انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

موبایل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
از سری گوشی های آی میت می باشد که به تکنولوژی باند چهارگانه GSM و EDGE مجهز است. این گوشی ابعادی برابر با 14.5×67.5×126 میلی متر دارد و وزن آن نیز 160 گرم است. در این گوشی می توانید تمام قابلیت های لازم به جز GPS و 3G را ببینید. صفحه کلید آن یک صفحه کلید QWERTY است. به سیستم WiFi 802.11b/g، دوربین 2 مگاپیکسلی و بلوتوث 1.2 نیز مجهز می باشد. این گوشی به عنوان یکی از گوشی های با کاربری یک کامپیوتر جیبی، بسیار خوش ساخت و محکم است. صفحه نمایش آن نیز یک صفحه نمایش 2.4 اینچی 240×320 پیکسلی است که می تواند حداکثر 65.000 رنگ را نمایش دهد.
مشخصات کلی :
فرم گوشی : ساده - وزن : 160 گرم
پردازنده: TI OMAP 850 200MHz
حافظه: - RAM 64 MB - ROM 128 MB - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: GPRS - WLAN - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Resistive Touchscreen - اندازه 2.5 اینچ - 320x240 65000 رنگ
دوربین: 2 مگاپیکسل
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Microsoft Windows Mobile نسخه 5.0 PocketPC - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: هنذزفری - باتری 1200 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 150 ساعت - زمان مکالمه 4 ساعت


JAQ3 از سری گوشی های آی میت می باشد که به تکنولوژی باند چهارگانه GSM و EDGE مجهز است. این گوشی ابعادی برابر با 14.5×67.5×126 میلی متر دارد و وزن آن نیز 160 گرم است. در این گوشی می توانید تمام قابلیت های لازم به جز GPS و 3G را ببینید. صفحه کلید آن یک صفحه کلید QWERTY است. به سیستم WiFi 802.11b/g، دوربین 2 مگاپیکسلی و بلوتوث 1.2 نیز مجهز می باشد. این گوشی به عنوان یکی از گوشی های با کاربری یک کامپیوتر جیبی، بسیار خوش ساخت و محکم است. صفحه نمایش آن نیز یک صفحه نمایش 2.4 اینچی 240×320 پیکسلی است که می تواند حداکثر 65.000 رنگ را نمایش دهد.
JAQ3 از پلاستیک ساخته شده و مشکی رنگ است. اندازه بزرگی دارد و ضخامت آن نیز 14.5 میلی متر می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که آی میت JAQ3 باریک ترین گوشی با کاربری یک کامپیوتر جیبی است که تاکنون ارائه شده است. دکمه های این گوشی نیز چیدمان بسیار خوبی دارند به طوری که به راحتی می توانید تنها با یک دست نیز با آن کار کنید و مشکلی در نگه داشتن گوشی نخواهید داشت. نور پس زمینه صفحه کلید آن نیز حدود 5 ثانیه عمر می کند. یعنی با فشار دادن هر یک از کلیدهای گوشی می توانید مطمئن باشید که نور پس زمینه آن 5 ثانیه طول می کشد. این نور نقره ای رنگ است و به محض روشن شدن آن می توانید تضاد رنگی جالبی را با کلیدهای مشکی رنگ گوشی شاهد باشید.
لامپ LED گوشی در قسمت بالای آن قرار گرفته است. این لامپ به محض اتصال گوشی به شبکه با نور سبز رنگ و هنگامی که گوشی در حال شارژ شدن باشد با نور قرمز رنگی شروع به چشمک زدن می کند. صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی نیز یک صفحه نمایش بزرگ 2.4 اینچی است که از نوع TFT می باشد. شایان ذکر است که عملکرد این صفحه نمایش بسیارخوب و سریع است و حروف به نمایش درآمده بر روی آن به خوبی قابل خواندن می باشند.
دکمه اسکرولی گوشی بر روی لبه سمت چپ آن قرار دارد (توجه داشته باشید که با فشاردادن آن، کارکردها فعال می شوند). کلید Power، درگاه مشترک شارژر و mini USB و مبدل 2.5 میلی متری هدست استریوی گوشی در سمت راست آن قرار گرفته اند. شیار مخصوص کارت حافظه MicroSD و پورت IR گوشی در قسمت بالای گوشی قرار گرفته است. همان طور که در تصاویر مربوط به گوشی مشاهده می کنید، لنز دوربین نیز در قسمت پشت گوشی قرار دارد.
JAQ3 گوشی همراهی است که به تکنولوژی باند چهارگانه GSM مجهز است و شبکه های 850/900/1800/1900MHz را پشتیبانی می کند. همچنین، این گوشی به GPRS و EDGE نیز مجهز است. البته این گوشی برای پوشش های UMTS و HSDPA از 3G پشتیبانی نمی کند. JAQ3 نیز مانند دیگر گوشی های با کاربری کامپیوترجیبی، به مرورگر Internet Explorer و Outlook مجهز است و به شما امکان می دهد برنامه ها و نرم افزارهای مختلفی را بر روی آن نصب کنید.
کیفیت برقراری مکالمه های این گوشی در حد متوسط به بالا است. البته ترجیح داده می شد که صدا با شفافیت بهتر و بیشتری دریافت شود و نویز کمتری داشته باشد. بیشتر کاربران این گوشی از این موضوع ناراحتند که حین صحبت کردن، اکوی صدای خودشان را می شنوند. این امر می تواند به این علت باشد که میکروفون گوشی کمی بالا و نزدیک بلندگوی آن قرار گرفته است.
حافظه داخلی JAQ3 یک حافظه 64 مگابایتی است که میزان حافظه قابل استفاده آن 32 مگابایت است و می توانید اطلاعات، فایل ها و برنامه های مورد نظرتان را در آن ذخیره نمایید. این
آگهی دهنده
رشید تقوایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 370212
بازدید : 1420
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
رشید تقوایی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com