انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رادیاتورهای قرنیزی طرحی نوین در گرمایش منازل شما

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت آلپ اولین وارد کننده رادیاتورهای قرنیزی از کشور انگلستان
خانه را با قرنیز دیوار گرم کنید
توضیحاتی در مورد رادیاتورهای قرنیزی:
گرمایش یک اتاق سرد تا رسیدن به دمای ایده آل با استفاده ار رادیاتورهای دیواری حداقل یک ساعت طول می کشد.
آزمایش ها نشان می دهد بازده رادیات قرنیزی ALP SANAT به مراتب بیشتر از رادیاتورهای معمولی است.
نتایج تست های آزمایشگاهی و تحلیل های دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) ارائه شده توسط موسسه بین المللی BSRIA بر روی رادیاتورهای قرنیزی نشانگر توزیع دمای کاملا یکنواخت با اختلاف دمای حدود -1/8oc(+1/8oc) بین گرم ترین و سردترین نقاط اتاق می باشند.
جالب توجه است که این اختلاف در سیستم های رادیاتورهای معمولی به 13oc می رسد.
نقاط گرم و سرد ایجاد شده در اتاق ها موجب کاهش راندمان سیستم گرمایش شده و برای رفع این مشکل معمولا دمای آب رادیاتورهای معمولی را بالا می برند. و این خود عامل اتلاف انرژی بیشتر و مصرف سوخت بیشتر است.
چرا رادیاتورهای قرنیزی بهتر از رادیاتورهای دیواری عمل می کنند.
رادیاتورهای alp sanatاتاق را از ارتفاع پائین در هر طرف گرم کرده و بنابراین مثل رادیاتور معمولی که با گرم کردن توده هوا در ناحیه محدود اطراف خود و گردش طبیعی آن عمل می کننده – نقاط کور با دمای پائین و نقاط گرم تراز معمول وجود نخواهند داشت .
در سیستم رادیاتورهای معمولی هوا ابتدا گرم و سبک شده و به سمت سقف حرکت می کند وبا جایگزینی هوای خنک تر و سنگین تر چرخش طبیعی هوا ایجاد می شود . بنابراین رادیاتورهای معمولی ابتدا سقف و 30٪ بالایی اتاق را که نیازی به گرم کردن آن وجود ندارد –گرم می کند.
گرمای ایجاد شده توسط رادیاتورهای معمولی سبب ایجاد نقاط گرم و سرد غیر ضروری در اتاق می گردد.
استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر و لزوم افزایش سطح رادیاتورهای معمولی برای جبران اثر دمای پائین آب گرم تولید شده از منابع انرژی تجدیدپذیر نظیر آب گرمکن خوشیدی و پمپ حرارتی سبیب استفاده از رادیاتورهایی با سایز خیلی بزرگ و ازایش هزینه ها و اشغال فضای داخلی شده و در نتیجه رغبت به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را جهت گرمایش کاهش می دهد.
علاوه بر این در دماهای پائین رادیاتورهای معمولی فقط فضای کوچک اطراف خود گرم می کنندو آن بدلیل عدم گرمایش کافی هوا وعدم وجود انرژی کافی جهت ایجاد سیرکولاسیون طبیعی در اتاق می باشد(پدیدهMicro-Climate )
رادیاتورهای alp sanatبه دلیل افزایش قابل توجه سطح تبادل حرارتی –راحتی و آرامش سیستم گرمایش از کف را در سیستم های دمای پائین ایجاد می کنند.
با الگوی توزیع یکنواخت دمائی در رادیاتورهای قرنیزی دمای یک اتاق کاملا سرد در عرض 15-20دقیقه به حد مطلوب میرسد.یعنی با سرعتی بیش از رادیاتورهای معمولی.
گرمایش یک اتاق سرد تا رسیدن به دمای ایده آل با استفاده از سیستم گرمایش از کف به بیش از 9ساعت زمان نیاز دارد.
نصب آسان
رادیاتورهای قرنیزی alp sanatنیازی به کف سازی و انجام عملیات خاص ساختمانی ندارند و ختی بر روی قطعات چوبی نیز قابل نصب است.
سیستم گرمایش از کف توزیع دمای یکنواخت را ایجاد می کند.اما زمان زیادی طول می کشد تا گرما از لوله های موجود در زیر کف به مصالح ساختمانی وسپس فرش و... نفوذ کرده وبه سطح تبادل حرارتی با هوای اتاق و محط برسد.
سیستم گرمایش از کف گرمای یکنواختی ار در کل اتاق ایجاد میکند ولی پاسخ این سیستم به تغییرات مورد نظر بسیار کند است و همچنین بدلیل پراکنده نمودن گرد و غبار و کرک در هوا از لحاظ بهداشتی مناسب نیست.
رادیاتورهای قرنیزی با هر نوع مصالح ساختمانی به کار رفته در کف و دیوار سازگاری دارند.
سیستم گرمایش از کف بدلیل عملکرد کند معمولا بصورت دائم روشن می مانند واین سبب افزایش مصرف انرژی وهزینه های آن می شود .
همچنین عدم دقت وتخصص در نصب در برخی موارد سبب اتلاف انرژی زیاد واز همه مهمتر ایجاد ترک یا شکم در کف اتاق بر اثر تنش های حرارتی می گردد.
رادیاتورهای قرنیزی alp sanat کاملا مجزا از دیوار و کف نصب می شوند وبا سیستم کنترل اتوماتیک بسیار ساده مکانیکی با قطع و وصل به موقع جریان اب داخل رادیاتور در مصرف انرژی صرفه جوئی قابل توجهی را دارند.
سیستم گرمایش از کف به تجهیزات کنترلی زیادی نیاز دارد.
دیگر سیستم های کنترل
رادیاتورهای قرنیزی نیاز به سیستم کنترلی خاص و پیچیده ندارند(اگرچه در صورت تمایل می توانند به صورت الکترونیکی با سیستم اتوماسیون منزل (BMS)کنترل شوند).
شما می توانید alp sanatرا در کنار سیستم های قبلی به صورت همزمان استفاده کنید.
اگر شما از گزمایش از کف در منزل خود استفاده می کنید و مایل به
آگهی دهنده
شرکت زرین صنعت آلپ
  • قیمت : بروز
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه-پنج راه-نرسیده به زیر گذر-جنب بانک سپه-شرکت آلپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 379181
بازدید : 12593
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
شرکت زرین صنعت آلپ
  • قیمت : بروز
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : ارومیه-پنج راه-نرسیده به زیر گذر-جنب بانک سپه-شرکت آلپ
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com