انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اینترنت سکیوریتیavg2012 - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اغلب محصولات امنيتي كامپيوتر شما را كند مي كند ؛ AVG اینترنت سكيوريتي 2012 با سرعت بخشيدن به دانلود فايل هاي حجيم سرعت كامپيوترتان را افزايش مي دهد. بالا امدن سريعتر و پشتيباني از ويديوهاي فلش و HD بدان معناست كه شما مي توانيد از ديدن فايل هاي ويديويي انلاين همچون يوتيوب بيش از پيش لذت ببريد.
محافظت انتي ويروسي كه به طور خودكار به روز مي شود تا از شما در برابر تهديدات دايمي حفاظت كند. همانگونه كه هكرها هر روز روش هاي تازه اي به وجود مي اورند ، ازمايشگاه هاي تحقيقاتي AVG نيز همواره با بررسي اطلاعات وب تمهيدات دفاعي تازه اي جهت محافظت خودكار از سيستم شما به كار مي گيرند.
اين سيستم اتصال كامپيوتر شما را جهت نقل و انتقال محتوا افزايش مي دهد.اين سيستم با افزايش سرعت دانلود فايل هاي باينري ، توقف ها و تاخيرها را در زمان تماشاي ويديوهاي يوتيوب كاهش مي دهد. شتاب دهنده ي AVG در حالت تنظيمات پيش فرض و زماني كه كامپيوترتان را روشن مي كنيد فعال است.

زندگيتان را با ديگران در فيس بوك سهيم شويد نه ويروس هايتان را

هنگامي كه سيستم شما توسط AVG محافظت مي شود ، مي توانيد با دوستان خود در فيس بوك و ديگر شبكه هاي اجتماعي با اسودگي خاطر در ارتباط باشيد با علم بر اين كه هر صفحه اي كه باز مي كنيد و هر لينكي كه كليك مي كنيد از لحاظ امنيتي بررسي شده است. هرگز لينك الوده اي از دوستانتان نخواهيد داشت و شما نيز لينك الوده اي براي انها ارسال نخواهيد كرد.

امنيت در وبگردي و جستجو در وب
شما مي خواهيد در وب بگرديد و جستجو كنيد اما نمي خواهيد وارد يك ويسايت الوده شويد. AVG با هشدار دادن شما را از ورود به اينگونه سايت ها باز مي دارد.

بازي و وبگردي بدون وقفه
به بازي و وبگردي هاي خود مشغول باشيد بي انكه چيزي مزاحمتان شود.اسكن ها در زماني كه شما با كامپيوترتان كار نمي كنيد انجام مي شود و البته AVG از زماني كه شما مشغول بازي هستيد مطلع بوده و براي اينكه وقفه اي در بازي شما ايجاد نشود در پس زمينه به وظيفه ي خود عمل مي كند.

فايروال پيشرفته AVG(AVG Enhanced Firewall)
فايروال پيشرفته AVG با بررسي دقيق اطلاعات بر روي هر پورت شبكه ، شما را از حملات احتمالي محافظت مي كند. زماني كه فايروال تلاش براي نفوذ هكري را تشخيص مي دهد فوراً ان را بلوكه كرده و اطلاعات محرمانه ي شما را از حملات وارده امن نگه داشته و در عين حال زماني كه نرم افزار الوده اي كنترل كامپيوتر شما را در دست گرفته است و باعث اسيب رساندن به كامپيوتر ديگران مي شود از رد و بدل شدن اطلاعات شما جلوگيري مي كند.
ضمناً فايروال پيشرفته ي AVG با داشتن قابليت "كشف نفوذ هوشمند" امنيت شبكه هاي بي سيم و سيمي خانگي شما را تامين مي كند.
چيزي فراتر از يك انتي ويروس عادي ، اینترنت سكيوريتي AVG در هنگام خريد اینترنتي و انجام امور بانكي از اطلاعات هويتي شما محافظت مي كند. ديوار اتشين يا فايروال AVG از هرگونه حمله اي شما را مصون و در عين حال امنيت اطلاعات شخصي كه به صورت انلاين درج مي كنيد را تامين مي كند.

اسكنر ايميل AVG (AVG Email Scanner)
اين سيستم با بررسي فايل هاي ضميمه ي ايميل ها و لينك هاي ارسالي داخل ايميلي ، در صورت تشخيص تهديد ، راه اين ايميل ها را به صندوق ورودي شما مي بندد و شما را از اسيب انها در امان نگه مي دارد. اسكنر ايميل AVG به صورت يك افزونه (Plug-in) براي برنامه هايي چون مايكروسافت اوت لوك 2010 و يا به صورت اسكنر ايميل شخص براي حساب هاي كاربري كه از POP3 و SMTP استفاده مي كنند فعال مي شود.

اسكن هوشمندانه ي AVG (AVG Smart Scanning)
تكنولوژي اسكن كردن هوشمند سبك وزن و چابك ما هنگامي كه با كامپيوترتان كار نمي كنيد در حالت "حساسيت بالا" قرار مي گيرد و به محض اينكه موس را تكان دهيد و يا دكمه اي از كيبورد را لمس كنيد فوراً به حالت حساسيت پايين نزول مي كند. اين ويژگي هوشمند اسكن با ناديده گرفتن فايل هاي بي خطري كه پيش تر اسكن نموده ، زمان مورد نياز براي اسكن را تا حد قابل ملاحظه اي كاهش مي دهد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت www.avgiran.com مراجعه و يا با شماره تلفن هاي 77250846-77622691-09125857684 تماس حاصل فرماييد.



آگهی دهنده
شرکت نوین چشم انداز شبکه
  • قیمت : 35000هزار تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران،ابتدای سهروردی جنوبی،خیابان حسام زاده حجازی غربی،پلاک 24،واحد5
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 372021
بازدید : 1624
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت نوین چشم انداز شبکه
  • قیمت : 35000هزار تومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران،ابتدای سهروردی جنوبی،خیابان حسام زاده حجازی غربی،پلاک 24،واحد5
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com