انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طرح توجیهی و سرمایه گذاری پمپ بنزین cng - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ارائه انواع طرح توجیهی و سرمایه گذاری در ساخت پمپ بنزین و CNG و مجتمع هاي خدمات رفاهي و گردشگري ممتاز در سراسر ايران ، شامل مطالعات فاز صفر و بررسي هاي اقتصادي با قابليتهاي ممتاز در اخذ تسهيلات و حمايت هاي دولتي

طرح هاي مذكور در سه گروه زير ارائه مي گردد :

گروه 1- مجتمع هاي خدمات خودرو در سطح شهرها شامل جايگاههاي مدرن و ممتاز سوخت بنزین و سوخت جديد گازوئيل يورو 4 و تعميرگاههاي مجاز و مدرن و كارواش ها و لوازم خودرو شامل يدكي ، لوكس ، لاستيك و روغن و كلا تمامي ابشنهاي مربوط به خودرو و مراكز معاينه فني خودرو و نمايشگاههاي مدرن خودرو

اين طرح ها در زمينهاي بالاي 5000 متر درداخل محدوده شهري قابل اجرا بوده و كلاس و استاندارد اين مجتمع ها تماما ممتاز بوده و به نوبه خود در هر شهري منحصر به فرد ميباشد و با اخرين استاندارد هاي روز رقابت خواهد داشت .

گروه 2- مجتمع هاي سوخت رساني و خدمات رفاهي و گردشگري درسطح جاده ها و ازاد راههاي كشور شامل جايگاههاي مدرن و ممتاز سوخت شامل انواع بنزین و گازوئيل و سوختهاي جديد و ارائه انواع خدمات خودرو و انواع رستوران و فست فود و ..... و مراكز اقامتي و رفاهي و امدادي و .... شامل تمامي خدمات قابل ارائه به مسافر و بار در مسيرهاي بين شهري

اين طرح ها در زمينهاي بالاي 10000 متر در خارج از محدوده شهرها و با حفظ حريم لازم از ساير مجتمع هاي خدماتي قابل اجرا بوده و كلاس و استاندارد اين مجتمع ها تماما ممتاز بوده و به نوبه خود در هر شهري منحصر به فرد ميباشد و با اخرين استاندارد هاي روز رقابت خواهد داشت .

اين جايگاهها و مجتمع هاي خدماتي و رفاهي با بالا ترين استانداردهاي روز طراحي شده و به جهت ارتقاء شديد سطح خدمات در جاده ها و افزايش شديد ضرايب ايمني در بار و مسافر و همچنين ايجاد اشتغال پايدار در هر منطقه اي به عنوان مجتمع هاي خدماتي ممتاز و برتر در هر استاني مورد حمايت سازمان گردشگري و راه و ترابري و ساير ادارات و نهادهاي دولتي بوده و توان جذب اعتبارات عمراني از استان و تسهيلات ارزان قيمت دولتي و زودبازده را در هر پروژه اي دارا ميباشند.

گروه 3 - جايگاههاي متوسط و كوچك شهري با ساخت مدرن و طراحي بهينه جهت استفاده از حداكثر مساحت زمين در سطح شهرها

با توجه به قيمت و ارزش ويژه زمين در داخل شهرها و بخصوص كلان شهرها اين طرحها به صورت كاملا مدرن و با حداكثر بهره وري از زمين صورت ميگيرد و به نوبه خود در تمامي شهرهاي ايران منحصر به فرد بوده و در ساختار درجه بندي شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران به اين طرح ها درجه ممتاز با حداكثر سود فروش يا كارمزد ممتاز تعلق خواهد گرفت .

از طرف دستگاههاي دولتي جهت اجراي گروه دوم زمين از 10000 متر تا 70000 متر به صورت تقريبا رايگان به سرمایه گذاراني كه از بودجه مناسب برخوردار باشند ارائه مي گردد .

ميزان سرمایه اوليه براي ورود به چنين پروژه هايي حداقل 200 ميليون تومان براورد ميشود و به جهت برنامه ريزي منسجم و سازمان دهي شده اين كنسرسيوم در صورت وجود سرمایه اوليه وايجاد حداقل 30% زيرساخت لازم ، تحقق اعتبارات و تسهيلات كلان براي چنين پروژه هايي حتم به يقين بوده و بهره برداري فاز به فاز يا نهايي چنين پروژه هايي ممكن و حتمي خواهد بود.

پس از اتمام ساخت اين طرحها براي انها سند مالكيت شش دانگ و شخصي صادر شده و به جهت انتقال زمين منابع طبيعي يا زمين مسكن و شهرسازي به نام سرمایه گذار و تملك قطعي زمين و پروژه اجرا شده در ان ، مبالغ بسيار اندكي توسط سيستم دولتي اخذ مي گردد .

گروه پروژه با تكيه بر شناخت و اشنايي كامل بر مراحل صدور مجوزات لازم و طراحي و اجراي انواع سازه هاي سوخت رساني و خدمات رفاهي و همچنين شرايط اخذ تسهيلات ارزان قيمت دولتي در سراسر كشور ، توان ارائه انواع طرح هاي توجیهی پمپ بنزین و CNG شامل مطالعات فاز صفر و بررسي هاي اقتصادي با قابليت هاي ممتاز در اخذ تسهيلات كلان دولتي را دارا مي باشد.

......................................

سرمایه گذاری پر سود و بدون ريسك

ساخت پمپ بنزین يا خريد جايگاههاي درجه 2 و 3 و يا بدون درجه و ارتقاء انها به درجه ممتاز بدون هيچ ريسكي در سرمایه گذاری به سادگي ارزش افزوده بسيار مطلوبي را ايجاد مينمايد و با روند جاري در افزايش قيمت سوخت و افزايش چشم گير كارمزدها ، درامد جايگاههاي سوخت رساني نسبت به سابق با رشد عالي مواجه بوده و سرمایه گذاری در اين حوزه را 100% تضميني و كاملا اقتصادي نموده است .

اين كنسرسيوم جهت بارز شدن ابعاد مختلف سرمایه گذاری در حوزه فروش فراورده ه
آگهی دهنده
گرو.ه پروژه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 354494
بازدید : 5022
دسته بندی : صنعت
آگهی دهنده
گرو.ه پروژه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com