انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

عینک شنای طبی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
عینک طبی و نمره دار شنا
عینک شنای طبی و نمره دار
عینکهاي شنا مخصوص افراد نزديك بين از شماره -2 تا -5 .
شايد تا حالا اين فرصت برايتان پيش امده كه از طرف دانشگاه يا دبيرستان ويا در قالب يك تفريح خانوادگي به سفري كوتاه رفته باشيد. معمولا مقصد اين سفرها جايي نزديك رودخانه يا دريا مي باشد. اگر از عینک استفاده مي كنيد طبیعتا نمي توانيد به راحتي وارد اب شده به علت اينكه فواصل كمي دور در نظرتان تيره و تار ديده مي شود اعتماد به نفس شما كمرنگ شده و از شنا كردن صرف نظر مي كنيد در حالي كه اين حق شماست كه از امكانات موجود نهايت استفاده را ببريد.
يا اينكه دانشجوي رشته تربيت بدني هستيد و به علت نزديك بيني در استخر راحت نيستيد و شنا را ياد نميگيريد اين عینک را يراي شما پيشنهاد ميكنيم.
مشكلاتي كه در بالا ذكر شد در استخر نيز گريبانگير شما مي شود. در هنگام ورود به استخر شما فواصل كمي دور را نمي بينيد. ساعت استخر برايتان يا واضح نيست و يا نمي بينيد. حتي ياد گرفتن شنا براي شما مشكل خواهد بود چونكه حركاتي كه مربي شنا در حين اموزش انجام ميدهد مثلا حركت "شناور بودن" را به خاطر اينكه در زير سطح اب انجام ميشود شما به طور واضح نمي بينيد و در نتيجه شنا را يا ياد نمي گيريد يا دير ياد خواهيد گرفت. از همه مهمتر اينكه چون شما از حضور در محيط استخر به خاطر مشكلاتي كه از نظر ديد داريد خرسند نبوده و علاقه شما به ورزش مفرح شنا كم ميشود
با استفاده از اين عینکها افراد نزديك بين ميتوانند همانند ساير افراد به راحتي شنا را ياد گرفته و اعتماد به نفس خود را باز يابند. همچنين با توجه به ناراحتي هايي كه استفاده از لنز دامن گير افراد نزديك بين ميشود اين نوع عینکها توصيه ميشود. اين نوع عینکها از نظر شكل ظاهري كاملا شبيه عینکهاي شنای معمولي ميباشد و ديگر نيازي به استفاده از لنز در استخر نيست.
- برند تجاري از اين عینک هاكه موجود مي باشد.1- مدل Nike.
توجه مهم:
1- اين عینک ها از مبادي قانوني وارد كشور شده است.
2- داراي تائيديه از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران مي باشد.
نحوه تحويل:
1- پست
سوالات متداول:::
1- شماره هاي موجود 2و3و4و5
2- تمام هزينه ها قبل از ارسال دريافت ميشود

براي اطلاع از نحوه خريد لطفا با شماره 09391461077 تماس بگيريد.
-براي ارسال به شهرستان هاي فاقد نمايندگي با شماره 09391461077 تماس بگيريد.
نكته مهم: براي حفظ طول عمر بيشتر لايه ضد مه عینک بايد از هرگونه تميز كردن عینک با پارچه يا دست و يا چيز زبر خودداري كنيد. بعد از اينكه لايه ضد مه به كلي از بين رفت ميتوانيد از اسپري ضد مه استفاده كنيد كه در عینکهاي شنای معمولي امري رايج است.
ياهو مسنجر :import.export70@yahoo.com



آگهی دهنده
کامیار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 353490
بازدید : 4230
دسته بندی : لوازم ورزشي
آگهی دهنده
کامیار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com