انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نمايندگي باسكول توزين الكتريك

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تمایز درخور توجه سازه های بتنی در مقایسه با دیگر سازه ها، قیمت تمام شده پایین‌تر، کیفیت و استحکام بالاتر و ...، گروه توزین الکتریک را بر آن داشت تا با انجام مطالعات گسترده و اخذ مشاوره های لازم از متخصصین فن در صنعت و دانشگاه، اقدام به انتقال تکنولوژی ساخت سیستم های توزین علی الخصوص باسکول های جاده ای از کشورهای چک و آلمان نموده و این باسکول های منحصر به فرد را باسکول مرکب بنامد .

پتانسیل علمی و فنی موجود در شرکت در سایه گرایش های متعدد مهندسین باعث شد که مشخصات فنی دریافتی بهینه سازی شده و به فضل خداوند متعال در حال حاضر این باسکول ها در سری های مختلف 3 الی 7 و به تعداد انبوه و در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. زمان تقریبی نصب این نوع باسکول ها با در نظر گرفتن نصب فونداسیون پیش ساخته 3 روز است.



شرکت توزين الكتريک در جهت کاهش هزينه تمام شده خريد باسکول و در عين حال پائين آوردن زمان نصب و راه اندازی اقدام به توليد باسکولهای كاملاً استاندارد تمام بتن با فونداسيونهای پيش ساخته براي اولين بار در کشور و خاورميانه نموده است. اين شرکت در افزايش كيفيت ارايه شده و حرکت همسو با تکنولوژی روز جهانی، ارتباط تنگاتنگ با مراکز معتبر علمی داخلی و خارجی داشته و بدين منظور با مطالعات وسيع به اصلاح مواد مصرفی افزودنی، استقرار سيلوهای ذخيره سيمان، استقرار دستگاه ايستگاه مرکزی بتن (بچينگ پلانت)، بهينه سازی قالب‌ها، استفاده از انواع و اقسام برش و خم ميلگرد، انواع و اقسام ويبراتورهای برقی و بنزينی، تجهيزات مختلف تسطيح بتن و انواع دستگاه‌های جوش، انواع جرثقيل‌های سنگين و فوق سنگين دروازه‌ای و وسايل حمل و نقل داخلی، پرداخته است، علاوه بر آن آزمايشگاه‌های متنوعی همچون آزمايشگاه بتن و آزمايشگاه سيستم‌های الکترونيک نيز در كارخانه فعال هستند. جهت استحکام سازه‌های بتنی پيش ساخته عليرغم استمرار رطوبت لازم در کليه مراحل توليد پس از ساخت، آنها را در استخرهای مختلف غوطه ور می‌گردد و کليه عمليات ساختمانی و فونداسيون باسکولهای مزبور توسط شرکت با استفاده از ابزارهای لازم مهندسی صورت می پذيرد.




مزایای باسکول های مرکب نسبت به سایر باسکول ها:



قیمت تمام شده پایین تر :

با توجه به اینکه در این نوع باسکول ها پلاتفرم از جنس بتن مسلح عمل آوری شده (تحت شرایط کنترل شده) می باشد نسبت به سایر پلاتفرم ها فلزی و . . . قیمت تمام شده کمتری دارد از طرفی با وجود فونداسیون های پیش ساخته هزینه تمام شده این باسکول ها تا 35 درصد کمتر از انواع دیگر می باشد.



کیفیت و استحکام بالاتر:

عمر مفید این باسکول ها از سری 5 تا 7 بدون نیاز به تعمیرات اساسی بین 10 تا 50 سال می باشد و همچنین گارانتی سازه این باسکول‌ها از سری 3 الی 7 بین 1 تا 10 سال می باشد.



مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی و محیطی:

این باسکول مقاومت بهتری در مقابل عوامل جوی از قبیل رعد و برق، رطوبت زیاد، بارندگی، یخ زدگی و . . . داشته و در نتیجه نیاز به خدمات پس از فروش، تعمیرات و نگهداری را به حداقل رسانده و کارایی باسکول را افزایش می دهد.



ضریب انتقال دمای کمتر:

این ویژگی تجهیزات الکترونیک را در مقابل تغییرات ناگهانی دما در طول زمان مصون نگهداشته و باعث کاهش خطای اندازه گیری می گردد.



پایداری بیشتر نسبت به ضربه های وارده:

این ویژگی بدلیل وزن بیشتر این نوع باسکول ها بوده و موجب افزایش عمر کارکرد لودسل ها میگردد.



انتقال تکنولوژی طراحی و ساخت از اروپا:

کلیه باسکول ها و محصولات ساخته شده توسط گروه توزین الکتریک تحت لیسانس شرکت سارتوریوس آلمان و با همکاری شرکت لسیکو چک طراحی و ساخته می شود.

زیر گروههای مرتبط

باسکول داخل زمین


باسکول روی زمین
آگهی دهنده
شهاب الدين شهابي
  • قیمت : مناسبترين قيمت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ميدان فرزانه(ايستگاه انزلي) جنب مبل نايس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 376604
بازدید : 3045
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شهاب الدين شهابي
  • قیمت : مناسبترين قيمت
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ميدان فرزانه(ايستگاه انزلي) جنب مبل نايس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com