انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محصولات سری Perfect16

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
Perfect 16 تنها سیستم پاکسازی هوا است که می تواند در کانال های تهویه ساختمان نصب شود و بیش از %95 از ذرات میکرونی معلق در هوا را بدون کاهش در جریان هوا جذب کند.

Perfect16 با استفاده از فن آوری الیاف بسیار ریز و طراحی V2 کامل ترین سیستم تصفیه هوا کانالی برای استفاده در محیط های تجاری و نیمه صنعتی است. این محصول می تواند بر روی هر نوع کانال سیستم های تهویه مطبوع نصب شود.

معنای MERV چیست؟

راندمان فیلتراسیون در اکثر فیلترهایی که بر مبنای جذب مکانیکی ذرات عمل می کنند، طی دوره عمر و با جذب ذرات بیشتر، افزایش پیدا می کند. بنابراین آنچه که به عنوان راندمان جذب یک فیلتر عنوان می شود، در واقع میانگینی از راندمان در زمان های مختلف کارکرد است. بر این مبنا، روش های سنجش کارایی فیلتر نیازمند سپری شدن زمان های طولانی هستند.

انجمن مهندسین سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع آمریکا (ASHRAE) بعنوان جایگزینی برای این روش سنجش کارایی فیلترهای هوا، پیشنهاد کرده است که فیلترها بر اساس کارایی در پایین ترین نقطه را رده بندی شوند. بدین ترتیب مصرف کننده می داند که حداقل راندمانی که از یک فیلتر باید انتظار داشته باشد چقدر است؛ که در اکثر موارد این حداقل راندمان مربوط به زمانی است که فیلتر به تازگی نصب شده است.

MERV (مخفف عبارت Minimum Efficiency Reporting Value) یک مقیاس عددی از 1 تا 16 است که به راندمان فیلترهای هوا نسبت داده می شود. بیشترین مقدار MERV مربوط به فیلترهایی است که بیشترین راندمان را دارند و کمترین مقادیر به فیلترهایی داده می شوند که راندمان جذب پایینی دارند. فیلترهای با MERV بیشتر از 14 معمولا در محیط های حساس نظیر بیمارستان ها استفاده می شوند. طبیعی است که با بالاتر رفتن مقدار MERV یک فیلتر، میزان مقاومت فیلتر در برابر جریان هوا هم افزایش پیدا کرده و افت فشار در مسیر هوپیدا کند.

PERFECT 16؛ بالاترین مقدار MERV با کمترین افت فشار

تا پیش از ورود Perfect 16 به بازار هیچ سیستم تهویه هوایی به این رتبه بسیار بالا در جذب ذرات معلق دست نیافته بود . علاوه بر راندمان، افت فشار و کاهش جریان هوا نیز از پارامتر های مهم در سیستم تصفیه هوا محسوب می شود. فیلتر های رایج در بازار، جریان هوای سیستم مرکزی تهویه را حتی تا 50 % نیز کاهش می دهند و در نتیجه سیستم سرمایش و گرمایش برای اینکه محل مورد نظر شما را سرد یا گرم کند باید زمان و انرژی بیشتری صرف کند. در مقابل سیستم های Perfect 16 بالاترین میزان راندمان تصفیه هوا را با کمترین افت فشار، ممکن می سازند. لذا این سیستم ها علاوه بر پاکسازی هوای محیط های داخلی ، راندمان تجهیزات تهویه مطبوع را نیز افزایش می دهند.

Perfect 16 تمام آلاینده های معلق در هوا شامل ذرات آلرژی زا، باکتری ها، گرد و غبار، گرده گیاهان و ... را از هوای محیط حذف می کند. Perfect 16 یک محصول کامل و بی نقص برای کاربرد در بیمارستان ها ، محیط های بهداشتی و درمانی ، مجتمع های مسکونی و اداری و ... و هر جایی که کیفیت هوا برای افراد اهمیت دارد می باشد.
آگهی دهنده
بهین میتراک
  • قیمت : برای دریافت تعرفه با بهین میتراک تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 375457
بازدید : 1471
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
بهین میتراک
  • قیمت : برای دریافت تعرفه با بهین میتراک تماس بگیرید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com