انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تاثیر آب یونیزه قلیایی بر پوسیدگی دندان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مشکلات دهان و دندان امروزه یکی از رایج ترین مشکلات مردم در سرتاسر جهان است. با توجه به نوع تغذیه، عادات غلط و عدم به کارگیری صحیح روش های بهداشتی ، معضلات دندان هنوز هم وجود دارد.از جمله عادات غذایی مناسب تغییر آب آشامیدنی و ارتقاء آن به بهترین نوع آب یعنی آب یونیزه قلیایی می باشد .
پوسیدگی دندان نوعی بیماریست که بافت سخت دندان در اثر ترشح اسید از باکتریهای پوسیدگی زا (عمدتا استرپتوکوک موتان ) مواد معدنی کلسیم و فسفر را از دست داده و بتدریج از بین می روند. پوسیدگی دندان مرحله غیر قابل برگشت در فرآیند حل شدن مواد معدنی مینا توسط اسید محسوب شده و اگر پوسیدگی دندان به موقع متوقف و جایگزین نشود و پوسیدگی به ریشه دندان برسد نیاز به درمان ریشه یا عصب کشی می باشدو در موارد شدیدتر نیاز به کشیدن دندان است . آب یونیزه قلیایی علاوه بر دارا بودن انواع املاح معدنی کلسیم و منیزیم و... بعلت قلیایی بودن باعث تعادل سازی و از بین بردن محیط اسیدی دهان خواهد شد.
دستگاه تصفیه کننده آب (کی وای کی) علاوه بر تولید آب یونیزه قلیایی مناسب نوشیدن که املاح مورد نیاز بدن را تامین می کند و اکسیژن و آنتی اکسیدان فراوان دارد تولید کننده آب اسیدی مناسب برای بهداشت دهان و دندان نیز می باشد به این صورت که با پی اچ مناسب برای مسواک زدن باعث جرم زدایی کامل می گردد . مسواک کردن دندانها توسط مسواک و آب اسیدی کی وای کی مناسب با روش صحیح در مدت زمان مناسب برای حذف پلاک میکروبی بسیار تاثیر گذار است. ذکر این نکته لازم است که پلاک میکروبی با رسوب نرم سفیدی که روی دندان می‌نشیند و قابل دیدن می‌باشد، متفاوت است. این رسوبات سفید رنگ به آسانی با آب شسته می‌شود. ولی پلاک میکروبی قابل دیدن نیست و بی‌رنگ است . سلامتی دندانهای خود را با نوشیدن آب یونیزه قلیایی و شستشوی دهان و دندان بوسیله آب اسیدی دستگاه کی وای کی تضمین کنید تا هیچگاه از پوسیدگی و خرابی دندان رنج نبرید. و فقط با یک تماس با شرکت ویـــــژن سلات قرن تنها نمایندگی انحصاری کی وای کی در ایران اطلاعات کاملتر را بصورت رایگان دریافت کنید.
آدرس ایمیل :vision_salamat@yahoo.com
www. kykiran.com
Tel:021-22755067-9
آدرس:خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3
آگهی دهنده
VISION
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 367973
بازدید : 2903
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
VISION
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان ولیعصر-بالاتر از زعفرانیه-روبروی باغ فردوس-جنب بانک سامان-پلاک2944-طبقه 2-واحد3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com