انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نرم افزار هوشمند فارسي آموزش زبان انگليسي sweet 3

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نرم افزار هوشمند فارسي آموزش زبان انگليسي sweet 3.1

خودآموز زبان انگلیسی ویژه فارسی زبانان SWEET ENGLISH خود آموز زبان انگليسي است که بطور کامل در ايران و با تو جه به نيازهاي ايرانيان جهت آموزش زبان انگليسي و در يک بسته شامل چهار CD عرضه شده است .

اين مجمـــــوعه شامل دوره کامل کتابهـــــاي Interchange Third Edition دانشـــگاه کمبريج و Tactics For Listening دانشگاه آکسفورد مي باشد و مجموعه مطالب آموزشي ۱۶ ترم زبان انگليسي را در بر مي گيرد.

مجموعه Sweet English از ۶۴ درس تشکيل و هر درس شامل سه بخش است و هر بخش شامل ۹ زير مجموعه به شرح ذيل مي باشد .

Conversation (مکالمه)

کل مجموعه شامل ۱۲۸ مکالمه کوتاه با لهجه آمريکايي همراه با متن انگليسي و ترجمه فارسي است و هر يک از جملات مکالمه را مي توان به تنهايي انتخاب و براي چندين مرتبه پخش کرد.

در بخش سوم هر قسمت مکالمات بصورت فيلم مي باشند. فيلمها داراي متن و با لهجه امريکايي و همراه با متن انگليسي و ترجمه فارسي مي باشد. هر يک از جملات فيلم را مي توان به تنهايي انتخاب و براي چندين مرتبه پخش کرد.... توضيحات بيشتر در ادامه مطلب



اين مجموعه شامل 4 سي دي ميباشد.

قيمت : 15، 900 تومان

همين امروز خريد كنيد و از 15 در صد تخفيف ويژه برخوردار شويد.

جهت سفارش اینترنتی این محصول و اطلاعات بيشتر درباره محصول لینک زیر را در آدرس بار مرورگر خود کپی نمایید و کلید اینتر را بزنید.

http://shop.molazem.com/language/4529-interchange.html

جهت سفارش تلفنی این محصول با تلفن 09358389890 تماس حاصل فرمایید و يا اينكه نام محصول را بهمراه آدرس پستي و كد پستي و نام خود به شماره ذكر شده پيامك كنيد.

سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.کلیه محصولات دارای پشتیبانی و گارانتی تعویض می باشند.






Role Play (ايفاي نقش)

کاربر مي تواند در تمام ۱۲۸ مکالمه و ۶۴ فيلمي که در مجموعه Sweet English گنجانده شده است بجاي هر يک از شخصيتهاي مکالمات يا فيلمها قرار گيرد و ايفاي نقش بکند و با ضبط صداي خود و گرفتن نقش هنرپيشه ها در فيلم و صحبت بجاي آنها این امکان در اختیار کاربر قرار دارد تا گويش خود را تقويت نماید و در محيطي مشابه محيط طبيعي به انگليسي سخن بگويد. پس از پايان مکالمات کاربر قادر خواهد بود با پخش مکالمه ، صداي خود را گوش دهد و با صداي اصلي مقايسه کند و در صورت تمايل چندين مرتبه عمل مقايسه را تکرار نماید. همچنین کاربر مي تواند با انتخاب شخصيتهاي ديگر مکالمه يا فيلمها بجاي اشخاص يا هنرپيشه هاي ديگر نيز سخن بگويد.

Listening (درک مطلب شنيداري)

در مجموعه Sweet English بيش از ۱۸۰۰ تمرين صوتي و تصويري جهت تقويت درک مطالب شنيداري در چهار قالب مختلف وجود دارد. در قالب جدولي کاربر با شنيدن مکالمات فضاهاي خالي داخل جدول را با توجه به مکالمات شنيده شده پر مي کند و در آخر با در دست داشتن کليد جوابها مي تواند به درستي يا نادرستي جوابهاي خود پي ببرد.

در قالب انتخاب بين دو عکس کاربر با شنيدن مکالمات يکي از دو عکسي که مربوط به موضوع مکالمه است را انتخاب و نرم افزار پاسخ صحيح يا نادرست را اعلام مي کند.

در قالب انتخاب بين دو گزينه کاربر با شنيدن مکالمات يکي از دو گزينه مربوط به موضوع مکالمه را انتخاب نموده و نرم افزار پاسخ صحيح يا نادرست را اعلام مي کند.

Grammar (گرامر)

آموزش دستور زبان انگليسي در اين مجموعه بصورت مرحله به مرحله و سيستماتيک و در ارتباط با موضوع درس مي باشد. آموزش دستور زبان انگليسي در هر بخش بصورت دو زبان انگليسي و فارسي انجام مي گيرد که بخش انگليسي آن شامل مثالهاي مفيد و گويا همراه با صوت مي باشند. براي هر موضوع دستور زبان انگليسي تمرينات زيادي بصورت Inter active بهمراه کليد جوابها گنجانده شده است. تعداد تمرينات دستور زبان انگليسي بيش از ۴۰۰۰ تست و تمرين است.

Word Power

در هر درس تمريناتي گنجانده شده است که موضوعات متفاوتي را به کاربر بصورت Interactive آموزش مي دهد. بطور مثال واژه هاي Pretty - Handsome - Serious - Smart - Shy - Good looking - Nice - Thin - Heavy - Short - Tall - Funny را در نظر بگيريد. در اين تمرين از کاربر خواسته شده تا واژه هايي که مربوط به شخصيت فرد است را در جعبه جداگانه اي قرار دهد و واژه هايي که مربوط به خصوصيات فيزيکي فرد مي باشند را در جعبه ديگر قرار دهند. اين کار بصورت Dray and Drop
آگهی دهنده
عيسي پناه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 377425
بازدید : 7223
دسته بندی : DVD و CD
آگهی دهنده
عيسي پناه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com