداخت خسارت های جانی ناشی از آتش سوزی و سایر حوادث در محل کار ، بیمه پارسیان خدمتی دیگر به شماارائه می دهد؟

طبق ماده 12 قانون مسئولیت مدنی ، کارفرما در قبال خسارت جانی کارکنان و اشخاص ثالث که در حین انجام کار یا به مناسبت آن به ایشان وارد گردد مسئولند ، مگر اینکه محرز شود تمام احتیاط هایی که ایجاب می نموده به عمل نیامده است.برای اینکه بتوانید از عهده جبران خسارت های جانی ناشی از آتش سوزی و سایر حوادث در محیط کسب و کار خود برآیید و نگران پرداخت این خسارتها نباشید ، می توانید از بیمه مسئولیت کارفرمای بیمه پارسیان در کنار بیمه آتش سوزی صنعتی نیز بهره مند شوید.

خطرات قابل بیمه شدن در بیمه آتش سوزی صنعتی

خطرهای اصلی:آتش سوزی، صاعقه، انفجار

خطرهای اضافی:زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله آب، ضایعات ناشی از آب وبرف، سقوط هواپیماوبالگرد، برخورد اجسام خارجی ، ترگیدگی ظروف تحت فشار صنعتی، اعتصاب ، شورش ، بلوا، شکست شیشه

ویژگی های خطرهای اصلی

· آتش سوزی می تواند به علت هریک از خطرهای اصلی رخ دهد. بنابراین در بیمه آتش سوزی بیمه پارسیان هر سه خطر قرار می گیرند، به عبارت دیگر بیمه آتش سوزی معمولی شامل خطرهای حریق ، انفجار و صاعقه است.

· خطرهای اصلی به صورت مستقل از خطرهای اضافی می توانند تحت پوشش قرار گیرند.

· معمولا شامل فرانشیز نمی شوند. یعنی در صورت وقوع حادثه خسارت وارده بطور کامل از طرف شرکت بیمه پارسیان پرداخت خواهد شد.

ویژگی های خطرهای اضافی

· هریک از این خطرهای اضافی نرخ جداگانه ای دارند که در صورت تحت پوشش قرار گرفتن، نرخ آن به نرخ پوشش های اصلی اضافه می شود.

· خطرهای اضافی مستقل از خطرهای اصلی نمی توانند تحت پوشش قرار گیرند. به عبارت دیگر اموال و دارایی های بیمه گذار ابتدا می بایست تحت پوشش خطرهای اصلی قرار گیرد تابتوانیم خطرهای اضافی را نیزبیمه کنیم.

· معمولا شامل فرانشیز می شوند.

آیا می دانید مزایای بیمه آتش سوزی اظهار نامه ای بیمه پارسیان چیست؟

امروزه پیچیدگی های واحدهای تولیدی و صنعتی ، حجم بالای مبادلات ، ورود و خروج کالا به انبارها و همچنین تورم و افزایش قیمت ها در مدت کوتاه باعث شده که صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ، نیازبه بیمه نامه ای داشته باشند تابدون نگرانی از پرداخت حق بیمه اضافی از پوشش بیمه ای کامل برخوردار باشند.بیمه نامه اظهارنامه ای که بیمه پارسیان برای موجودی انبارهای بیمه گذاران خود صادر می کند، این نیاز آنها را به خوبی برطرف می نماید. در بیمه نامه اظهارنامه ای فرد در اول دوره حداکثر موجودی را که حدس می زند در طول مدت اعتبار بیمه نامه در انبارهایش وجود داشته باشد رابیمه و حق بیمه علی الحسابی را بابت آن پرداخت می نماید. سپس در پایان هر ماه میزان موجودی واقعی انبارهایش را کتبا اعلام می نماید. بیمه پارسیان در پایان دوره بیمه نامه با توجه به موجودی های ماهانه اعلام شده توسط فرد ، اقدام به محاسبه حق بیمه قطعی بر مبنای میانگین موجودی نموده و تسویه حساب می نماید.

آیا می دانید در بیمه آتش سوزی با شرایط جایگرینی و بازسازی ، در صورتی که کل دارایی های شما در اثر وقوع حوادث بیمه شده از بین رفته باشد ، برقراری مجدد آن ها به طور کامل امک
آگهی دهنده
مجيد زارعي
  • قیمت : قابل محاسبه با توجه به شرایط مشتری
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران بزرگراه حکیم بعد از پل اشرفی اصفهانی خیابان سهیلی قهرودی خ خجسته پور پلاک 14 واحد9
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 352417
بازدید : 3287
دسته بندی : بيمه
آگهی دهنده
مجيد زارعي
  • قیمت : قابل محاسبه با توجه به شرایط مشتری
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران بزرگراه حکیم بعد از پل اشرفی اصفهانی خیابان سهیلی قهرودی خ خجسته پور پلاک 14 واحد9
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com